Diváci nesledují reklamu aneb skupina Nova jako iniciátor nebo brzda dalšího vývoje - Lupa.cz
https://www.lupa.cz/...nesleduji-reklamu-aneb-skupina-nova-jako-iniciator-nebo-brzda-dalsiho-vyvoje/
A tohle je přesně ten přístup, se kterým se nikam nedostaneme. Reklamy a omezení. Proč by na to někdo koukal,
probůh? Raději si to sosne, hned, bez reklam a omezení. Místo toho, aby televize šly s dobou, tak neustále
přešlapují na místě.
Divák, když si chce večer sednout k TV a pustit si kvalitní film, tak rozhodně nebude chtít sledovat každou hodinu
povinných dvanáct minut reklamy. Však žijeme v 21. století, proboha, to se fakt Nova a Prima snížily k tomuhle?
Tak i tak si divák najde cestu, jak tuto hloupost obejít a sledovat filmy bez reklam, o to strach nemám a snad to
dobře dopadne.
‚…omezení této funkcionality v rámci tzv. odložené sledovanosti…‘ Aby se jim nestalo, že divák v takovém
případě odloží sledovanost jejich kanálu na neurčito. Fungování zákonů akce a reakce si mohli v historii
ověřit již mnohokrát. Velmi podobný případ mohli pozorovat třeba u geneze reklamy na internetu a následné
reakce v podobě adblockerů.