• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    Chemtrail – Wikipedie
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

    fotografie, souvislosti, dukazy, proc?

    kdyz budete postovat svoje fotky, napiste prosim datum a misto. diky.

    Beck - Chemtrails

    chemtrails , a song by beck
    http://www.youtube.com/watch?v=7VmAQqi3OJc
    rozbalit záhlaví
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    80_PSU:

    (omlouvám se za předchozí lehce matoucí příspěvek, kdo jste ho četli, měla jsem včera až příliš nekonfliktní náladu a nechtělo se mi to řešit :)

    Ten obrázek byl trochu chyták ;-)

    Bylo to tak, že ta oblačnost nalevo byla očividně přirozená, zatímco ta napravo byly rozlezlé rovnoběžné čáry, něco jako v záhlaví klubu. Ať už je to cokoliv, jsou to věci, které zůstávají za letadly, nikdo mi nenamluví, že se příroda zčista jasna rozhodla dělat oblaka ve zcela rovných rovnoběžných čarách, které mají od pohledu naprosto jinou strukturu než jakákoli jiná oblaka.

    Na tom obrázku je vidět jenom kousek, takže samozřejmě lze tvrdit něco jiného, ale když to člověk vidí přímo na místě pod oblohou, je to dost očividný. A jak jdou ty čáry proti směru běžné oblačnosti, opravdu vyniknout.

    Zajímalo mě, jak mi to bude vysvětleno, proto ten dotaz :)
    Z vysvětlení jsem pochopila, že za určitých okolností mohou skutečně jít oblaka dvěma různými směry. Okej, zajímavé, beru :) Ale tenhle případ to není.

    Netvrdím samozřejmě nic o tom, k čemu ty pozoruhodně kompaktní obláčky jsou. Třeba jsou to opravdu jen ty contrails.
    A na technické vysvětlení jejich původu se mě taky neptejte ;-D Ale co vidím, to vidím, i když to podle někoho není možné. Bohužel.
    80_PSU
    80_PSU --- ---
    CONTINUITY: "Při zemi, v mezní vrstvě atmosféry (mezní vrstva je vrstva, ve které je proudění vzduchu ovlivňováno třením o povrch, může být laminární nebo turbulentní, v atmosféře to můžou být řádově desítky metrů nad oceány, až kilometry nad horami) je vliv coriolisovy síly částečně omezen třením o zemský povrch a směr větru se tedy od směru izobar mírně odklání. Kolem tlakové výše je to o 10 až 20° směrem z výše ven, u tlakové níže je rozdíl poněkud výraznější, většinou mezi 20 až 30° směrem do středu tlakové níže."

    Další edukativní citace: "Kilometr krychlový vzduchu totiž váží 1,2 miliónu tun."


    Představa, že desetitisícema km krychlovejch takový masy pohne cokoli human-made, je naprosto irelevantní.
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---


    Je tady někdo, ideálně z odborníků na počasí nevěřících na geoinženýring a manipulaci počasí, kdo by mi rozumně vysvětlil, proč oblačnost na tomto fotu jde dvěma různýma směrama?

    Vídám to celkem často. Jedny mraky jsou klasický, oblý, oválný, nadýchaný. Druhý jsou takový spíš kulatý, v jasných rovných liniích, mají jinou strukturu. A někdy jdou opačným směrem. Jako malá jsem je na obloze nevídala. Copak je to za atmosférický jev? :)
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: To je vazna vec, Johny!
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    co kdybyste sli trolit do hajzlu ?
    DIVER
    DIVER --- ---
    tady je to vsechno o chemtrails v kostce. iluminati, bilderberg, plejadani, haarp a tak...

    WILD COLLEN (CZ) - Výpověď Plejáďané neutralizovali nukleární hlavici - www.pratele-nebe.cz - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=PSueATbqJAU


    ovsem nejvetsi tajemstvi je tam odhaleny po 3 minute... :)
    80_PSU
    80_PSU --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: Vydrž, synu. Až přijde čas, jdi za světlem. .)
    80_PSU
    80_PSU --- ---
    ADMIX: Jasně! Jinak osobně zodpovídám za jejich distribuci v regionu. Z LKPR to vychází na 2 - 3 lety A340-600 denně. Po 2 letech A340-300 z LKKV a LKPD. Z LKTB a LKMT po 4 A340-300 (pokrejvaj i SK). Přes den jen vylítáváme kontaminovaný palivo, v noci regulérně instalujeme na pylony sprayery GX240.
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    80_PSU: takže ty jseš ten Aštar! Kde máš flotilu?
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    80_PSU: Mas tam v ty aplikaci taky napsano, ktery letadla vezou chemtrails?
    80_PSU
    80_PSU --- ---
    JUNIPETRUS: Přináším Ti informační vysvobození. Pracuju jaksi v letectví a disponuju přístupem do aplikace, kde je vidět veškerej IFR provoz nad ~ Evropou. Pokud mi danej let v konkrétní časovej moment trigonometricky zaměříš a ideálně zmíníš jeho směr, tak Ti, budu-li ten den v práci, sdělim veškerý k dalšímu šetření potřebný informace. Nedělám to kvůli Tobě, jako spíš kvůli Tv. dětem. .)
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    Weather Radar
    http://www.knmi.nl/research/weather_observations/radar/

    Pekna potvora ... jeste ze nevysila kosoctverce
    MTO
    MTO --- ---
    PROFOR
    PROFOR --- ---
    Mohl by mi nekdo vysvetlit, proc ted tak desne fucel vichr a chcalo jak kdyby meli vsichni svati nekolik nakladaku melounu? To selhaly vsechny orgonitovy water cloudbustery nebo dosel ocet???
    THE_BALROG
    THE_BALROG --- ---
    ADMIX: že nejspíš patří do některé z těchto kategorií:

    Common aircraft models that do not have an ADS-B transponder and are NOT visible on Flightradar24:
    Antonov AN-225
    ATR 42, 72 (except most new deliveries of ATR 72-600)
    Boeing 707, 717, 727, 737-200, 747-100, 747-200, 747SP
    All CASA models
    All Bombardier Dash models
    All Bombardier CRJ models
    Dornier 328
    All Embraer models (except most new deliveries of Embraer E190)
    Jetstream 32
    Fokker 50
    McDonnell Douglas DC-9, MD-8x, MD-90
    Saab 340 and 2000
    "Air Force One"
    Most older aircraft
    Most military aircraft

    Of course, there are lots of exceptions. For example one Lufthansa CRJ900, one LOT ATR-72, one Wideroe Dash, some MD8X from Onur Air, some Saab 340 in Australia and several private Cessnas are visible. There are also some older A300, A310, A320, B737, B747, B757, B767 aircraft flying without and ADS-B transponder, which make those aircraft invisible on Flightradar24.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    APIN: Ano, taky jsem to sem vkladal, spolecne s poznamkou, kolik desitek procent letadel jeste ADS-B nema. Puvodne jsem jako blbce chtel odhalit JUNIPETRA, ale zrejme jsem mu v tomto krivdil, tak gratuluji tobe :)
    APIN
    APIN --- ---
    ADMIX: odkaz tady sice už byl tolikrát, ale pro tupce: http://www.flightradar24.com/ jaké letadlo, kolik má mortorů, jaká rychlost, výška.. to všechno tam najdeš ;)
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    JUNIPETRUS: Nejaky duvod, proc bych to delal?
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    ADMIX: jdi se zeptat Kalouska
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    A taky by me zajimalo, jak poznas, ze contrail, ktera je od pohledu min. desitky minut stara, je v ohodne mensi vysce nez to zrovna letici letadlo, a jak vis, jaky letadlo ji zanechalo, kolik melo motoru, na jakej tah letelo ...

    all over again and again
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam