• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUID_SOUNDZvuková postprodukce ve filmu
    Nejen o postprodukci ve filmu, obecně o filmovém zvuku a práci na place. Cokoliv o ADR/Foley/SoundEffects/Music.
    rozbalit záhlaví
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    NOOLY: Jo je to možný, já IR nepoužívám tzn. ani zas tak moc neznám. Viděl jsem xkrát AltiVerb, ale nikdy mi moc extra nesedl. Zvuk je z toho takove mrtvej, neživej oproti třebas Lexiconům. Patrně tam maj bejt i nějaký modulace, který ten impuls nepochytí.
    NOOLY
    NOOLY --- ---
    LIQUID_SOUND: ono je pak vcelku jedno, kterej sw je na konvolucni reverb pouzit, ja mam rad voxengo pristinespace, kterym IR laduju.
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    MARIHAI: Tak mluvěj o tom cca 7:30
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    Tak možná AltiVerb…

    SoundWorks Collection: The Sound of Prometheus
    http://vimeo.com/43796489
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    MARIHAI: Přesně na to používali Speakerphone na tom poslednim Vetřelci, kdy potřebovali prostřihy ze studiovýho mikra na ty jejich mikrofony co měli v helmách. Někde najdu video, kde dělali Impulse Response tý helmy a pak to tim proháněli. Na tohle to musí bejt pomocník.
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    porad jsem nemohl trefit jak spravne priblizist hlas nahranej ve studiu k portum a teprv ted jsem objevil ze ve speakerphonu je simulace mikrofonu s moznosti pridavat degradaci zvuku :) genialni
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    LOTR2 TT Sound Design part 1 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=t5cOgj4RsWg


    LOTR2 TT Sound Design part 2 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=RMNwotOm27g


    LOTR2 TT Sound Design part 3 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=EW7lC6CTmbY
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam