• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DO_ITEuropa Universalis IV a jine "paradoxni" hry
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    D1RABBIT: mno, jeste jsem ted na to koukal, a oni ty dlc uplne nezrusili, jen jich hodne seskupili pod jednu kolekci, napr. ty portrety, jednotky, stity, atd. plus tem expanzim dali prefix, aby byly poznat hned na prvni pohled. rozhodne se v tom ted lip orientuje.

    na druhou stranu, treba CK2 vyslo pred peti lety a to ze na tom jeste furt delaj (i kdyz uz ted zbyvaji jen dve posledni DLC) je neco, z ceho by si meli vzit ostatni studia priklad. a ja treba ty dlc kupuju az pri polovicni a nizsi cene, kdy uz jsou vychytany bugy, takze ani nemam problem hazet penize necemu, co me porad bavi.
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    zda se mi to anebo paradox zasadne zredukoval pocet DLC u CK2 a dalsich her tim, ze vsechno sloucil do content packu? mno, krok to rozhodne neni zlej.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    Nevite, jak je to s zenskejma v councilu v CK2, schvalil jsem significant rights pro zeny a dle popisu i wiki by to melo znamenat, ze se muzou stat kanclerem a stewardem, ale nabizi mi to porad akorat chlapy
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    Stellaris: Utopia je venku - dneska to prubnu :-)
    Stellaris: Utopia on Steam
    http://store.steampowered.com/app/553280/
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    Povedlo se vám v CK2 event Demon Child? Já to odhalil celkem včas, než mi zabila mého korunního prince s traitem genius, tak jsem jí popravil, zajímalo by mě v co se to může rozjet.
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    a jeste dalsi rozsireni pro EU74, tentokrat zamereny na asii:

    Datadisk Mandate of Heaven pro Europa Universalis IV rozšíří možnosti asijských národů - Games.cz
    http://games.tiscali.cz/...heaven-pro-europa-universalis-iv-rozsiri-moznosti-asijskych-narodu-294059
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    tady neco k tomu novymu (zrejme pred-predposlednimu) CK2 DLC Monks and Mystics (7.3.2016):

    games.tiscali.cz/video/datadisk-monks-and-mystics-prida-do-crusader-kings-ii-tajne-spolky-vcetne-satanistu-293688

    Crusader Kings II - Monks and Mystics - Feature Breakdown
    https://www.youtube.com/watch?v=ri1TOhK6syw
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    SOMRAK: tak lepsi nez Civilizace ne
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    GAARQ: hrál jsem jen 1x za Rusko, takže to ber s velkou rezervou...
    dost věcí nejasných. treba vedení války a dopady výběru jednotlivých operací.
    blocks - NATO už neexistuje, pak to mají Balti těžký samozřejmě :) Můj blok s Běloruskem mi zničila nějaká Spy operation a netusim, jak se proti tomu bránit, ani jestli je ten systém bloků důležitý (asi jo, když ti dává přístup k jednotkám kámoše). pak by to ale celé mělo být o dost stabilnější.
    koukal jsem na nějaká Let's Play, ale ty lidi neměli nejmenší tušení o mezinárodní politice, takže to mi moc nepomohlo.
    ta hra vypadá hodně komplexně, ale vlastně ti zase tak svobodnou volbu nedává. nevím no, je to jen demo, takže těžko hodnotit.
    GAARQ
    GAARQ --- ---
    SOMRAK: můžeš to rozvést? jsem na to také zvědavý a zkušenosti jiných jsou vždy zajímavé.
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    HONCKA: pocity z dema mám poněkud smíšené...
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    Trosku OT, ze to neni od paradoxu, ale velke demo Realpolitiks je venku na steamu
    Realpolitiks - Gameplay Trailer (January 2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=LfSrqdCysrs
    GAARQ
    GAARQ --- ---
    ha, paradox na nyxu :)

    tak teprve na stellaris 1.4.1 se mi to podařilo dohrát/vyhrát (individualista, materialista, xenofil), poslední pokus byl na 1.3.X, kde jsem zkysl, protože má xenofilní populace nebyla při násilné expanzi příliš nadšená a neomezené válčení jsem nemohl moc používat (nešťastná populace a nedostatek jak kreditů, tak minerálů). navíc jsem se z obranných důvodů přidal k federaci a to byl totální průšvih (nefunkční federální flotila a špatný systém válečných cílů). musím ale přiznat, že od středové hry to byla nuda. prethoryni se neobjevili, unbidden byli másla a zničili jsme je velmi rychle. obě padlá impéria (xenofobní i xenofilní) byla nemastná neslaná. xenofob se probral, vyhlásil válku všem okolo a do pár let z něj nic nezbylo. xenofil (můj soused) mě pořád nutil podepsat podřízení, ale po té, co jsme zrušili unbidden obrátil a nadšeně mě zve do federace. když jsem trošku zesílil, sejmul jsem mu flotilu, sebral tři planety a je klid. a pak už jen válka, zabrat 3-4 planety (víc válečné cíle nedovolí), 10 let příměří a zase vše znovu až do získání limitu planet pro vítězství. to je asi největší chybka, je to hra a nemá příliš jasně definované cíle pro různé typy civilizací. a hlavně žádné výzvy. doufám, že banks (1.5) přinese něco zajímavé, zatím to vypadá, že minimálně vlastní ascendence bude zábavná. jako starý paradoxí harcovník, co propařil na CK-DV, EU2 či HoI2-ARMA dloooouhé desítky hodin, jsem ze stellaris rozpačitý. ale je to to nejlepší, imho, co paradox nabízí - HoI 3 + 4 a CK2 mě zklamaly překombajnovaností, EU3 + 4 pro mě nepřehledným UI a ohavnou pseudo 3D grafikou.
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    novy CK2 DLC:

    Crusader Kings II - Monks and Mystics Announcement Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=XWEMq0JiB0Y
    FADO
    FADO --- ---
    kdo má problémy s angličtinou, tak dnes vyšla čeština na Stellaris.
    Paradox hry u Jajjuna
    http://hoi.jajjun.com
    DO_IT
    DO_IT --- ---
    Europa Universalis IV - Tips & Tricks: Institutions + Forts
    https://www.youtube.com/watch?v=eYUyfcFoWpc
    SULINAR
    SULINAR --- ---
    JULIAN: Teď je obléhající armáda jako útočící, takže postihy při boji má obléhatel
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    HAREMHEB: jak rikam, kdyz jsi to chtel branit. Ze by to nejak "rychle" cerpalo utocnika jsem si nevsiml, pokud tam teda nezaparkoval megavelkou armadu (s tim ma AIcko casto docela problem). Navic kdyz ti to obsadi, tak ty pak to stejne musis obsazovat zpet a mas podobnej problem.

    Cas na to tam dobehnout a vyprasit ho jsi mel stejny at uz to bylo kdekoliv, protoze teren neovlivnoval siege roll, ale vyhnat ho od tama bylo peklo, s tou uzkou combat width a -2 postihem to bylo peklo. Takze nejlepsi forty u vody na rovince imho. Dost casu tam dobehnout, zadny postihy. Nejvic idealni, kdyz hned vedle byla hora, na ktere jsi mohl s armadou kepit ty.
    HAREMHEB
    HAREMHEB --- ---
    JULIAN: To bych zase netvrdil. Pevnost v horách byla vždycky výhodná kvůli vysoké úmrtnosti obléhatelů a rychlému vyčerpání manpower útočníka. Ale je fakt, že pokusy o proražení obležení byly obtížné. Záleželo na strategii a rozložení sil. Já je stavěl v horách vždy a stěžovat jsem si rozhodně nemohl.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam