• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MOPIKWorld of Tanks
    SICKBOY4000
    SICKBOY4000 --- ---
    SKLIVEC: Ja jeste grindil T-10 na IS-7 a to byl super tank. Jinak kazdy je jiny, takze doporucuji si vyjezdit oba, pripadne pouzit blueprinty.
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    ELDOUGO: Teď budou konečně statistiky tanků dávat smysl.
    SKLIVEC
    SKLIVEC --- ---
    Ahoj, stojím před rozcestím a řeším, jestli jít na IS-7, nebo OBJ. 277. Už mám 60 TP, ale jsem pořád začátečník. 277 se mi zatím líbí víc, ale většina lidí preferuje IS-7. Může mi někdo vysvětlit v čem je o tolik lepší? Dík.
    ELDOUGO
    ELDOUGO --- ---
    hmmm...tohle chceš

    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    schválně jsem si spustil druhý účet (na kterém mám 50 bitev :) vyzvednul si "odměnu" a upgradnul jsem co se dalo v té vesnici (skočilo to level 2), koupil misku, zahrál dvě hry, což splnilo nějaké ty challenges a skočila mi nabídka na ty čtyři bedny.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    ABSURD: já se včera po dvou měsících zalogoval a taky jsem to tam neměl. Pak jsem zahrál pár her a aktivoval jsem well-deserved reward v klientovi a tuším že mi pak v nějakém mezičase přistála tahle nabídka přímo jako oznámení v levém horním rohu. jo a koupil jsem za stříbro dogemu misku na žrádlo a dostal se na druhou nebo třetí úroveň výzdoby. Něco z toho to asi trigeruje.
    REPA
    REPA --- ---
    ABSURD: tak kup 240 krabic. Wg nema co zrat:)
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    SHARINGAN: Tato položka není v místě vašeho trvalého pobytu k dispozici. Projděte si prosím stránky obchodu a podívejte se na jiné zajímavé nabídky.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    ABSURD: evidentně to neni pro všechny accounty... na storu se musíš zalogovat, pak bys to tam měl vidět... měl jsem to pod https://eu.wargaming.net/shop/wot/main/2024_ltbx_all_x1each
    ABSURD
    ABSURD --- ---