pozdě, ale třeba možná.....
Nemluvě o nebezpečí, které nelze nevnímat, poškození železničních tunelů, na které je bývalý dispečink přímo usazen. V tom místě tvoří terén hlavně nestabilní navážky a sutě, skrz něž vedou dva mělce uložené železniční tunely a pod nimi i tunel metra. Transgas si s tím tehdy dobře poradil – každá jeho budova je založená zvlášť a jiným způsobem, navíc jsou to stavby díky ocelové konstrukci relativně lehké. Návrh novostavby zakládání vyřešené nemá, ostatně nemá ani územní rozhodnutí, jsou to vlastně spíše schémata a vizualizace. Nechci zde strašit, ale nedávné neštěstí v Mikulandské ulici, nebo propady ve Stromovce při stavbě tunelu Blanka jsou varováním, že není možné tyto skutečnosti brát na lehkou váhu. Náročnost a rizikovosti takové novostavby zpochybňuje ekonomickou výnosnost celého projektu – o tolik víc metrů čtverečních obestavěné plochy prostě nepřinese.
Jaroslav Němec: Zachraňme Transgas, dům pro dva gigantické počítače - Flowee
https://www.flowee.cz/...citace?fbclid=IwAR0NZHwmQu0E39PbZp93iqC2cdN7DoODJ2uxyG8Ph15_OG7_Furx4FWBD5s