TOMMY_: Přesně tak, navíc se nemůžu zbavit dojmu, že dělat auto jako moderní reinkarnaci Integraly nedává moc smysl, aspoň ne v týhle podobě, kdy to působí jako replika, jako něco, co chce těžit ze schopností a slávy jinýho auta, kterým ale není. I kdyby tohle šlo do výroby, tak to stejně nebude auto, co vyhrálo 6x světovej šampionát, nebude tak hravý ani tak zábavný a ani tak brutální v nástupu turba. Takže co se klíčových vlastností týče, bude horší.
Líbí se mi třeba, když do nový Delty S s 140kW twinturbem daj žlutý ciferníky, dle tradice rychlejch Lancií. To je hezký a smysluplný detail a vhodný odkaz na auta jako byla Integrala.
Líbí se mi některé retro-modely. Fiat 500 už sice zdaleka není tak maličký, ale je hezký a dává nějaký smysl. Z původní pětistovky si bere to nejlepší (vzhled) a dává mu novou náplň - cool autíčko. Ale stavět zmodernizovanou repliku Integraly, která ji bude připomínat nejvíc vzhledem? Proč? Vždyť jedničková Delta nebylo auto, který by kdokoli označil za legendární designérské dílo.
Jistě, Integrala byla s těma všema spoilerama hezčí, ale pořád to nebylo skutečně krásné auto.
Nová Delta naproti tomu podle mě krásné auto je, když se postaví vedle Golfa nebo Focuse, který ač oba maj fungl nový modely, už sou takový nějaký okoukaný, tohle auto je pořád hezký a pořád moderní.
Nářky, že už to není to staré hranaté auto - njn, není, ale žít v minulosti asi není ten správný přístup. To bysme dodneška stavěly repliky legendárních modelů s loukoťovejma kolama, dvěma vraníkama vepředu a řídili bysme opraťema..