Vyrabet ve hre nahrady, a tedy naucit se aditivacni ritual, pro svetle neni volba, ale nutnost (muzeme se bavit o tom, ze muzou vypisovat povolenky, ale to je retoricke cviceni, kuprikladu u vlkodlaku by to ani nefungovalo, protoze proste lovist v Praze neni dost). Je zcela v poradku, ze ty ritualy musi delat, okolo toho je hra, vytvari to nejake situace atd. Kupovat si ten ritual za expy neni zadny prispevek do hry, a navic temni ve hre nikde nemaji zadnou takovou protivahu (neni nic, co by nekdo z temnych musel koupit za expy, aby uspokojil mechaniku hry).
VACKY: Zarikavac na III. kategorii (nevim, kolik takovych NH ma, rekl bych, ze jsou na tom spis hur) je schopen s ritualnim odevem a specializaci na vodu vyrobit pred hrou 8 nahrad. Nasi aktualni upiri/vlkodlaci je spotrebuji za dva dny, nebot za beznych okolnosti potrebuji jednu na den, aby nehladoveli (coz ma nejen RP dopad, ale i zcela fakticky dopad do jejich schopnosti). Lovistata, vabnicky apod s tim mohou zamichat.
(Nevim, za jake specky budou nastupovat ti dva novi, tusim, ze aspon jeden bude take promenenec.)
V podstate ty predvyrobene nahrady nejspis pokryji tech prvnich par dni hry, kdy ty nahrady obvykle proste nemame, promenenci bud lovi na lovisti nebo hladovi a mhourime nad tim oci.
Za beznych okolnosti, kdy nam pak dodavaji tech nahrad kotel, totiz vyrabeji svetli nahrady za energetickeho prispeni od magu, cili jsou schopni jich udelat vic najednou. Z toho mas mozna dojem, ze jich delaji hafo.