• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MCKIDNEYTribes - Tribes Ascend a jeho předchůdci: Starsiege: Tribes, Tribes 2, Tribes Aerial Assault, Tribes: Vengeance
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Kuš je mnohem lepší jak thumper imho
    HUGIN
    HUGIN --- ---
    HEEHY: Já mám tu kuši hodně rád. Je silnější než thumper a navíc vypadá hrozně cool. Ale je imho lepší na chasovacího PTH (prostě stojíš na vlajce, a když ji někdo vezme tak zapneš thrust a jdeš ji zase vrátit) než na capera, protože pak při spinfusor jumpu ztrácíš zbytečně moc životů.
    HEEHY
    HEEHY --- ---
    Raiderův samopal je hodně dobrej.Ty slabší classy tim sjedeš jak prd,takže bych zbraně tohohle typu vůbec neodsuzoval ba naopak.Mimochodem co říkáte na tu kuši co má Pathfinder? :p Tam mě příjde taky hodně ostrá a +- srovnatelná s thumperem.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    tak jasný, že explosivní projektily mají v Tribes největší hodnotu.

    Ale v duelu na střední vzdálenost, speciálně když udělá chybu v bruslení, tak není lepší způsob jak někoho dorazit, než fast projectile weapona :D
    HUGIN
    HUGIN --- ---
    MCKIDNEY: Tribesy jsou IMHO hra právě o explosivnách projectile zbraních, a souboj o post nejvíce používané zbraně z původně ranger loadoutu stále vyhrává Thumper nad utočnou puškou.
    Main zbraň za SLD samozřejmě používám, ale spinfusor.
    TCN a SLD mají stejný základ energie, TCN dostává tuším že 10 bodů energie z vylepšení armoru, za SLD požívám utility pack, který dává 20 energie + 5 energie z armoru. 15 energie není nijak zvlášť velký rozdíl, nehledě na to, že je tu ještě možnost použít ultra capacitor (ať už I nebo II) perk.
    BTW statově vzato je soldierova puška druhá nejhorší automatická zbraň ve hře, pod ní je už jen falcon.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HUGIN: Tak to je docela blbé, že nepoužíváš main zbraň za soldiera, mě přišla lepší jak SMG a SMG miluju za engineera :D

    Mě přijde, že eng má velký nedostatek energie a nedá se s ním hrát mimo support své báze. Ta troška energie navíc umožňuje soldierovi útočit.
    HUGIN
    HUGIN --- ---
    MCKIDNEY: Sekundárku jsem na soldierovi nepoužil ani nepamatuju (je teda pravda, že používám spinfuser, ale i před tím člověk tou puškou leda tak dorážel, takže buď člověk ten kill prostě oželí a nepřítel zbaběle zdrhne nebo TCN vymění tool za pistoli) Co se týče utility, tak jediný zásadní rozdíl je, že buď máte trochu energie navíc (případně ten granát) nebo pokládáte turetky. Do začátku, kdy člověk ještě neumí lyžovat ta energie není špatná, ale myslím, že poté turetky většinu času vítězí.
    MCKIDNEY: To je asi dost možná pravda. Nevylučuji, že mi vadí jen proto, že většinou hraju generator offense.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Jako každý má právo na svůj názor, ale přijde mě to spíš jako outcry, než že by engineer byl OP.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HUGIN: jako je slabší, ale ne o moc, rozhodně ne o tolik aby to bylo ekvivalentní 100k zkušenostem / 200 goldum, rozhodně ne natolik aby to udělalo z Engi OP.

    soldier ma dost odlišné utility a ma sekundární zbran což je hodně důležité.
    HUGIN
    HUGIN --- ---
    MCKIDNEY: Když nepočítám utility pack (který moc lidí nemá), tak oba mají stejně životů (oba jsou medium class) BTW soldierův thumper je navíc slabší, než ten TCN.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Jinak klidně zprostředkuji platby někomu kdo nemá přístup ke kreditce a chtěl by podpořit vývojáře.

    Tohle je kvalitou Ačkový titul a to je 900 (To je cena A titulu, který má pouze MP) co ušetříš tím, že ho máš zadarmo.

    Za 200 korun můžeš mít thumper. Za 600 toho máš mraky.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HUGIN: Když je tak OP proč nikdo nehraje soldiera? :D Tam za něj nemusíš platit. máš lepší armor a více HP
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    ASACHI: To vůbec není pravda.

    Za prvé ne všecko jde koupit. Za druhé za měsíc casual hraní máš zbraň taky.

    Nezaplatil jsem ani korunu na hlavním účtu a mám už 5 class a 50k našetřeno na zbraň.

    Jinak engineer nikdy nebude dobrý soldier, nemá armor na to. navíc SMG je fakt dobrý, když víš co děláš :D

    HABEAL: Nevím proč, všichni co jsem o tom slyšel jsou spokojený s tribes.
    HUGIN
    HUGIN --- ---
    ASACHI: Nestěžuji si, že je to hra s mikrotransakcema. Stěžuji si, že thumper je OP. Jinak fractal mi připadá docela v pohodě, hází se relativně dlouho, je to jasně zelená věc, která začne střílet až po hodně dlouhé době a dmg nedává instantně. Je ale pravda, že jsem ovlivně jakožto častý hráč bruta.
    HABEAL
    HABEAL --- ---
    Koukám že asi zůstanu u starýho tribes :)
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    Nechapu jak si muzete stezovat na to ze lidi co do toho narvali prachy jsou zvyhodneni.
    Ta hra je proste placena mikrotransakcema ... bez toho aniz by si clovek cokoliv koupil absolutne postrada logiku.
    Kdo nema 180Kc na prvni balicek, tak proste hraje do konce zivota 1 classu no, jednoduchy ...
    Jinak nechapu proc nenerfuji fractal granaty, absolutne nejvetsi picovina v cely hre
    HUGIN
    HUGIN --- ---
    HEEHY: Tak to mně třeba mnohem víc vadí engieho Thumper. Tak věc z TCN udělá vylepšenýho soldiera, kterej navíc háže turety.
    HEEHY
    HEEHY --- ---
    Ten plasma gun je trošku přehnanej ) Docela mě štvě jak moc jdou zvýhodněný lidi co do toho nandaj rl prachy...
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Tak a je to live:
    Tribes Ascend Version 1.0.941.0 (Raid & Pillage Update)
    http://hi-rez.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/317/

    Kromě přidání nového módu jsou velké změny:

    - přidání custom serverů.
    - 3 nové zbraně pro Raidera:
    Plasma Gun: A flexible weapon, the Plasma Gun fires massive spheres of plasma
    NJ5-B SMG: The NJ5-B has a slower rate of fire than its predecessor, but deals more damage per hit. It can also fire while in scope.
    Cluster Grenade: The cluster grenade breaks apart into several smaller bomblets on detonation, each exploding for additional damage.


    Balancování:
    Increased damage on the Infiltrator’s Prism Mines by roughly 14%.
    Increased damage on the Brute’s Light Sticky Grenade by 10%.
    Increased damage on the Doombringer’s Heavy Bolt Launcher by roughly 7%.
    Increased Technician’s Sparrow Pistol clip size by 2, adjusted starting ammo to 144.
    Call-ins will no longer fully reset when being moved too quickly or hitting an invalid target location. Instead they will lose build-up time.

    Nic extra důležitého
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Tribes: Ascend Preview - Raid And Pillage Update - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=nmCjcwESC70
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam