• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    451DEGREESFLive Looping _ Hardware Looping _ a vše okolo / BOSS RC-50 _ RC-20 _ RC-2 / Akai Headrush / Line6 DL4 _ JM4 /
    MUFF
    MUFF --- ---
    Ahoj,

    měl bych dotaz ohledně routování MIDI. Konkrétně mi jde o případ, kdy bych chtěl nějaké funkce Boss RC-202 ovládat pomocí MIDI signálů, viz. tento návod:

    DIY Midi Foot Controller + RC202 Controller Setup
    https://www.youtube.com/watch?v=yEcwWOax_ps


    Co se toho týče jsem naprostý začátečník a s MIDI nemám žádnou zkušenost. Nicméně celkem chápu, o čem je ve videu řeč. Rád bych se ale vyhnul koupi zařízení typu USB MIDI host, takže by to mělo jít nějak přes PC. Moje konkrétní konfigurace by tedy byla:

    MIDI kontroler (např. zmíněný Korg nanoPAD2) -> přes USB kabel -> PC (Win 10, 64bit) -> přes USB kabel Scarlett 6i6 (MIDI OUT) -> přes MIDI kabel -> BOSS RC-202 (MIDI IN)

    U Korg nanoPAD2, lze nastavit MIDI channel (přes konfigurační appku), stejně tak u BOSS RC-202 (přímo v zařízení). Jak ale nastavit to samotné routování na PC, aby se USB MIDI signál z kontroleru routoval na MIDI OUT výstup u Scarlett? Ideálně nějakou jednoduchou utilitkou, aby k tomu nebylo nutné hned pouštět nějaký DAW (mám Ableton Live, kde by to asi taky mělo jít nastavit, ale ani tam netuším).

    Díky
    M0R
    M0R --- ---
    nejblíž je tomu tohle, ale tam to maj jenom na synchronizaci mezi víc stejnejma krabičkama. někdo vyrábí převodník z MIDI clocku a analogovýho clicku na tohle, ale to už zase stojí stejně jak ta krabička a navíc nevim, jestli to ještě jde sehnat

    Digitech JamMan Solo XT - Muziker CZ
    https://www.muziker.cz/...mman-solo-xt?gclid=EAIaIQobChMIvIaEhbGe2wIV0EA3Ch2nfg58EAEYASABEgKdWPD_BwE
    M0R
    M0R --- ---