VANESSA: Bonton nebo Evropu 2 nemůžeš brát jako nějakej bernej příklad - oni vlastně všechny český rádia byli vždycky hodně upnutý, i když třeba zrovna ten Bonton nehrál jednu snad nic jinýho než dancefloor, kterýmu se po světě běžně říká i eurohouse, protože to odnož house music svým způsobem i je - tzn. taky to vyšlo z undergroundu. Všude jinde se toho hrálo daleko víc - na MTV mohli indie kytarovky pořad klidně i v primetimu, a u nás se Masters Hammer hrál v sedm v hitparádě v televizi..
Oni celý devadesátky jsou v hudbě vlastně o tom, že se cpali prachy do "undergroundových" kapel - dobře se to prodávalo.. V rocku to platilo na 100% zjevně - i ta Nirvana je toho jasnej příklad ale i v taneční hudbě - techno, house atd. se hrál všude, i "alternativnější" hudba byla v tý době vlastně mainstream - viz. Bjork, elektronický věci, který by dneska neměli šanci se vůbec prosadit, celá Bristolská scéna spolu s Massive Attack. To tenkrát byl mainstream.. David Bowie už je úplně mimo, ten byl takovej undreground jako třeba Phil Collins. I ty Faithless byli tak na úrovni Scooteru s tím proč a co dělali, běžně se hrálo milion zajímavějších věcí.
U nás už to byl pak po revoluci extrém naprosto totální, tady se běžně točili v televizi kromě těch různých metalistů třeba i Kuličky, Ženy, Svatý Vincent a podobný ujetosti. I třeba úspěch Orlíku se zdá dneska jak z jinýho světa, ty by dneska hráli možná někde v na vsi v hospodě s zatmavenýma sklama a asistencí 300 policajtů, ne v pokojíčku každýho druhýho sedmáka..