• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MITTRADarkspore
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Chain misí a celý způsob zvyšování šance na odměnu je podle mě jedna z nejlepších věcí na hře vůbec. Nezkoušel jsi chain napříč obtížnostmi? Brzo dosáhnu na upgrade "chain unlimited" a možná by stálo za to si naplánovat delší chain už z první obtížnosti a zakončit to někde u aktuální pozice v druhé.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak první obtížnost je úspěšně za náma a přišel čas na item hunting na začátku druhé.

    Docela zajímavý je rozdíl mezi náročností na single a v multiplayeru. V singlu s trochou nadsázky stačí jít s nahozenou dmg aurou a sbírat předměty, v multiplayeru vás v té samé úrovni vyndají dva šikovně namixovaní elite mobové. Ale aspoň je o čem na sebe pořvávat na skypu :)

    Systém automatického generování itemů bohužel zdá se funguje i na purified items (obdoba unique z Diabla) a často je mix nelogický (neexistuje hrdina, pro kterého by polovina vlastností z itemu byla nějak zvlášť užitečná) a nezbývá než držet si palce, že ta správná kombinace vlastností padne příště.

    Každopádně je to přesně takové, jaké jsme to očekávali, a to je dobře, protože naše očekávání byla vysoká :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ikdyz jsem se bete moc nevenoval, do Live verze jsem sel instatne , jelikoz mi chybela hra tohodle stylu a Deathspank a Torchlight nepovazuju za dostatecne ozivovani zanru.

    Zatim docela spokojenost , jelikoz jsem od toho nic necekal jsem prijemne pobaven a jsem rad ze muzu donekonecna pro gear farmit urovne, chainovat si je , lepit si ruzne hrdiny a eventuelne az je zemne powerhouse prejit na dalsi urovne a zjistit ze jsem powerhousoval zbytecne.

    A tak to mame radi.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak asi nejzásadnějším zjištěním bylo potvrzení našeho dohadu z bety o fungování dělby lootu z coop hry:

    1) O každý item se rolluje, zapomeňte na ninja-looting. Probíhá to zcela automaticky, nezdržuje hru.
    2) Je jedno, kdo sbírá DNA. Na konci mise máte všichni stejný přírůstek. Tady nevím jestli není nějaká přepočítací rovnice, protože v betě při hře dvou dost odlišných levelů dostal vyšší level o pár procent navíc, ale stejně to nebylo nic zásadního.
    3) Stejně fungují kapsle s health a power. Ať to sebere kdokoliv, efekt se projeví na všech hráčích (a vašich zrovna neaktivních hrdinech rovněž).
    4) Jediné, co sbírá každý za sebe a můžete si tedy navzájem krást, jsou ty bonusové tokeny na jednu misi.

    Výhody jsou jasné: jedná se velmi nekonfliktní řešení, kdy se spoluhráči nemají o čem pohádat. Na druhou stranu to okrádá hru o docela zajímavou dimenzi debat, kdo potřebuje "to hustý oranžový kladivo" víc :)

    Co mě ale přímo děsí je, že jsme zatím nenanšli způsob, jak si vyměňovat (rozuměj obchodovat) předměty. Doufám, že je to jenom velmi pozdními hodinami, kdy se konečně dostávám ke hraní, a leností číst manuál a ve skutečnosti je na to tlačítko přes půl obrazovky hned v úvodním menu :)
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Otevřená beta vypadala velmi zajímavě, tak uvidíme, jak dopadl finální produkt. Dnes se chystáme poprvé otestovat online multiplayer, takže pak nahodím nějaké první dojmy.

    Pokud najdete nějaké zajímavé odkazy na wiki stránky o Darkspore apod., hoďte je sem prosím, přidám je do záhlaví.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam