• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Tady je presny timing na to, kdy vzit gianty:

    If you capture your siege giants when the enemy golem is walking past their tier 2 (very front) fort, the giants will stay behind your gate and help kill their golem faster. *You can kill the giants when the golems are rising, but if they die and the yellow circle pops up, wait to take it until the golem is at the enemy front fort)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Zaradil bych to nekam k nesbirani prvniho (nebo dvou) tributu za ucelem naexpeni na lajnach + campy, aby byla jistota, ze level 10 seberete jako prvni s predstihem a vsechny lajny budou pushnuty. Takze 3 a vsechny dalsi tributy budou vase.

    Je to neco, co by teoreticky mohlo fungovat, ale zalezi to na vice vecech. Hlavne na bezchybnem provedeni, protoze se to muze nepekne vymstit.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Vcera jste si ze me delali prdel s tema dolama, asi jsem to blbe vysvetloval. Proste myslenka je takova, ze golem je silnejsi cim dele hra pokrocila. Jeho sila roste s casem i kdyz neni momentalne ozivenej.

    Takze v praxi by to vypadalo tak, ze po tom co jsme s velkou prevahou vyhrali doly jsme tam mohli nechat 1 lebku a nechat naseho 90 power golema "pect".

    Nepratelsky team musi vzit tu lebku, protoze cim dele cekaji, tim horsi to pro ne bude. Zaroven je tezke zaroven branit proti silnejsimu pushujicimu teamu a soucasne sbirat v dole lebku.

    Team co pece golema mu muze vycistit cestu rucne. Pak pujde 90tkovej golem rovnou na core.

    Obecne plati princip, ze ten kdo je herne napred neriskuje. (Hloupym riskem, ktery nemusel podstoupit muze prijit o svou herni vyhodu). Naopak ten kdo je pozadu musi riskovat a bud se to vyplati a je zpet ve hre a nebo stejne prohral, ale alespon to zkusil.

    Tzn. takoveto peceni golema se da povazovat za safe play, kdy se vyvarujete dalsich 4 fightu o doly, ktere muzou dopadnout jakkoli.

    Jen abych to vysvetlil, stejne to asi nikoho nezajima, ale me to prijde jako zajimava strategie. V tom hernim spechu se to nedalo rychle vysvetlit.
    DIOM
    DIOM --- ---
    YASHAMARU: pravda..na hák bych málem zapomněl..detail :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Diome to musis pouzivat ten hak, vis? Haky prez baraky, tak se to dela.
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    DIOM: na videjkach vypada dost nebezpecne, ale to je kazdej hero v tech spravnych rukach :)
    DIOM
    DIOM --- ---
    LOFEEK42: Stitches je výborný..jediný hrdina, kterého mám zatím na lvl 10 ..jen bacha, není tolik tankovací jak z počátku vypadá a až do levelu 10 nemá žádný únik a na té desítce si na to ještě musíš vzít ten správný skill..od lvl 16, kdy má masivní stun na Slam je pak mnohem silnější.

    můj Slam build: 3,1,1,1,2,1,1

    Heroes Hero Stitches :: Heroes of the Storm Stitches stats and strategy.
    Heroes Hero Stitches :: Heroes of the Storm Stitches stats and strategy.
    http://www.heroesfire.com/hots/wiki/heroes/stitches
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    DIOM: prichazi cas pyzamka! :)
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    Stitches!! zde vyuziju skill ziskany v dalsim silenem war3 modu :D

    Warcraft III-Pudge Wars Gameplay
    https://www.youtube.com/watch?v=6b1S5g4kLLo
    DIOM
    DIOM --- ---
    Abathur..to bude legrace :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Diablo
    Malfurion
    Rehgar
    Stitches
    Valla
    Level 12: Zeratul
    Level 15: Abathur

    MEKKZ
    MEKKZ --- ---
    K debate Muradin, ETC a dalsi nehrani. Ja osobne bych zadne hrdiny neodpisoval jen proto, ze se nehrajou v PRO hrach. Kazdy ma svůj potencitál, který ted nemusi byt uplne zrejmy.
    Muradin ma treba dva stuny, to treba Arthas nema a presto je hratelnejsi. ETC ma stun a jako ulti disable. Goblin je super pusher. Ta 3 postovana hra mezi MYM a nFaculty, bo co to bylo, byla prikladem toho ze zalezi na strategii(silny teamfight nebo silny split push) a picku.
    DIOM
    DIOM --- ---
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    jinak k nasi vcerejsi debate, ze se Haymaker ultimate moc nepouziva, je na youtubu zajimavy video :)

    HotS: No one expects the haymaker
    https://www.youtube.com/watch?v=KosuJSKnbY8&noredirect=1
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: hele bud mi neco nedoslo nebo si v tom vyctu nezminil ani jednu postavu, kterou hraju (zeratul, sonya, pyzamko) takze se mnou se uz nepocita? :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    YASHAMARU: V praci podavaj punch?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    too much navic
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    DIOM: JJ, ja spis jen tak theorycraftim, co by jsme mohli vyzkouset nekdy az budeme v 5ti. Ten uther je lepsi napad nez reghar, navic zname jednoho dobryho uthera externistu :D Je navic vic tanky nez reghar, takze i vic zapada tematicky do toho never gonna die team compu. Navic mame too much CC said noone ever, takze souhlasim :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    CUZMAN: Smecka si prosla 3dennim peklem a je ted silnejsi nez kdy driv :D
    DIOM
    DIOM --- ---
    YASHAMARU:
    Stoneform | Tier: 6
    Activate to heal for 50% of his maximum Health over 8 seconds. Second Wind is disabled during this period.
    + Rewind = max trololo

    včera Tychus ani moc nechyběl, hlavně assasina vždycky někdo hraje..Muradin má super combo i s Utherem, kdy oba jedou stun a soupeř je tak skoro permanentně v limbu :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam