FRK_R23: Ahoj, to jsme my, WG, zjistili jsme, že je kokotina snížit dmg u goldů (tj. aby goldy měly menší dmg oproti standardní munici a stály mrtě kreditů), takže místo toho zvedneme dmg standardní munici - AP i HE, a masivně zvedneme všem vozidlům HP pooly (tj. goldy budou mít menší dmg oproti standardní munici, budou nadále stát mrtě kreditů, ale navíc úplně rozkurvíme leta po desítkách HP pilovanej balanc).
Když je problém, že to hráči jezdí YOLO full gold, protože jsme rozmrdali ekonomiku, tak proč bychom dělali smysluplnou a jednoduchou variantu, že by byl procentuálně omezený počet goldů, takže by sis je musel šetřit na ty o 2 tiery vyšší superheavy. Dyť by to pak neplnilo funkci kredit sinku a nemohli bysme sypat do hry tuny záloh a bonusů na kredity.
Jsem jedinej, komu to nedává smysl?