• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XLACHTANWorld of Warships
    YORK
    YORK --- ---
    YORK: Ještě k těm ddčkům - to ani nutně nemusí bejt věc, kterou je třeba nějak adresovat. Spousta ddček je zjevně reakce hráčů na to, že jiní hráči s oblibou brali high tierový bitevky. Hráči v high tieru na to teď nejspíš zareagujou tím, že ne všichni budou brát bitevky a někteří vezmou třeba rychlopalný cruisery, který ddčka velmi dobře counterujou, a ve výsledku se tohle srovná samo. Nebo taky třeba ne, co já vim ;)
    YORK
    YORK --- ---
    LIQUIDFREAK: No právě že ne nezbytně. Těžko můžeš dopředu odhadnout, kolik lidí se bude v jednu chvíli hlásit do matchmakeru za jetnotlivý tiery, a až reální hráči ti daj informaci, že si do tohohle módu většina hráčů vezme low tier ddčko. Nejspíš je napadla hromada jinejch problémů, o kterejch nevíme, protože je ošetřili a tudíž nenastávaj, ale zrovna tohle je nenapadlo a z interního testování nevyplynuly.

    Celkově mi jejich postup přijde ok - je to volitenej herní mod, hra na něm nestojí a nedaj se na tom vytěžit zásadní výhody. Jako metoda testování na reálnejch hráčích mi to přijde v pohodě.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YORK: Jako ono to neni uplne spatny, ale tydlety zakladni veci jako delsi cekacka aby se hralo bez botu, nejaky max dd pool a tak dale, to sou debiloviny co by vyresil malej kluk jeste pred spustenim neceho podobneho vid :)
    YORK
    YORK --- ---
    LIQUIDFREAK: Podle mě je ten nápad zajímavej a to, že na první nástřel má spoustu much, jim fakt za zlý nemám. Design je iterativní proces a většinu much obvykle najdeš, až když to vyzkoušíš v praxi.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    HONZA_1980: Jo no, debilni napad dovedeny k "dokonalosti" jak to wg umi :D
    HONZA_1980
    HONZA_1980 --- ---
    LIQUIDFREAK: kdyby jenom boty, to si takhle vezmeš osmičku BB a dostaneš proti sobě tohle :-)

    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Takze ohne bb = max 60sec, ca/cl,dd = max 30sec. Zaplaveni max 90sec.
    SALO
    SALO --- ---
    MADDOGCZ: pre CV to uz davno neplati
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    SC = 100x November Foxtrot.... kokoti
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Poškození ohněmEditovat
    Poškození způsobené požárem lodi je pevně stanoveno na 0.3% maximálních bodů zdraví (HP) za sekundu pro každý oheň (0.4% pro Letadlovou loď). Každý oheň trvá 60 sekund v případě bitevní a letadlové lodi, 30 sekund u křižníku a torpédoborce. Z toho vyplývá, že neuhašený oheň za celou dobu svého trvání spálí 18% max HP bitevní lodi, 9% max HP křižníku či torpédoborce a 24% max HP letadlové lodi. Kapitáni velkých lodí - bitevních a letadlových - mohou rychle poznat, že zatímco jeden oheň nepředstavuje výrazný problém, dva a více jsou velkým nebezpečím pro jejich loď.
    HONZA_1980
    HONZA_1980 --- ---
    LIQUIDFREAK: ja myslel ze ten druhy ma svuj casovac, a ukazuje to max z obou, takze ten prvni dohori a pak jeste hori ten druhy
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    MADDOGCZ: Jo to nevim hele, asi musime mrknout na wiki ale imo pokud horis a dostanes druhy, resetuje se to myslim. Ale to nam povi nejaky znalec urcite :)
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    LIQUIDFREAK: Teď jsem měl na Bayernu oheň min 60 sec, teda dva ohně, nevím, jestli se to sčítá.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    CABA: Ok diky
    CABA
    CABA --- ---
    LIQUIDFREAK: Wiki píše 40s (30s LL)
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Hele bando, jaky je max cas zaplaveni a ohne? 45 sec, pamatuju dobre?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    MADDOGCZ: to je na ty asimetricky bitvy. 5 7-8tier hraje proti 10 5-6 tier.
    TURBOMATIK
    TURBOMATIK --- ---
    B1RTHDAYCAKE
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    00KUBAT: vyhodit komp, koupit novej :)
    00KUBAT
    00KUBAT --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: ? jak jako vydržet...kousne se mi komp, restart nutný...čekání nepomůže
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam