ZELGARIS: Djesus, tak já teda přepíšu pointu toho videa, no. Varování: Následují přítlačná křídla.
Ta hra je o tom, že, ano, "WE DO LIKE HURTING OTHER PEOPLE." Hotline Miami je hra, která je postavená na mechanikách, které znázorňují brutální násilí, a je setsakra zábavná. Možná prezentuje nějaký příběh, ale ukazuje, že na něm nezáleží - telefon ti řekne, že máš někam jít, ty tam jdeš a všechno vyvraždíš. Npetáš es proč, koho to vraždíš, jestli jsou to padouši a mafiáni nebo kdo. Hra má tři možné, navzájem se vylučující, velmi odlišné konce. Který je ten pravý? Záleží na tom?
V momentě, kdy přijdeš o možnost páchat násilí na druhých (nemocniční level), hra se stane extrémně frustrující a nezábavnou. V další misi ale už můžeš zase zabíjet a je to zase sranda. Ani tolik nezáleží na tom, že máš nějaké teoretické ospravedlnění - pomstu.
Pokud jsi hrál Hotline Miami a bavilo tě to, tak rád ubližuješ ostatním (alespoň ve hře).
Najdou se lidé, kteří Hotline Miami označí jen na základě toho sloganu za "murder simulator"? Určitě. Vsadím se, že to budou ti samí lidé, kteří říkali o Mass Effectu, že je to "alien homosexual orgy simulator". Den, kdy se hry začnou snažit zavděčit se takovým lidem bude dnem, kdy definitivně přestanu hrát.
Jeden obrázek pro odlehčení: