• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Ja jsem to tam taky zahlid a jestli si to dobre pomatuju, tak to melo nizkou prioritu. A vzhledem k tomu, jak rychle(pomalu) resi opravy bugu na ostrym serveru, bych rekl ze to hned tak nebude :).

    Ja to chci primarne pro sebe, abych mohl otestovat svou AI. Testovat to na ostrym serveru, kdyz obcas trva tick 10 minut ci vic, se mi fakt nechce.

    Nechavat si to jen pro sebe, je v tomhle pripade asi zbytecny.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: jestli ona to neni zbytecna prace... nekde na foru jsem zahlid ze se autor chysta vypustit lokalni ticker
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Panove, kdybyste nekdo chtel testovaci prostredi pro vase agenty, tak jsem udelal lokalni runtime pro Gr1d.

    Zatim to je v takovy lehce vachralty fazi (komentaru tam taky moc neni), ale zvlada to Move(), Claim(), Attack(), Wait() + Pirate.Copy().

    Spousta tam toho chybi. Ja to budu nejak postupne doplnovat, ale bude to spis hlemyzdi tempo. Ale kdybyste chteli nekdo pomoct, budu jen rad :).

    Link na projekt. https://github.com/TenCoKaciStromy/TcKs.Gr1dRuntime
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: aha omlouvam se :]] ja ty moje raketyrky moc nemusim :/ ale coz:D
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: to je bohuzel piratskej skill, hackersky jsou dost na prd
    ESY
    ESY --- ---
    lol :D ty hackeri jsou neak moc overboosted:D
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: davat to do areny je teda pekna cunarna...
    MATASX
    MATASX --- ---
    PJOTRIK: "Causes damage and the loss of nodes to other agents that enter the afflicted node."
    Jako sorec, ale tohle fakt omezit na klan hráče nejde. Zkus se radši dívat kam šlapeš :P
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    Agent Fronema(ClassLibrary1.Bojovnik5(5,1)) claimed 25 nodes from you (virus)

    to ma bejt jako kolegialita, tohleto?
    ESY
    ESY --- ---
    GOSHEWAN: to zpozdeni je bohuzel global ://

    a kdyz te neco zabije tak tam mas snad duvod padu ne ? jinak logovat, logovat, logovat
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    A dalsi - je nejaky zpusob, jak zjistit, ktera vyjimka me zabila? Myslim nejaky jednoduchy - sice jsem nahral pdb ale zadne nove info to nepise...
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Jeste jedne veci vubec nerozumim. Kdyz uploadnu novou assembly dam launch, pise to "uploading 1 tick", coz ctu tak, ze za 1 tick bude agent spusten. Avsak vypisy se dostavuji s ohromnym zpozdenim (jak casovym, tak v tickech). Co delam spatne / co jsem nepochopil?
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Danke [:
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Copy se pouziva "this.Copy()". Zjisteni zda jsi kopie/original_existujici_kopie zjistis pres "agentUpdate.Effects.Contains(AgentEffect.Copy)".
    ESY
    ESY --- ---
    GOSHEWAN: zkopirovanej agent ma 1 stack ;]
    a pozuijes to normalne ihacker.copy(ihackeri)
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Prisel uz nekdo na to, jak pouzivat skill Copy? Pripadne jak zjistit, ze jsem zkopirovany agent?
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: je to azaz :-)
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: ne nechci to uz mam :DD
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: nevim ja jim to nechci spamovat ceskejma zvastava:DDD
    MATASX
    MATASX --- ---
    PJOTRIK: Je ti to málo? Chceš icq? :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam