jinak par postrehu k illidanovi.
Qckem se da zrusit drakovo odpaleni. nacasovat tak, aby byl zrovna ve vzduchu, kdyz prijde naraz a nic se nestane.
podobne se Qckem da svest s nekym, kdo blinkuje nebo ma ruzny skoky, dashe atd. nekdy instinkt + haluz, ale nekdy je to jasny. napr jsem zavrenej ve void prisnu s muradinem a je jasny, ze prvni co udela je jump pryc, tak Q a vezete se s nim.
enemy zidky/minioni. jsou takovy zachrany body, nechavat je zit (zidky). kdyz je clovek pronasledovanej tak pak W k ni a Q prez ni a urazi se velka vzdalenost.
body block a stutter step je jasny, ale I je na tom celej zalozenej. velka cast jeho sily je v tom, ze kdyz team vyhraje fight, tak nejsou prezivsi. casto se stane, ze se vyhraje fight, ale enemaci jsou zahnani s low hp. pak jako by se nic nestalo. on je tak dobrej prave proto, ze to jeste poskace a vsechno dopozabiji.
a neco proti nemu. nevyplati se moc utikat. to je presne to, co chce illidan videt. nepratele na uteku. nejen ze nedostava dmg, ale oni ani nemaji sanci utect. lepsi je stat a bojovat. chce to uz v lobby napickovat silnej team. je potreba mit dmg. kdyz neni v teamu dmg, ktery by illi musel respektovat, tak se pak neda nic moc delat.
samotny stuny to nezachrani. ty ho nezabijou, jen zdrzi.