• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Jj, GetInitialisedAgents() funguje. Zjistuju si tedka pres to zda mam dostatek kopii svych agentu. Docela to i funguje :).
    SUK
    SUK --- ---
    Mam prvni postrehy ohledne komunikace mezi agenty:
    FUNGUJE... dulezite kousky kodu (C#)

    //definice komunikujici tridy
    public class AttackerL1 : IEngineer1, IChannel
    
    interfejs (jak je libo, jenom ukazka.)
    public interface IChannel
    {
            bool SendMessage(Messages m, object[] payload);
    }
    Samotne rozeslani zprav vsem agentum (i sam sobe)
                foreach (IKnownAgent<IAgent> i in this.deck.GetInitialisedAgents<IAgent>())
                {
                    if (i.Implementation is IChannel)
                    {
                        Log("Posilam zpravu nekomu jinymu");
                        (i.Implementation as IChannel).SendMessage(Messages.Ping, null);
                    }
                }


    Prave ted uspesne otestovano :)
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: bys objetoval jen 100 :D
    MATASX
    MATASX --- ---
    FRONEMA: asi jako útok sám na sebe ... taky lze, ale vyzkoušej a poděl se o výsledek :D já na to 200 ticků neobětuju
    ESY
    ESY --- ---
    FRONEMA: zkus :D ale netusim proc by to clovek delal :oO
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    ciste nahodou, neda se oraidovat sam sebe?
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: ja ani ne.. ale obcas ta enumerace agentu je zlvastni :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Ja tam dostaval strasne na budku.
    ESY
    ESY --- ---
    ta arena je takyneaka divna :D
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    ESY: ja uz si nejsem jista jak jsem ten ukol splnila, takovy to defend someone from raid, muzu branit i sama sebe?
    ESY
    ESY --- ---
    jo jen info pro ty kdo nevi

    <TurtlePhx>: Raids take 100, 200, or 300 ticks
    <Androgenous>: defending youself is almost instant
    <TurtlePhx>: defense is 0 ticks
    <Androgenous>: defending others is the same ticks as raiding.
    <TurtlePhx>: same sector = 100, same zone = 200, same region = 300
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    TENCOKACISTROMY: nemela.. ale ze bych zas na to chtela plytvat nejakyho dobryho agenta...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Tak to jsem udelal dobre, ze jsem tam poslal ty lepsi.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: a stackbajty urcujou i pocet nodu pri rajdu :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY, MATASX: Na Stacky jsem zapomnel :).
    Cili je to opravdu tak, ze kdyz na nekoho utoci agent lvl01 a lvl02, tak oba maji stejnou sanci zasahnout soupere?
    SUK
    SUK --- ---
    PJOTRIK: To jsou takovy "HP" tveho virtualniho bojovnika (snad si na "Bojovnik" nebude nekdo narokovat kopyrajt).
    MATASX
    MATASX --- ---
    PJOTRIK: něco jako HP, ziskas zpatky kdyz budes sam v segmentu, za kazdej tick jeden bajt zpátky (což je unreal) a jinak tim že přepíšeš agenta novou verzí...
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    a k cemu jsou stack byty? jsem jenom vypozoroval ze o ne prichazim pri utoku, ale k cemu jsou a jak se ziskavaji?
    ESY
    ESY --- ---
    VIRTUALVOID: nespamuj !:D
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam