BOBASH: Marchionne kecá, kolik času by ještě chtěl?? Všechny prachy narvaly do resuscitace zdechliny Chrysleru, v tom je celej problém...
Nedodělaný auta problém nejsou, žádná automobilka si nemůže dovolit vyvíjet desetiletí něco, co pak bude dokonalé - bylo by to drahý a i tak to dopadá špatně (viz VW Phaeton a další podobný projekty). Škodovka slepí pár dílů ze skladu dohromady a jakej je ten Rapid super bourák! :-)
Není to o čase, je to o penězích. A nástupce Brava už měl dávno jezdit a měl bejt minimálně ve třech karosářskejch verzích, k němu úplně nový Punto a ideálně ještě jeden větší model. Nechápu, proč když lidi viděj VW Passat jako věc prestiže, proč jim jako alternativu Passata necpou nějakou Lancii střední třídy. Dávat loga Lancie na Chrysler (kterej snad měl i větší prodeje v EU než Lancia) je taková hovadina, že to svět neviděl..
A nový modely? 500L? To je Fiat Idea ve své další reinkarnaci, kolikrát to auto ještě chtěj prohnat autosalonama?? Bravo je důkladnej facelift Stila, Freemont je taky už hoodně starý auto a co tam maj dál? Pandu? Ano, ta je super, ale moc nový auto to taky není. A celkově je to portfolio divný, každej model jakoby z jinýho světa (no vlastně ono to tak i je, že). Giulietta je fajn, ale to je málo. Zrušit 159 bez náhrady - kdo tohle vymyslel????
V devadesátejch letech měli výrobní program - od Una po Cromu, od Y po Zetu, Alfa Romeo 33, 155 a 164 + nějaký to kupé a kabrio (Alfa i Fiat). Dneska jejich showroom vypadá spíš jako bazar....
Sečteno podtrženo - uměj ještě ve Fiatu postavit auto? Mně se zdá, že asi ne, protože už velmi dlouho žádný nový nepostavili, jen furt vylepšujou ty starý.