REEFER: No, jenom gameboy bohužel nestačí, resp můžeš použít opravdu jakejkoliv gameboy, ale je k tomu potřeba na zmíněná flashovací usb cartridge na kterou program nahraješ, aby jsi s ním mohl pracovat v konzoli.
Bohužel ty karty jsou dnes nedostatkový zboží a jejich cena převyšuje cenu dmg gameboye :( občas se nějaká objeví na ebay... nebo zmíněnej zdroj nonelectronics.com, jak jsem psal níže, budu objednávat je možný se připojit a mít to bez poštovného přez půl světa...
Co se týče moddingu, tak cinche jdou samozřejmě taky, ale to ještě nemám prozkoumaný, proto jsem to zatím nepostoval... určitě na to dojde.
Úplně nejjednoduší je tahle možnost:
Je to ta pravá část oddělená černou čarou, je opravdu záležitost 10-ti minut i s rozebráním a opětovnou kompletací. Je zde ale překážka že na to potřebuješ trojcípej šroubovák, taky teď hledám rozumnej zdroj v čechách...
Další věc je, že tímhle způsobem to pošleš do původního jacku, kerej už může bejt dost jetej, navíc přijdeš o možnost původního výstupu.
Pěknej postup je popsanej v tomto návodu:
http://lowgain-audio.com/GBclassicmod.htm (viz nástěnka) Tam je posaná možnost při zachování původního výstupu...
Na ty cinche se ještě zaměřim...
Ta levá část se týká "pitch" controlu, jenomže zprvu tahleta varianta ovládá takt procesoru, proto ty uvozovky, neni to totiž pitch v pravym slova smyslu a proto nevím jak by se zachoval LSDJ, tim v podstatě uměle zhroutíš tempo apod...
-navíc zatim nemám zjištěnej zdroj adekvátních součástek v čechách, to je další důvod proč jsem to zatím nepostoval, protože mi přijde nesmysl objednávat součastku za pár dolců a platit poštovný přez půl světa kerý je xkrát dražčí než ten komponent, ale přijde na to řada, určitě...
Pak taky zkoumám variantu, kdy se pitch kontrol ovládá přez komunikační port gameboye, a je to v podstatě informace přímo pro LSDJ a ne podtaktovávání/vyhánění procesoru a tím pádem hroucení celé aplikace...