• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MARTYMARTYSTARCRAFT - NYX STARCRAFT 2 LEAGUE


    Klub především pro řešení záležitostí ohledně NYX STARCRAFT 2 LEAGUE a dalších spřátelených SC2 turnajů, pro obecnou diskusi ke starcraftu použijte raději klub k tomu určený a naopak.

    HALL OF FAME | NYX STARCRAFT 2 LIGA - HOME | F.A.Q.

    Najdete nás taky na Twitter , UStream , IRC , TS

    Správa klubu, dotazy, naměty, připomínky: MARTYMARTY, ARCHITECH, MCKIDNEY
    rozbalit záhlaví
    SAVANNAH
    SAVANNAH --- ---
    MARTYMARTY: No, sem tam mám luck a někoho ucheesuju, no :D Ale uvidíme, počkáme, jeslti by to ocenil i někdo jiný, pokud jo, tak to zkusím zaimplemnetovat (jenom co to rozchodím lokálně)
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    SAVANNAH: Tak ale ty zrovna tam to elo moc nepotrebujes, 2., 1., 3. to neni zas tak tezky spocitat, kolikatej jses :)))
    SAVANNAH
    SAVANNAH --- ---
    MARTYMARTY: jo, to souhlas. Rozdíl oproti scranks je pro mě třeba v tom, že nehraju ladder 1v1 skoro, takže to je dost zavádějící. SC ligu hraju celkem hodně naopak
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    Imho je napad jako takovej dobrej, ale ne uplne pro realizaci ciste jakoze juuu cum jakej mam elo, ty mas o pul bodu min, wooo, ale treba to pak implementovat a utilizovat s nejakou funkci, treba tim resit nasazovani do eventu a tak, to uz by mozna stalo za uvazeni nebo proste tomu priradit nejaky vyznam, jen tak delat neco, co muzes stejnak videt vicemene ze sc2ranks...
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---

    ELO rating, který by přetrval v rámci srovnání mimo jednotlivé seasons/turnaje

    28 hlasy od 28 respondentů

      MARTYMARTY
      MARTYMARTY --- ---
      No, tak jestli po tom bude touzit vetsi mnozstvi lidi, tak se to da dat do todo jako featura urcite, ja bych rad pak nekdy privedl na svetlo jeste jednu featuru, ktera je ale ve hvezdach, zasveceni vi a dal to radsi nema smysl ani reklamovat, mozna pak pred zahajenim prace zjistit, jestli by o to lidi meli zajem predevsim :)
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      Pak se tam ještě šaší s konstantama jako že větší turnaje dostanou větší "K-number", tzn. se tam získává/ztrácí víc bodů (jsou víc "důležité"), menší naopak dostanou menší váhu. Ale to je teď asi jedno, jenom doplňuju obrázek o ELO rating
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      WOODMAKER: No jako body. Prostě začneš třeba s 1400 (nějaká konstanta). Časem se dostaneš na 1800 a soupeř má 1600. Když ho killneš (1-0, počítá se to per hra), tak dostaneš +1.9 bodu, když prohraješ, tak 6.0 bodu ztratíš (je tam nějakej vzoreček, tohle jsem vzal z příkladu MtG (http://www.starcitygames.com/php/news/article/9198.html ). A obráceně když ten slabší tě porazí, tak dostane hodně bodů, protože jsi byl lepší (a ty víc ztratíš, protože tě porazila lama)
      WOODMAKER
      WOODMAKER --- ---
      SAVANNAH: jako fuzzy jako míra výher, nebo jako body?
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      Nevim, mně třeba osobně by se líbilo mít nějaký takový rating. Ale možná jsem jeden z mála no :)
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      MARTYMARTY: K ničemu, mohl by ses podívat, kolikátej seš :) A snažit se něco dlouhodobě "získávat" (turnaj, když skončí, tak je pryč. Body by ti zůstaly a mohl by ses skrz sezony snažit vytáhnout si rating nad XX třeba).

      Vypočítává se to tak nějak samo ze sebe -- jenom se nastaví asi 3 konstanty (jedna z toho tournament-wise) a pak by to mělo sebe samo balancovat
      MARTYMARTY
      MARTYMARTY --- ---
      SAVANNAH: A ten rating navic by byl jako k cemu? A z ceho by se pocital?
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      jinak psal jsem to jako ticket na sctms -- co si myslíte o tom, udělat do toho nástroje ještě něco jako ELO rating? (tzn. že každý hráč má nějaký rating a když porazí silnějšího, tak dostane nějaké body, když slabšího, tak méně bodů atd; Podobné jako v šachu, dřív v MtG, v SC ten skrytý rating funguje očekávám +- stejně) Aby prohra 1-2 s Destroyerem např. měla taky nějaká pozitiva :)
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      A vůbec, nice featura na SCTMS to že hover nad člověkem dělá highlight ikonek :)
      MARTYMARTY
      MARTYMARTY --- ---
      Tak kolo 4. rozlosováno, ještě o proti před chvilkou došlo k drobné změně, jelikož to trošku divně napárovalo dva hráče (ještě to neumí jednu věc trošku a tak to 2 lidi z 6 bodů co spolu už hráli a jeden byl nakonci zrovna nalosovalo oba dolu), takže jsme to manuálně opravili. Takže prosím hráče Epicfail, Kejml, Sharny, Triplt, Gwinn a Cubik07, ať ještě checknou, s kým hrajou, pokud se dívali předtím. Sorry za komplikaci.
      ABRIEL
      ABRIEL --- ---
      já se chci omluvit protihráčům příštích dvou kol, odjíždím na týden pryč a nebudu u počítače...
      ARCHITECH
      ARCHITECH --- ---
      STAROJDA: jo, nad tim uz jsem uvazoval

      TENERD: to by taky slo

      chci ty replaye nejak jeste vychytat no, aby treba sly vyhledat/stahnout vsechny replaye od nejakyho hrace, nebo treba najit nejstahovanejsi atd...
      TENERD
      TENERD --- ---
      STAROJDA: plus bych pridal moznost stahnuti napr vsech replayu zapasu/kola v nejakem archivu:)
      CUBIK07
      CUBIK07 --- ---
      TRIPLT: tak jsem si tě hodil do přátel, počítáme s tebou
      TRIPLT
      TRIPLT --- ---
      CUBIK07: ja mmnt
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      CUBIK07: bohužel nestíhám :(
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam