• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Ahoj vsem, tak jsem take neodolal a nechal jsem se zlakat. Bavi mne supporti ci melee, a celkove je to pro mne mnohem prijemnejsi nez lol aj..
    Trosku mne ale drti mechanics, pac jak sami vite kdyz neni teamplay da se prohrat i temer vyhrana hra :) Navic taky nejsem zadna hvezda :D. Nej support aktualne plz?
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    LAAZI: no můžeš koukat na mapu a plánovat strategii ne? :)
    DIOM
    DIOM --- ---
    LAAZI: na to je nejlepší zůstat živej ;)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    TOMMY_ZLEE: Map bude hodně. Údajně je chtějí točit jako u SC2, tedy v každé sezóně cca 7 map (dvě si budeš moct banovat) a v další sezóně se změněj (asi ne všechny)
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    Sem se stal obeti Blizzard marketingu (uz zase) a musim rict, ze co mi na ty hre dost vadi je, ze kdyz sem mrtvej, tak jak tam nejsou itemy, tak neni co delat, meli by tam dat nejakou minihru. :)
    TOMMY_ZLEE
    TOMMY_ZLEE --- ---
    STAROJDA: To doufám teda, protože přesně to samý sem si taky říkal, že releasujou ty hrdiny hrozně pomalu.

    Na druhou stranu sem třeba docela zvědavej, jak to bude s mapama. Těch už je teď na MOBA* hru celkem dost a přitom bych řekl, že použitelných mechanics bude celkem omezenej počet (aby se neopakovaly pouze v jiných map layoutech/grafických provedeních).
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Mě hlavně příjde, že by měli sypat hrdiny mnohem rychlejc. V plánu jich mají hodně a možností ještě víc (ze všech tří světů). Snad jde jen o to, že je beta a soustředěj se tedy na vývoj hry samotný. Až bude ostrá, tak půjdou víc po contentu aby vydělali.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Na tri vikingy ale nahypovanej teda nejsem. Snad je predbehne Sylvanas
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: 14 dni ne? Nekde byl blue post o tom, ze vzdy +- 14 dni a snizi se cena. Nejsem si jistej, jestli se jim to povedlo u Jainy ale.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    To spadlo docela rychle

    Thrall is now 10k : heroesofthestorm
    http://www.reddit.com/r/heroesofthestorm/comments/2twdhy/thrall_is_now_10k/
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    aby rec nestala, pobavilo na redditu :)

    This goes for healers in general: If you're healer is chasing after you and you have low health, chances are they're trying to heal you. So don't run away from them.
    (And for the love of Nexus, jump back in the fight if your healer pops a shield and heals on you. It doesn't take to much to look at your bar and think "Huh. Blue means shield.")


    [PSA] Contrary to popular belief, your Brightwing does not want to eat you : heroesofthestorm
    http://www.reddit.com/...softhestorm/comments/2tpt5a/psa_contrary_to_popular_belief_your_brightwing/
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: jj tak to je. Prý se dá dosáhnout rank 1, i když máš winrate 16% (někdo to počítal), protože dostáváš o dost víc bodů za výhru. I na ranku 2 dostáváš kolem 70ti bodů za výhru, takže víc než za prohru ztratíš.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: vsiml jsem si, ze fakt dostavam 100 bodu navic pokazde kdyz mam novej rank.

    ty body nejsou nikde vypsany, ale automaticky je dostanu after ranking up.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: Souhlas, proto kolikrát když se bojuje s terrorem nebo tak, tak jsem sám na lajně a suckuju expy, aspoň chvíli. Zvlášt když jsem stejně daleko, abych doběhl včas na obranu Keepu a tak. V Blackhears bay jde dokonce obě vrchní lajny obstarat jedním hrdinou, co má slušný AOE (např. Valla).
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    •Tychus will no longer perform any Basic Attacks while using his Overkill ability.

    Quick Hotfix Update Today -- January 22, 2015 : heroesofthestorm
    https://www.reddit.com/...eroesofthestorm/comments/2tbkcj/quick_hotfix_update_today_january_22_2015/
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Krome obligatniho protivnik ma vyssi level, protivnik ma vic lidi. Jeste stoji za zminku, ze ne vsechny levely jsou stejne dulezity. Fight 10 vs 11 levelwise neni takovej pruser jako fight 9v10.

    Obecne levely, na kterych se berou talenty jsou dulezity. Levely na kterych se berou ultimatni talenty jsou pruser.

    Fight 19vs20 nebrat. Fight 21vs22 je OK.

    Cim hur na tom team je, tim lepsi je potreba engage. Proto je stitches tak dobrej, ma perfektni engage s hakem. Hak se nepta jak spatne na tom tvuj team je.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    trocha teorie, ale jine tema.

    team je ahead. to znamena ze hleda boj a snazi se ho vnutit protivnikovi, aby kapitalizoval na faktu, ze je napred a dostal se vic napred. team, ktery je napred chce ukoncit hru rychle, protoze cim dele hra bezi, tim rychleji bude ztracet svou vyhodu.

    team je behind. to znamena, ze nechci bojovat s nepratelskym teamem. vidim 1 cloveka co vypada, ze je out of position a jsme 4 a myslime si, ze ho dame? fucking run away! s velkou levelovou vyhodou ho slabsi team proste neda, nejspis utece (=obrovska ztrata casu) zabijeme ho, great, ale enemy team dorazi a vytre si s nama.

    kdyz je team pozadu, jedinny co si enemy team preje je team fight. reseni je nehrat jejich hru. vyhybat se jakymkoli sarvatkam, ktere nejsou kriticky dulezite. farmit a snazit se co nejvic snizit level diference. bojovat jen o veci ktere jsou kriticky dulezite.

    Priklad na tributech.

    Silnejsi team si preje bojovat 5v5 o kazdy tribut a nepritele 5x wajpnout.
    Slabsi team nesmi pristoupit na jejich hru a jit bojovat o kazdy tribut. Reseni je vypustit prvni 2 tributy a jit bojovat o 3, ktery je kriticky dulezity. Cas a smrti, ktery usetrili vypustenim prvnich 2 tributu se promeni do XP a feroveho fightu o 3 tribut.

    TLDR: Silnejsi team chce forcnout fighty. Slabsi team chce ignorovat jakoukoli sarvatku krome kritickeho boje.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    trocha teorie, nudil jsem se pri venceni psa :D

    ve starcraftu je micro a macro. micro je jak clovek ovlada jednotlive jednotky a macro je jak rychle je dokaze stavet. na micro se dobre diva, ale vseobecne a zjednodusene macro vyhrava hry. je jedno jak krasne clovek dokaze tancovat s peti vojacky, pokud mezitim protihrac postavil dalsich padesat.

    v hots je to podobny. micro je jak clovek zvlada svou postavu. pod macro bych zaradil jak team leveluje a roste na sile.

    v hots je stejne jako u staru je dulezity v kazdy vterine hry spravne makrovat i kdyz to nejde na prvni pohled videt.

    kazda lajna minionu, ktera chcipne a neni u toho nikdo z meho teamu je fail pri makrovani.

    kazda lajna minionu, ktera chcipne a nikdo z meho teamu u toho neni a je tam souper, ktery se nakrmil na nasich minionech je fail x2.

    kecy kecy kecy. co to znamena v praxi?

    Napriklad kdyz enemy team ma terror a utoci na lajnu. Vetsina lidi jde v 5 na terrora ho zabit ASAP a chodi za nim jako ocasci. (Jsou na 1 lajne z 3). Obrovsky ztraci na expech. Lepsi by (pokud by to slo) bylo pokryt lajny, kde se neutoci 1 postavou a 3 brani terrora. (zabit terrora je dulezity, ale zpusobem, po kterem team nebude 2 levely pozadu).

    Priklad 2. Sky temple. Enemy team ma 1 shrine a nas team 2. Neni potreba, aby na shrine byl celej team a hlidal ji. Pokud to jen jde, bylo by lepsi vyslat jednotlivce, aby sosali expy na bezpecnych lajnach nearby. Pokud enemy team neudela okamzite to same, zacina zaostavat.

    Priklad 3. Capovani mercenaries s postavou, ktera na to nema nebo prilis brzy. Pokud clovek stravi X minut na kampu, kterej tesne da a pritom mu utecou 3 vlny creepu, tak svymu teamu dela medvedi sluzbu. Pokud se ti dva obri okamzite neseberou a nerozsekaji pul nepratelsky zakladny tak se to nevyplatilo.

    TLDR: Keep leveling.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    CUZMAN: report!
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    DIOM: tak s tim striktne nesouhlasim :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam