Merrygorando odkazuje k hravosti, svěžesti a nespoutanosti a své zákazníky nabádá:
"Nechte se svést naším světem, nasedněte na kolotoč se zvířátky, nechte se unášet fantazií."
Merrygorando je japonská zkomolenina anglického výrazu pro romantický starý kolotoč, který známe z filmů nebo fotografií Paříže. Sousloví"Merry-go-round" je také symbolickým vyjádřením filozofie této značky - odkazuje k bezstarostnému dětství a jaho fantazii bez hranic, kterými je obklíčen svět dospělých, vyjadřuje jednoduše volnou tvořivost a hravost, se kterými ke své práci Merrygorando přistupuje.
Jeho zakladatelé, kteří se skrývají za pseudonymy Mr. Rado a Mr. Oto, jsou mladé tvůrčí osobnosti, které chtějí vymýšlet a nabízet ucelený styl, koncept. Obchod proto není jen showroom s vystaveným nábytkem, ale představuje i módu, módní a bytové doplňky, sortiment rozšiřují také originální hračky, které zaujmou každého s hravou duší.
Produkty Merrygorando jsou vyráběny zelenou cestou, používány jsou recyklované a přírodní materiály, podporováni malí dodavatelé a v neposlední ředě je prioritou značky prodávat osobitý a svěží design za přijatelné ceny, současně chce být také prospěšná - z každého prodaného produktu je tak věnováno 1% Charitě Wakitaka, která podporuje děti v Africe.