• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    boti si chcou taky zahrat proti lidem :))) mnohdy jsou kvalitnejsi nez nekteri spoluhraci :D
    DIOM
    DIOM --- ---
    LIQUIDFREAK: no čekat na tebe nebude :) ..ostatně by to nebylo ok ani pro tvoje spoluhráče
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YASHAMARU: Jasne, ok, dik :D Ted sem treba vypad a nedostal se do hry do doby nez sem byl lvl 10, byl 5x mrtvej a mel talenty vybrany od bota. Nechapu ani jedno, to jako hero sam nekde de kdyz je player dc? :-O
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    LIQUIDFREAK: jak se dostanes do hero ligy, tak muzes normalne draftovat, takze ti odpadnou prohry skrz matchmaking a shit team comp. ale zase se opakujou ty sami hrdinove porad dokola

    LIQUIDFREAK: to co popisujes se mi stalo jen jednou a nastesti sem hral s nekym kdo mi rekl ze uz je ve hre, takze jsem dal restart. nekdy je to tezky a nejde poznat jestli lidi hraji na pleckach nebo jestli se to seklo

    LIQUIDFREAK: todle blizzard schvalne neresi, protoze nechce propagovat nejakou urcitou metu, jsou tam jen soft pravidla, jakoze nemuzes mit vic nez 4 assassiny apod. jsem strasne rad, ze uz nemusim hrat QM lol jen jsi mi to pripomnel
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Stava se vam casto, ze vam hra zustane viset v loadu a musite restnout, a nasledne rejoin?
    Aktualne dneska mi to prave udelalo a uz 5+minut cumim na bt net login
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    LIQUIDFREAK: lec nemam predstavu jak je to pak v league a dale...
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    STAROJDA: nemyslim konkretne lili vs lili,ale support vs support a tak dale. Ze ty nechapes ze team s peti dps proti teamu se tremi dps a dvema supporty neni uplne v poradku je druha vec.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    LIQUIDFREAK: ty bys chtěl, aby když jeden tým dostane Lili, tak aby jí "v rámci vyváženosti" dostal i ten druhý tým? To samé azmodan? Takže ideální stav je, že proti sobě hrajou stejné týmy složené ze stejných hrdinů? Ani se mi nechce rozepisovat, proč je to nesmysl, to snad je očividné.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    LIQUIDFREAK: jeste vydrz za chvili bude ve free rotaci
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YASHAMARU: j ja nerikam ze je spatna, jen ze je extremne zavisla na teamplay, ktery v quicku moc nebyva. tech D+stunu vyfrcanejch zbytecne pac team se rozhodne jet neco jinyho, mene dulezityho, s vice hp, lehcejc dosazitelnyho.. Skoda mluvit, dat ji na lvl 5 byl teda pain. Az posledni bitvu kdy mi chybelo 30k xp sem konecne dostal team ktery reagovat na co mel, tedy D, stun nebo (pac sme nemeli healera) na nuke v kole od heal totemu.

    Co mi ale prijde dosti divny je matchmaking, cekal bych ze kdyz je na jedny strane treba lili, ze ji dostanem taky a tak dale. Tedy melee war vs melee war, ranged sin vs ranged sin a tak dale. I ten azmodan jen na jedny strane mi neprijde v poradku. Je ale otazka esi v quicku ma smysl todle resit.
    YASHAMARU: Kurna doufal sem v thralla, toz si ho asi budu muset koupit :D
    KORAL
    KORAL --- ---
    YASHAMARU: hm .... tak zautočím, máčknu "D" a pak házím případně skill a nebo necvhám bušení, než mi opadne CD na "D" :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    DIOM: Malfurion, Valla, Tassadar, Jaina, Tyrael, Zagara (lvl 12), Chen (lvl 15)

    On sale items:

    Abathur
    Skin: Skelethur Abathur
    Skin Glam-Metal-E.T.C.
    DIOM
    DIOM --- ---
    co bude dnes v rotaci víme?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    KORAL: a borci jeste klikaji D hned po autoattacku, aby zresetovali cooldown autoattacku a zmaximalizovali DPS :)
    DIOM
    DIOM --- ---
    KORAL: souhlas..Arthas je rozhodně hard, až very hard.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Já si po včerejšku oblíbil Arthase.
    Jeho síla spočívá v tom v čas házet "R"(tedy Ultimate skill). Ale ještě než ho získá, dokáže poprudit jakéhokoliv hrdinu 1v1 a kontrolovat lajnu(tlačit ji až k soupeři).

    Docela mě překvapuje, že je řazen jako "Medium" obtížnost, protože většina hráčů má problém s ovládáním. Je potřeba sledovat více věcí a to moc lidí na začátku nedokáže.
    Příkladem budiž "E" kruh, kter musí být ve fajtu pořád zaplej. Často je vypínán nepřátelským teamem a hodně lidí si toho nevšimne a fajtí dál bez něj a tím se připravuje o dost DMG.
    Další skill který lidem dělá potíže je "D". Hodně lidí na něj zapomíná a nemačká ho. Je ultimátní proti NPC bosum a dokáže pomoci i ve fajtu a dát onu poslední tečku zdrhajícímu hrdinovy, když už nemáte manu.

    Osobně ho považuji za Hard hera a né Medium.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    YASHAMARU: v bodech, do budoucna:

    - pocet bodu co clovek ziska bude take ovlivnen skillem protihracu
    - profil hrace bude ukazovat jeho rank (pravdepodobne od zitrka)
    - hry budou vyrovnanejsi, jak bude vic a vic lidi splnovat podminky pro vstup do ranked
    - team ranked play, kde se trochu zmeni system pickovani, (pujde pickovat v jakemkoli poradi v ramci teamu, jinak stejny)
    - team ranked play, po ranku 1 pujde vstoupit do legendary/grandmasters ligy (tato zmena se smecky dotyka asi nejvic)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Jinak slusne counteruje zeratula, novu, abathura a murkyho.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    LIQUIDFREAK: ja ji moc nemam rad, kdyz ji vidim u sebe v teamu, protoze automaticky predpokladam, ze je s ni borec spatnej. kdyz ale vidim, ze trefuje kazdej stun, (jsou fakt tezky trefit, hrozne malicky s delayem), tak si trochu oddychnu.

    ona je takova hodne specificka, nebere se vetsinou jako support, ale spis jako 1/2 supportu. taky jeji D se projevi hlavne ve zkusenym teamu, kterej na to dokaze reagovat.

    na druhou stranu kdyz trefuje kazdej stun, sovama zabiji abathury celkove kontroluje mapu, tak je to peklo. Clovek se vraci z baze a najednou prijede sova, co ho shodi z kone a ubere mu 1/3 zivota :D to se jeden muze pomalu otocit a vratit.

    Mam ji zarazenou v podskupine Anubarak, Kerrigan a spol. prumerne zahrana meh, dobre zahrana awesome.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    we decided to split the system into 50 different ranks, and made each represent roughly 2% of the Hero League population at any given time, so that players can more easily identify how they stack up against the rest of the Hero League playerbase. If you achieve Rank 10, for example, you can generally assume your current skill level is among the top 20% of all Hero League players.

    cely clanek:

    The State of Ranked Play
    http://us.battle.net/heroes/en/blog/17906506
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam