• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XLACHTANWorld of Warships
    SALO
    SALO --- ---
    YORK: tak sa skus niekedy vyhnut raketam...
    YORK
    YORK --- ---
    AAčka jsou jako armor. Nemaj zajistit, že ti útok nic neudělá, to se dá zařídit jen dodgnutím. Maj snížit damage, kterou dostaneš - a to dělaj.
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Letadel určitě sestřelíš míň, protože jich mnohem míň lítá. Jde spíš o to, jak to vadí tý letadlovce - a to docela vadí.

    Zrovna jsem pořídil Šókaku, vlzel jsem do coopu, hodilo mě to k T10 lodím a prakticky jsem si neštkrnul.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    YORK: Jsem čistě bitevkář. S letadlovkou jsem nikdy nehrál a žádnou nemám. Nemůžu si pomoct, ale AAčka mi předtím přišly účinnější a i na grafu je vidět zhoršení. Ale teď maj letadlovky silnější sestavy, tak je to možná tím.
    Vyhnout se letce jsem aspoň teď s Montanou shledal nemožným, když ten na druhé straně ví co dělá.
    Kolikrát? Asi jsem měl štěstí, protože i když párkrát se stalo, že mě nějaká vypla, ale časté to nebylo.
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Důvod, proč třeba já teď hraju letadlovky mnohem víc, je, že už nemusím zápasit s fighterama protihráčů. Před reworkem to bylo tak, že když měl třeba protivník vyšší tier, fighter setup, nebo to prostě jen uměl o dost líp, než já, tak jsem si prakticky nezahrál. Plus na vyšších tierech se z toho stávala realtime strategie a byl to opruz a šílenej mikromanagement. Dělat nálety z first person je navíc takový osobnější. V tomhle směru se jim to fakt povedlo.
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Jako ok, to, že teď hraje letadlovky o dost víc hráčů, je samozřejmě v důsledku pro bitevky negativní. Tomu zbytku ale moc nerozumím.

    AAčka - zkus si to s nějakou letadlovkou. AAčka fakt jsou znát, jen to z pohledu bitevky není tak dobře vidět.

    Vyhýbání se torpédům - vyhnout se jedné letce je teď možná o něco těžší, ale zas se vždycky vyhejbáš jen jedný. Dřív jich na tebe nalítávalo několik a z různejch stran.

    A hlavně: Kdy tě naposled sejmula letadlovka v prvních dvou minutách hry, nebo tě aspoň poškodila tak, že nemělo moc smysl se o cokoliv dál snažit? To se mi přitom před reworkem stávalo celkem často.

    Teďka ti letadlovka dá damage, jasně. Zvládne tě časem i sama potopit, když jsi někde stranou od supportu. Ale fakt to není tak, že bys dohrál, jakmile si tě vybere. Normálně dostáváš damage v průběhu bitvy a dá se s tím hrát.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    Jestli letadlovky dostali nerf, tak co stojí za tím, že jich je najednou tolik? Předtím jsem potkal letadlovku jednou začas a teď je to rarita, když ji nemám.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    YORK: Nějak jsem to "lepší" zatím nepocítil. Jen naopak. Co je lepší na nerflých AA. Že mi připadne, že se ty letadla objevují nějak až moc blízko a že dříve mi připadlo se těm torpédům snáze vyhnout?
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    TIGERLOVER: a ja myslel, ze si na letadlovky stezujou primarne DDckari :)
    Ale jo vcera jsem si uzil s Atlantou :D
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Proč by to mělo nasrat hráče bitevek? Pro ty je to jednoznačně lepší.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    To by mě fakt zajímalo, co bylo účelem toho zkurvenýho reworku letadlovek. Jestli nasírat hráče bitevek, tak se jim to daří.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    SALO: Mno tak predevsim jde o to, ze sem nechodi vsichni, tedy bychom treba, domnivam se, obsahli i dalsi co sou treba castejc na fb nez tu kapiš?
    YORK
    YORK --- ---
    3x2 457 mm? Hmm...
    Na sekundárky to asi postavit nepůjde, pokud bude mít jen 6k základní dostřel. Škoda.

    Tier IX: American battleship Georgia
    =======================

    Hit points – 74100. Plating - 32 mm.
    Main battery - 3x2 457 mm. Firing range - 21.0 km.
    Maximum HE shell damage – 6450. Chance to cause fire – 43%. Maximum AP shell damage - 15750.
    Reload time - 30.0 s. 180 degree turn time - 45.0 s. Maximum dispersion - 270 м.
    HE initial velocity - 800 m/s. AP initial velocity - 732 m/s. Sigma – 2.00.
    Secondary Armament:
    10x2 127.0 mm, range - 6.0 km.
    Maximum HE shell damage – 1800. Chance to cause fire – 5%. HE initial velocity - 792 m/s

    AA defense:
    40x1 20.0 mm.
    10x2 127.0 mm.
    16x4 40.0 mm.
    AA defense short-range: continuous damage per second - 652, hit probability - 68 %, action zone 0.1-1.5 km;
    AA defense mid-range: number of explosions in a salvo - 11, damage within an explosion - 980, continuous damage per second - 564, hit probability - 73 %, action zone 1.5-3.5 km;
    AA defense long-range: number of explosions in a salvo - 8, damage within an explosion - 1540, continuous damage per second - 260, hit probability - 73 %, action zone 3.5-5.8 km;
    AA sector reinforcement - 25 %, sector reinforcement and reinforcement shift time - 12 s.

    Maximum speed - 33 kt. Turning circle radius - 890 m. Rudder shift time – 16.5 s. Surface detectability – 16.9 km. Air detectability – 14.1 km. Detectability after firing main guns in smoke – 18.0 km.

    Available consumables:
    1 slot - Damage Control Party
    2 slot - Repair Party
    3 slot - Fighter/Spotting Aircraft
    SALO
    SALO --- ---
    LIQUIDFREAK: a co konkretne by si tym chcel vyriesit?
    YORK
    YORK --- ---
    _OZZY_: Aha, takže současně bude ještě Georgia. Tak to bude docela dilema, safra.
    YORK
    YORK --- ---
    LIQUIDFREAK: Bart s Ríšou nejde moc srovnávat. Nebo teda jo, má stejný rozložení věží, ale zábavností a výsledkama je někde jinde.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    XLACHTAN: ve spojitosti s obcasnym hranim cw mne napadlo, co vytvorit fb wows grupu, myslis ci myslite ze by to melo smysl?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    XLACHTAN: Mno imo musashi je podle mne velmi zabavna hlavne v X bitvach, ted ale aktualne trpi na cv spam. Je fakt ze nemam ani missku (coz mne velmi, VELMI mrzi) ani barta, do kteryho asi nepujdu pac mi to se sestrickou richeleu vubec neslo. Do Alasky ale pudu, asi tesne predtim nez ji odstrani nicmene nejaky X kriznik si vyfarmim rad.
    Dost mne ale mrzi ze se nejsme schopni v posledni dobe sejit aspon jednou tejdne na CWcka, s tim by bylo to farmeni snazsi. Nejen co do jiny expirience nez v randomech ale i v teoretickem prijmu uhli/oceli.
    XLACHTAN
    XLACHTAN --- ---
    XLACHTAN: s tím teda že prémiové T9 křižníky mám dva a moc je nehraju (Alaska a Kron) a prémiové T9 bitevky mám tři a dvě z nich hraju dost často (Jean Bart je imho nejzábavnější T9 BB, Missouri hraju kvůli kreditům a Musashi mi docela hnije v přístavu, nicméně v T7 hře je hroznej bully :D)
    XLACHTAN
    XLACHTAN --- ---
    Hmm ok, no tak uvidíme. Uhlí mám slušnou zásobu aktuálně, ale počítám s extra cenou a budu se asi muset jestli BB nebo křižník.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam