• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    MATT: Přijde mi, že víc toho uvidíš, když půjdeš každej den VEN a podíváš se NA OBLOHU, než přes jakejkoliv web :))....v tom je podstata věci.

    Myslím, že tu nikdo netvrdil, že se trailuje každej den.

    Co se mně týče, v místě, kde žiju, jsou jednotlivý "chemtrailový dny", kdy je obloha totál přeškrtaná. Je těžký sledovat jejich frekvenci nějak přesně, to bych se tomu musela systematicky věnovat, což nedělám, a hlavně pořádně vidět je to jen, když je jasno, tj. teď v zimě nic moc....
    Ale určitě to není každej den. A dokonce mi přijde, že od roku cca 2009, odkdy si toho všímám, frekvence klesla. Prostě jednou za xx....vyletěj všichni a je přečáráno (což mimochodem nedává moc smysl z hlediska normálního letovýho provozu, pochybuju, že by v něm byly až takový výkyvy).

    Z letošní zimy mám stejnej dojem jako MTO. Konkrétně teď na podzim, ne a ne přijít zima, pořád letní počasí. Na přelomu listopadu a prosince to vypadalo tak, že teplo-teplo-teplo, pak chemtrailovej den, dva, pak se zatáhlo, ochladilo, začlo pršet....na obloze divná narůžovělá kaše, všude dusivá mlha, takhle několik dní.
    Pak se to rozptýlilo a bylo zase teplo.
    Napadla mě paranoidní teorie (samozřejmě si nedělám nároky na pravdivost), že se zoufale snažili vyvolat zimu, protože kdyby nenastala vůbec a začátkem prosince začlo jaro...respektive rozjelo se jaro, rozkvetly stromy a pak všechno zmrzlo.... byl by už fakt hned akutní průser pro zemědělce atd, kterej by se nedal jen tak ignorovat......

    Po jedněch chemtrailových dnech přišla ta zvláštní kalamita, kdy poprvé v historii české veřejné dopravy zároveň sněžilo a mrzlo, což vmžiku paralyzovalo všechna kolejová vozidla a dostávali jsme se z toho týden. Že by něco jemně "jinak" v tom na první pohled normálním počasí?
    Pak se to teda srovnalo, teda až na těch x jednotlivých dnů s teplotama 10-18C (hlásný trouby z médií do omrzení opakujou, že je to normální, protože v roce 1961 bylo v lednu taky jeden den 12C...blabla...)......
    Poslední dobou, co bylo celkem normálně, jsem si výraznější trail aktivity nevšimla...(ale jak říkám, až tak moc nekoukám....

    :o)
    MATT
    MATT --- ---
    MATT: samozřejmě, pokud to budeš počítat uhlíkovou stopou, tak je lítání nejhorší..
    MATT
    MATT --- ---
    The relationship between aviation activities and ultrafine particulate matter concentrations near a mid-sized airport
    Hsiao-Hsien Hsua, , , Gary Adamkiewicza, E. Andres Housemana, b, Jose Vallarinoa, Steven J. Mellya, Roger L. Waysonc, John D. Spenglera, Jonathan I. Levya, d

    doi:10.1016/j.atmosenv.2011.12.002

    Abstract
    Aircraft contribute to emissions of ultrafine particulate matter (UFP) and other air pollutants, with corresponding impacts on community-level exposures near active airports. However, it is challenging to isolate the contribution of aircraft from local road traffic and other nearby combustion sources. In this study, we used high-resolution monitoring and flight activity data to quantify contributions from landing and take-off operations (LTO) to UFP concentrations. UFP concentrations were monitored with 1-min resolution at four monitoring sites surrounding T.F. Green Airport in Warwick, RI, in three one-week campaigns across different seasons in 2007 and 2008. Along with pollutant monitoring, wind data were collected and runway-specific LTO data were obtained from airport officials. We developed regression models in which wind speed and direction were included as a nonparametric smooth spatial term using thin-plate splines applied to wind velocity vectors and fitted using linear mixed models. To better pinpoint the timing in the LTO cycle most contributing to elevated concentrations, we used regression models with lag terms for flight activity (ranging from 5 min before to 5 min after the departure or arrival). Results suggest positive associations between UFP concentrations and LTO activities, especially for departures when an aircraft moves near or passes a monitoring site. Departures of jet engine aircrafts on a runway proximate to one of the monitors have a maximal impact 1 min prior to take-off, with median absolute contributions during those minutes of 7400 particles cm−3 (range: 1100–70,000 particles cm−3). Across all observations, our models indicate median (95th, 99th percentile) percent contribution for all LTO activities of 9.8% (54%, 72%) and 6.6% (39%, 55%) for the two sites proximate to the airport's principal runway, and 4.7% (24%, 36%) and 1.8% (22%, 31%) for the remaining two sites. Our analysis illustrates the complexity of aviation impacts on local air quality and allows for quantification of the marginal contribution of LTO activity relative to other nearby sources.
    MATT
    MATT --- ---
    KUKIDE: já to mam ze školy zadarmo. druhá možnost je dát 100,- NTK a máš tam i vzdálenej přístup. pokud by tě nějakej konkrétní teď zaujmul, můžu ti ho stáhnout. případně jsou tam plátky, co maj open access.

    Nepsal jsem nevýznamný. Ale pokud se mi spaluje kdovíco přímo pod oknem, obrušuje se od brzdovýho, spojkovýho obložení, gumy, hliníku a dalších ix materiálů na prach mikro až nano rozměrů kterej pak dejchám, tak mi to přijde významnější. pokud budu měřit vliv na zataženou oblohu, tak bude letectví samozřejmě vítězit

    a k tý norský zprávě: nečet jsem jí, tak jí nechci nijak snižovat, ale obecně bych řek, že každá zpráva se snaží výpíchnout důležitost zkoumaného. ono by se taky mohlo stát, že její tvůrci příští rok nedostanou peníze :D krásně je to znát na vývoji článků k jednomu projektu, jak se postupně vypichuje přínos a důležitost problematiky.
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    MATT: kdysi tak před třemi roky... teď už to je dost mimo můj zájem...
    btw: tam si moc nepřečtu neb si ty vědecký práce musíš koupit...
    tehdy ta norská studie znečištění z letadel zas tak za bezvýznamné nepovažovala
    MATT
    MATT --- ---
    KUKIDE: na čistou oblohu musíš spáchat evropský 9/11 ;)
    a kde si hledal ty zmínky? když se kouknu na sciencedirect, tak bych moh články přehazovat vidlema.. i když samoyřejmě, mnohem víc se řeší znečištění z dopravy obecně, který je imho mnohem horší, než nějaký spaliny z letadla..
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    MATT: meteorologii jsme měl :) A už taky nevidím ve všem chemtrail jako dřív i když z podstaty věci je chemtrail každá stopa i ta co není vidět. :)
    No právě letadel pořád přibejvá a ve společnosti ani zmínka o tom že to taky něco vypouští, jediné na co jsem jednou narazil byla Norská studie ohledně znečištění ale jinak ticho po pěšině...
    A taky když už přijde řeč na oblaky tvořené stopami tak nikdo v oficiálních zdrojích se nezmiňuje o tom co máme možnost dost často pozorovat jak se obloha hezky zamřížkuje a stopy se roztahují a roztahují a pak se trochu rozfoukají a místo modré oblohy je tam mléčná clona co tam visí celej den. Obzvláště v podvečerních hodinách to pak dělá hezké kýčovité prvky což to jo. Ale já si počítám kdy jsem viděl úplně čistou oblohu bez stop od letadel a takových dnů je opravdu málo.
    MTO
    MTO --- ---
    MATT: to mas pravdu z se delaji, ale urcite ne v te vysce co sem videl a ne aby letelo zpatky ne?

    no nevim, ja mam predstavivovost velkou, to je fakt. ale vyuziti se svatbou me nanapadlo treba :-)
    MATT
    MATT --- ---
    MTO: takovádle otočky se dělaj, když maj na letišti plno třeba...

    deriváty jsem čet, ale mam pocit, že si víc domýšlíš, než tam bylo řečeno ;)
    MTO
    MTO --- ---
    MATT: jiste. o vychodu se to vi dlouho, olympiada etc. ted tedy anglie...

    pastovel sem nedavno neco o byznysu tady. derivaty na pocasi etc...
    chces snih pro svoje lanovky a vleky - zaplat.

    podotykam ze ziju v podsumavi. nedavno sem videl letadlo co dalo otocku o takovej 150 stupnu. sem si rikal zejestli veze lidi tak jim musi byt dobre soufl :-)
    MATT
    MATT --- ---
    Three points for the great debate on climate engineering | Climate Engineering Conference 2014
    http://www.ce-conference.org/conference-blog/three-points-great-debate-climate-engineering


    Why We Should Not Engineer A Global Thermostat | Climate Engineering Conference 2014
    http://www.ce-conference.org/conference-blog/why-we-should-not-engineer-global-thermostat
    MATT
    MATT --- ---
    Engineering Global Climate - WIREs Climate Change
    http://wires.wiley.com/WileyCDA/WiresCollection/id-35.html
    MATT
    MATT --- ---
    KUKIDE: řek bych, že pravda je někde uprostřed. to že je nebo pořád počmáraný mi nepřijde vůbec divný, stačí se podívat např. na http://www.flightradar24.com. Myslim, že nikdo netvrdí, že to jsou JENOM vodní páry, samozřejmě to jsou i spaliny, na kterejch to kondenzuje.

    MTO: Jestli to nejni tim, že když to kondenzuje, tak jsou prostě vhodný podmínky pro déšť a pro to, aby se zatáhlo.

    Manipulace počasí se dělaj, minimálně ofic. to přiznali číňani a rusové při olympijskejch hrách. V číně s tim měli už i různý sněhový kalamity. Je spousta lidí co se tim profesionálně zabejvaj, probíhaj geoengineering konference. Budou kruhy, který to budou prosazovat, ať už z přesvěčení nebo pro zisk. Přesto si nemyslim, že nás každej den někdo práškuje.
    MTO
    MTO --- ---
    njn. ja tohle uz neresim. ja blazen sem, tak je mi to jedno :-)

    ja teda naopak mam pocit, ze si lidi zacinaji vsimat, aspon tady u nas na vsi. ono obecne asi lidi mimo mesto co sou s pocasim spjaty si vsimaji vic...

    tady u klatov to je uplne jasny: krasne modro, zacne se litat, nakonec proleti etadlo nizko az to zahrmi a druhy prsi nebo snezi.
    jako pres kopirak....
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    MTO: nejvíc mě však baví, že když řekneš před lidmi umělé počasí tak si myslí že jsi blázen... a je úplně šumák že jim ukážeš takovejhle článek...
    Spíš se bojím že to takhle pozvolně půjde dopředu že pak ta masa lidí si bude myslet že je to fajn a v pořádku... a nikdo se nebude zabývat tím co to způsobí jinde, sucho či přívalový déšť pořád budou braný jako přírodní pohroma a vůbec už se nebude mluvit o tom jaký znečištění na nás padá... je to úplně stejný jako když podotkneš někomu že ty tisíce letadel vypouštějí lidem nad hlavama sračky akorát se ti dostane odpovědi že to jsou přece s kondenzované vodní páry...
    a hlavně pro lidi seš pak konspirátor :D
    MTO
    MTO --- ---
    KUKIDE: good point :-)
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    MTO: ovšem ta fotka je super :) Ale ono už není kumšt něco takového nafotit, spíš je problém nafotit nebe bez čar :)
    MTO
    MTO --- ---
    Britská firma nabízí za 3,7 milionů korun bezmračné nebe při svatbě | Reflex.cz
    http://www.reflex.cz/...101/britska-firma-nabizi-za-3-7-milionu-korun-bezmracne-nebe-pri-svatbe.html
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    For the last two decades the source material for chemtrails has been a mystery. Finally, the apparent ‘perfect’ element base material of chemtrails sprayed from airplanes—both government and commercial—that causes blanket clouds and welsbach reflective materials in the atmosphere, has been identified. It’s coal fly ash wastes from coal burning power plants!

    In the almost 13 minute video posted below, the basic scientific analysis of coal ash identifies fly ash, which is high in aluminum oxide—about 30%. From the 9 minute mark on the timeline, important information should be noted.
    Chemtrails are COAL ASH
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F6r0GqbH9Os#t=7


    Apparently, coal ash—both types—is difficult and extremely expensive to dispose of, something like a billion dollar problem per plant, according to the video. However, fly ash easily is transported away from power plants by railcars—the very mode of transportation that brings the coal to the power plant to be burned. Trucks and barges also are used in transporting it to bases for spraying.

    What seems to be going on is this: Just like fluoride, which is a protoplasmic poison and toxic waste, coal fly ash has been forced into humans too. We drink fluoride in our municipal water supplies under the guise that it will protect our teeth—what a crock of malarkey!

    For at least two decades, we have been breathing coal fly ash deliberately being sprayed as part of weather geoengineering.
    Southeast Coal Ash Waste is an important resource to check out.

    Here’s another video that shows and talks about the extreme cold weather in the USA and melting Arctic methane as of January 8, 2015.
    Extreme Cold in USA, Melting Arctic Methane, on 01 08 2015
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=uZJA39cm15U#t=159


    Commentary is made that no low pressure is allowed to build up in order to control weather in the Pacific and West Coast of the USA. Aerosol trails over California prevent low pressure from building up, which may explain why California doesn’t get rain.

    There’s a map in the video with accompanying incredible information. Southern Alaska temperatures in January 2015 are in the 45s and 48. Definitely, not normal! Furthermore, there’s heavy chemtrailing going on over the Gulf of Mexico to keep the Jet Stream straight all the way to Europe. The 2013-14 brutal winter pattern is upon us again—a second winter in a row!

    Please check out this video
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Syb1mALhZls#t=55
    “Strange January 2015 Weather Events” around the globe, especially earthquakes! See strange sky things—and all in just one month!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam