• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ANDY_WARHOLKompozice, skladba, hudebni teorie: elektronicka hudba
    WA9NO
    WA9NO --- ---
    Nemate nekdo tip na firmu/cloveka co by mi spravil par hluchejch klaves na oxygen 25 midi klaveskach? Praha
    OTZ
    OTZ --- ---
    ..tak urcite:)
    TRIBASS
    TRIBASS --- ---
    OTZ: co to tam píše za nesmysly , celej první odstavec jsou nesmysly
    OTZ
    OTZ --- ---
    essential:

    Důraz na prostor a texturu zvuku, charakteristický právě pro dub, se totiž ukázal jako příznak doby, v níž se plynulý vývoj muzikálních forem stal nadále nemožným. Jestliže hudba nemůže pokračovat vpřed, začíná se aspoň rozrůstat do šířky. V takové konstelaci se recyklace, hauntologie nebo i pouhé samplerství dá považovat za alergickou reakci na spanilou jízdu pokroku.

    Rytiny na kůži doby | A2larm
    http://a2larm.cz/2013/09/rytiny-na-kuzi-doby/
    IRAVEN
    IRAVEN --- ---
    free samply orchestru:
    Sonatina Symphonic Orchestra
    http://sso.mattiaswestlund.net/index.html
    IRAVEN
    IRAVEN --- ---
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    MUABI: obyčejný hudebniny, anebo Neoluxor
    MUABI
    MUABI --- ---
    btw. nemate nejaky tip na knihkupectvi ci e-obchod s knihami o hudebni teorii a nauce , nejaky solidni s dobrym vyberem aby to nebylo Tesco ala brozurky s lidovymi pisnemi. (prefereuju spis cesky nez eng.) dik
    TRIBASS
    TRIBASS --- ---
    MUABI: jo fakt zajímavej článek , poslechnul sem i nějaký ty jeho skladby na těhle stránkách
    http://www.babelprague.cz/milan-gustar-cz , docela chápu že po 35 letech co se tomu věnuje hledá nový postupy v mikrotonalitě nebo algoritmický kompozici .. těmahle postupama, co vim, vznikaj skladby jen pro ty nejnáročnější posluchače
    TRIBASS
    TRIBASS --- ---
    MUABI
    MUABI --- ---
    ADAMJ: asi to nebude uplně idealní téma :)) co se tím tak prokusávám. Beru zpět.

    jen ad.

    Mikrotonální skladby na běžných nástrojích většinou nejdou zahrát, komplikované a nestabilní tempově-rytmické
    struktury hudebníci nezvládnou a běžné hudební programy je nepodporují.
    Pro syntézu zvuků s hodně neobvyklou barvou také nejsou hotové nástroje,
    vše si musí tvůrce zařídit sám.
    (cely članek)

    Milan Guštar

    ADAMJ
    ADAMJ --- ---
    MUABI: Prosim neomlouvej se, ja jenom rikam svuj nazor na vec. Nejsem ultimatni autorita v oboru :)))
    MUABI
    MUABI --- ---
    ADAMJ: Tak to pak pardon, jestliže je pak uplatnění v EM je zanedbatelný.
    Teprve zjistuji o co jde, došel jsem k tomu skrze harmonickou řadu (potažmo fraktaly a drone).
    ADAMJ
    ADAMJ --- ---
    A hlavne by sem musela patrit i prace s intonaci u zivejch nastroju. Takovyto, ze citlivej ton leze nahoru atd.
    ADAMJ
    ADAMJ --- ---
    ADAMJ: pokus o buzzword :-)
    ADAMJ
    ADAMJ --- ---
    MUABI: Takze sem patri i ctvrttony a arabska muzika? Mne to prijde jako pok
    MUABI
    MUABI --- ---
    třeba bude někomu užitečné
    téma:

    Mikrotonalita
    http://www.uvnitr.cz/music_theory/mikrotonalita.html
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam