• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • zobrazit sekci
    Preview o frakcích od Meshi

    Hratelne frakce jsou dve. Exile a Dominion. Nehratelnych frakci je obrovske mnozstvi jen pro predstavu Marauderi (zeleni kudlankoidni pirati + opicky + gorily), Loplopove (kralickoidni tibet rasa, jejiz zivotnim cilem je sbirat leskle veci a sjizdet se olizovanim zabicek - jestli se te veci da tak rikat, mimochodem jejich efekt je hodne lsdckoidni), Protostari (zelena alieni Korporace s nadechem do ferengu z ST) a jejich roboti, samozrejmne Eldani (kteri nebyli spatreni, nebot zmizeli a kolem kterych se mota pribeh. Jejich technologie je borgsky zelena a je ji zamorena cela planeta, vcetne zborgizovanych zviratek a jinych obyvatel). Pak hora mistnich planetarnich ras, ktere nejsou zfrakcovane Spoochove a Moddiove (takovi Nuxusi indiani), v dalsi oblasti jsme nasli klasicke ufouny, tak jak je zname (s letajicimi taliri a unasenim lidi a dobytka, sondovani nepotvrzeno),Kel Vortehove (barbarsi elitni kovari), Pelove (tyhle opravdu nedokazu popsat), podivna rasa letajicich space meduzek atd. atd. atd. Hodne gameplay k videni na youtube kanal Bogotter.

    Az na lidi maji frakce rozdilne rasy a stejna povolani. Ne vsechny rasy muzou mit vsechna povolani. Protoze - problemy s lorem a animacemi. Videa jsou na youtube. Informace na oficial strankach vcetne loru.
    Exile - Lidi (punkaci se vsim vsudy), Aurin (zajickovita rasa objimacu stromu), Granok (drsni zoldacti kameni obri), Mordesh (tak se jim rikat nesmi, ale space zombie :D).
    Dominion - Lidi (nadrazena rasa ;) zvolena Eldany k vladnuti vesmiru, to jako fakt), Draken (draci valecnici - hodne povahou podobni klingonum), Mechari (roboti), Chua (criters)
    Z povolani jsou: Warrior(melee heavy armor,space obri mecak, rucni kanon, dps/tank), Stalker (melee medium armor, wolverine drapky, nanosondy umoznujici livesteal a neviditelnost, dps/tank(opravdu rovny wariorrovy, ne zadny offtank, nejak to fakt funguje)), Engineer (ranged heavy armor, obrovska puska, pet roboti, dps/tank), Medic (mid-range, medium armor, pole(plosky,buffy,debufy), proby, dps/healer), Spellslinger (light armor, double-pistole, runy, teleporty, dps/heal), esper (ranged, light armor, hologram-base, dps/heal).
    Vsechny classy maji stit (ve smyslu pole), maji je i technologicky zamereni npc-nepratele. Je to gadget a soukuje dmg, dokud se nevybije. Restart probiha vetsinou po 6-8 vterinach (zalezi na vlastnostech stitu).
    Vsechny clasy/rasy maji pristup ke vsem 4rem path.

    PvP. Zalezi na volbe serveru (PvP nebo PvE). Na PvP serveru (coz je beta) normalne funguje open PvP s gangovanim a vsim vsudy, co k tomu patri. Na PvE serveru se da bit jen v PvP lokaci. Opet existuje povidani na twitchi ve stalker streamu primo od Carbine.

    Nevim, co znamena presne mass pvp. Neco jako bitva o Wintersgrat zatim neni implementovana (do lunche asi nebude) podobne jsou ale warploty. Lineage bitvy, tak jak je zname z L2 aneb stovky proti stovkam hracu pravdepodobne nebudou. Neznam stroj, co by to utahnul. Je potvrzene, ze se da expit pouze skrz PvP od lvlu 6. Takze se na PvE content od lvlu 6+ nemusi ani sahnout. Ale pozor PvP je opravdu hodne skill base.

    Z PvP jsme vyzkouseli Duely a BG. Hromada Moody mask BG je na netu vcetne rozebrani jednotlivych classu. Je to na twitch a youtube od Zobaca. Dalsi BG tam uz neni, protoze NDA. Ale ve WS jsou samozrejmne i dalsi. :) Objevili jsme i PvP adventure pripominajici trochu Dotu. NDA! Krom BG jsou tam klasicke Areny. 1vs1, 3vs3, 5vs5. A warploty ty v bete jeste nejsou dostupne, nebot jsou od lvlu 50, ale jedna se o 40 vs 40 tower defence nebo offence zalezi na tom, jestli branis nebo utocis.

    Dungy a Raidy nejsou jediny PvE content. Vezmu-li to podle velikosti a doby runu.
    Jsou tam shipyardy, coz jsou mise pro 1-5 hracu odehravajici se na asteroidech, vesmirnych lodich apod. (na lvlu, kdy se to otevre, solovani je temer nemozne, ve dvou na opravdu moc smrti. Kdyz clovek poexpi o 2-3 lvly nad otevreni shipyardu, tak uz se da jaks taks solovat). Shipyard je tak na 15 minut.
    Adventure. Ty jsou nejbliz podobne asi scenario z WoWka. Je to tak na 45 minut. A ty, co jsem videla osobne, tak nemaji jeden pribeh, ale nekolik voleb, kam se chcete s partou ubirat nad zakladnim nastinem situace. Takze je zarucena opakovatelnost minimalne 3x s pokazdy zcela novym scenarem. Ohlasenych je jich zatim 5. V bete jsou pristupne 3. nektere jsou pristupne pouze jedne frakci.
    Dungny jsou ve hre zatim jen 4. + Heroic verze pro endgame. Prvni dva jsou opet streamovane primo Carbine twitchi na netu. Jsou tak na hodinu. Uplne nejklasictejsi z klasickeho. Bezite koridorem a midlite trash a mini bosse, az dorazite k hlavnimu bossovi. Tu by Oscuro mohl povidat, jak si u posledniho bosse, ktereho nejen ze videl poprve, ale mel rovnou tankovat striknul olej do sasi(mechari). NDA! NDA! :D Bossici maji mechaniky, na ktere je treba prijit. Casto hodne bolestivym zpusobem. Dungy maji jeste optional content, coz jsou mini questy. Kdyz se splni, zvysi to drop z bosse. Takze se parta muze rozhodnout, jestli chce bezet jen run na bosse, nebo cisti cely dungeon s optional a ziska lepsi loot. Je ohlasene, ze budou tydenni challenge na nejlepsi run dungeonu a nedelni specialni dungeony se zmenenymi mechanikami a bossiky. Atd. Je toho vic. A pak jeste mini house Dungeony. NDA! NDA! Ale jsou tam. :)
    World bossove. Co mapa, to 1-2 kousky, pod 15 hracu jsme to nebyli schopni, kdyz jsme byli v lvlu mapy, zabit. Kdyz je clovek 10 lvlu nad, tak uz si je da v peti. Opet ohlaseny specialni world boss jednou tydne, jen tak pro legraci od Carbine.
    Raidy. Nevideli jsme, nebot lvl cap bety, ale ohlasene jsou. Padla i informace, ze bez top tier obleceni z heroic dungu tam ani nema smyls lezt. Zatim se vi jen, ze je planovany 20man raid a 40man raid.

    Crafting? Pfffu. Rozsahly a i trochu sileny bych rekla. Opet existuje cca 4 hodinove video na twitchi, kde ho jeden clovek rozebira do cca prvnich 2 tieru z 6ti.
    Zakladni mechaniky craftingu jsou dve.
    Jeden je coordinate crafting. Kdy se za pomoci tri pomocnych surovin (ktere stoji medacky = pakatel) snazis trefit do receptu na lepsi verzi itemu. Kdyz neuspejes dostanes zakladni verzi. Dalo by se rict, ze stejne pomocne latky budou mit vzdy stejny efekt. Jenze rozptyl hraje velikou roli, takze clovek casto hooodne improvizuje.
    Druhy je circuit board, coz je vice klasicka verze craftingu, jak jej zname. vylepsena o to, ze staty na predmetu volis (jejich velikost omezuje baterka, kterou do predmetu musis vlozit) a staty se daji prepalit. Cim vic je prepalis nad kapacitu baterky, tim vic se zvysuje sance, ze predmet shori a nedostanes nic. Tohle je opravdu hodne korenene, kdyz clovek crafti predmet, na ktery je treba rare surovina. Prepalit a mit lepsi staty a jak moc prepalit si troufnes? Muze to shoret a pak budes bit hlavou o crafting stul.
    Levelovani craftingu probiha prez crafting questy ve meste a take prez tech-tree, ktery odemyka dalsi zakladni recepty. Dalsi rare recepty klasicky padaji v lootu. Crafting ma 3 tieru, ktere cca odpovidaji kazdym 10ti lvlum + posledni teir je ciste endgame zalezitost. navic i crafting ma talenty. Coz ve vysledku zpusobi, ze kady crafter muz ebyt nejlepsi jen v uzce zpecifikovane skupine predmetu a v dalsich je jen prumerny.
    Gathering (sbirani kyti), cooking (coordinate, na zacatku vypadal, ze nema moc opodstatneni se zvysujicim lvlem postavy uz je opravdu uzitecny) a neohlaseny fishing jsou hobby a nepocitaji se do crafting skillu. Crafting skilly muzes mit presne dva. A daji se menit, bez straty progresu, se stranou obrovskeho mnozstvi penez a cooldownu na dalsi zmenu, ktery se postupne navysuji.
    Craftingy jsou: Mining (tezba ore), Survivalis (sber kuzi (je treba lovit vic zvirata) a tezba dreva), Relic hunter (sber eldanskych technologi), Weaponsmith (curcus board, paruje se dobre s miningem), Armorer (heavy armor,cursus board paruje se s miningem), Oufiter (medium armor, curcusboard, paruje se s survivalis, ale je treba lovit vic zvirata), Tailor (light armor, curcus board - latky padaji rovnou s monster, ale je treba lovit vic humanidy), Technologist (coordinate, kombinuje relicky a kyti, vyrabi potiky, healovatka, gadgety a baterky a pod.). Architect (vyrabi nabytek a fabkity do housingu, coordinate, paruje se se survivalist, ale realne potrebuje uplne vsechny typy materialu).
    Nezavysle na volbe craftingu vsichni dostavaji male mnozstvi vsech typu surovin prez lov mobek a rozkladani predmetu. POkud nekdo ma tailoring nebo survivalis tato sance na drop materialu se jen vyznamne zvysi.

    Platebni model je take uz veky ohlaseny/nezmenil se. Hra bude pay2play + cas kupovany za herni menu. Posledni informace byla, ze mesicni poplatek bude 15ecek. Plna podpora adonu a maker take plati. V bete je uz spousta velmi popularnich adonu vyrobenych hraci.
    Path a crafting jsou dve naprosto odlisne veci a neovlivnuji se.
    Stať o healovaní od Meshi


    Ptat se me na healovani ... ale rekli jste si o to.. bude pravdepodobne nasledovat silene dlouhy text.

    Medic je TED (tyden nebo dva) zrovna nejlepsi healer jen kvuli bugu na AMPu, ktery mu uplne silene posiluje heal, co bude opravevo v dalsim velkem patchi. Ale jinak jsou healeri vyrovnani a opravdu zalesi spis na stylu boje, ktery vam vyhovuje nez na tom, ze by nekdo byl nejak lepsi nebo snad nejlepsi. Healovat se da se vsema vse, ale kazdym trochu jinak.

    Medic je mid range healer/dps, v cemz je jeho sila i prohleti. Jako dps tezi z medium armoru (=skvela survivalita) a ma opravdu hodne burst plosek a neuveritelnou mobilitu. Mobky si musi vodit 3-9 metru pred sebou a neni radno, aby se me nejak vic dotykaly, nebot zase tak moc nevydrzi. A cele sazi na burst dmg, kterou je schopen vyvinout na zacatku (protoze zacina s plnymi core (build sorce), kdyz je vyplitva, tak jeho dmg silene klesne nez je zase vyrobi a doskacou cooldowny a je schopen pustit dalsi burst. Ja za nej hraju tak, ze udelam vlacek mobek, ktere pak popravim najednou behem prvniho burstu, ale je to trochu adrenalynek, protoze staci lag a ryju hubou v blate.
    Jako healer je na tom stejne musi drzet tanka a pripadne postizena dpska v 50° konickem vyrezu 3-9 metru pred sebou a kdyz je cela parta zranena, musi se u nej shluknout v 15m ctverci, aby je healnul. Jako jediny healer umi healovat stit. Prakticky to znamena, ze si hrajete s tankem v dungeonu na honenou. On vam neustale utika z range, jak uhyba utokum a vy honite tanka a zaroven se snazite nenechat prastit a cestou sem tam dohelnout i nejake to dpsko, kter emijite. Vsechny healy jsou mobilni a ale ma opravdu malo DoTek. Je to docela odvaz.
    Myslim, ze hlavni vyhoda medica jak dps tak healera je v pvp nebo uzkych prostorach, kde je opravdu ve vyhode, protoze spojeneci byvaji blizko sebe a i nepratele. U medica pokud se vam nedostanou na kuzi, tak je jedno jestli zabijite jednoho nebo vlacku nepratel zaroven. Vzdy date stejnou dmg jenomu nebo vsem zaroven.

    Spellslinger je range healer/dps. To je ten muj nejnovejsi alt, takze popisuju, to co mam ze zazitku, kdyz jsem hrala jako dps a on healoval. Samozrejmne jsem je bedlive pozorovala a pak podrobila vyslechu. :) SS ma obrovskou vyhodu v tom, ze ma nejdelsi telegrafy ve hre, jak dps, tak healer tim myslim 40m dlouhe telegrafy a je opravdu hodne mobilni ma spousty oh shit unikovych abilitek. Ale je light armor, coz znamena, ze je papirak. Jako dps je nuker a prakticky vsechny jeho telegrafy jsou dlouhe nudle pred nej a nektere super silne jsou staticke. V praxi to znamena, ze je super silny v boji jeden na jednoho. Ale kdyz jde na nej vlacek, tak je velmi tezke dostat hlavy jednotlivych mobu presne do zakrytu a prostrelit je zaroven. Jde to, ale spis je ustrili jednoho pod ruhem. Tu muzu mit nejake diry. Neni to class pro nekoho, kdo by mel nemoc z otaceni kamerou, protoze vetsina meho boje se odehrava v kitovani v osmickach a CCskovani. Jeho smrt jsou male prostory.
    Jako healer ma podobnou povahu jako dps. Vsechny spelly jsou rovne pred nej a maji minimalni rozptyl. Je uzasny na healovani jedne postavy s opravdu velike vzdalenosti, kdy ani moc nemusi uhybat telegrafum, protoze tak dlouhe zase nebyvaji. Diky te vzdalenosti ma i uzasny prehled nad bojistem. V raidech bych si ho predstavovala jako main tank healera.

    Esper je short-range dps/range dot healer. S tim mam nejvetsi zkusenosti. Jako dps ma dva typy spellu dalkove a nektere staticke 25-30m a nebo vyslovene na blizko. Nic mezi. Kdyz byste ho hrali dalkove, tak je podobny jako vetsina casteru. Buildnete builderem(zacinate s 0), date aoe, CCcknete, popojdete a date mobkam dalsi aoe. Opet light armor = papir. Me ho bavi hrat jako close combat. V mem pripade to znamena, ze se na vlacek mobek vrham na blizko a aoeckuju je nekolika aoe prez sebe, kdyz jde do tuheho root, odskok mobilizace a dalsi aoecka. V buildu mam jeden heal a skilly mam tierovane do life stealu. Stejne jako medic prospiva na vice nez jedne mobce, ale zatim co je medic musi sundat burstem na zacatku, protoze pak ceka na cooldowny, tak esper ma dmg continualni.
    Jako healer je podobny jako dps, builduje na tankovi pointy pomocich dlouhych 30m telegrafu, ktere invetsuje do obrovskych aoecek. V soucasne dobe je dost builderu ale statickych. Jako jediny nema absolutne, zadny problem, pokud cela parta/raid dostane dmg, za pulku hp a hriri sebou dezorganizovane uplne vsude. Predstavuju si ho jako skeveleho party healera do raidu.

    Ani jeden z healeru neni wow healer, kdy hrajete ui minigamu s klikanim na bary a spamovanim spellu, co by zvladla cvicena a polochroma opice. Healnete pouze toho, kdo stoji v telegrafu. A bezne se stane, ze klicovym healem minete, protoze tank necekane dashne stranou, aby ziskal lepsi pozici a prehled nad instanci. Ve vsech pripadech jako healer musite drzet prehled nad lokaci, vedet, kde mate hrace, kam se pravdepodobne budou hybat, do toho sledovat po ockubose, co casti a dotoho nestat v telegrafech a snazit se do tech svych nacpat, co nejvic zranenych lidi. Nejake zakladni rotace existuji. Nicmene malo kdy svou rotaci dokoncim, protoze to skilly clovek pousti v okamzik, kdy jsou zrovna vyhodne je pustit a nebo je zrovnana to cas. Healovani v instancich je asi nejtezsi role ze vsech tri. Nejvic vyklidneny je ve WS tank, ktery uhyba telegrafum a drzi agro. Sem tam mobku povodi, ale o vic se nestara. Healer opravdu freneticky klavirista s potrebovou vetsich davek kofejnu.

    Class

    12 hlasy od 8 respondentů

    Rasa?

    14 hlasy od 10 respondentů

    Frakce

    13 hlasy od 13 respondentů

      MUST have addons

      Instalace addonu: stahnout Mission control (https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=1693), spustit Mission controle, zip soubor s addonem pretahnout na okno Mission controle.

      Addony na: http://www.curse.com/ws-addons/wildstar

      Nejdůležitější

      BijiPlastes-lepsi oznaceni targetu a healthbaru a castbaru
      NavMate-navigace, mapy, hledani party a zdroju
      JunkIt-prodej junku a rychle rozkladani salvagable itemu
      Auramastery-nutne pro raidy a dungeony - nastaveni upozorneni na debuff a pod.
      Galaxymetr-dps, threat,atd.
      Threatmetr-must have pro tanka
      Galaxy library- datamine modelu ve hre (brneni, zbrane, housing)
      Housing decor set manager-libi se vam neci housing? zkopirujte si jeho rozlozeni (do 400 itemu) a dejte si je na svuj pozemek - addon sam i nakoupi potrebne itemy ci si je vezme z vaseho cratu.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam