Ja nevim jak je to ted, globalni servisy rozhodne pokrocily. Ale naposledy jsem koupil "sedivku" Nokii N8, po dvou tejdnech nefungovala, reklamoval jsem ji trikrat a do dnesni doby ji nemam zpet z reklamace. Zadny prachy, nic, prodejce byl proste totalni kreten. Jako asi jsem mohl udelat vic, treba je zalovat, ale v ty dobe jsem byl o 6 let mladsi a bez prostredku. Chci rict, ze naprosto chapu nekoho, kdo nema duveru k pochybnym resellerum, ja sam mam totalne spatnou zkusenost - typu ze jsem prisel o telefon, byt nefunkcni.
Nadto, cesky pravni prostredi se vubec se vubec neda srovnavat treba s internima pravidlama Amazonu pro nakupy, jak naznacujes. Amazon jakozto globalne operujici spolecnost ma svy standardy, zaruky kvality, pravidla, lpi na hodnoceni. Malej internetovej ceskej prodejce s tim vubec neni komparovatelnej.
Co se tyce L950, tu jsem koupil pres ceskej Vodafone. Pri kazdym startu tam je zasrany Vodafone logo. Microsoft ma totalne awesome zaruku a pristup k zakaznikum, uz jsem ho tu chvalil nekolikrat (zadarmo novej surface, zadarmo novej type cover k surfaceu), ale tyka se to produktu koupenych od microsoftu, ne od oficialnich reselleru. A ze nemam originalni MS produkt mi pripomina kazdy zapnuti telefonu, kde je to zkurveny vodafone logo, a ja to budu muset casem reklamovat u Vodafone.
Ono to lze i empiricky zjistit velmi snadno, MS support te nenecha registrovat lumii ktera je od operatora.