• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    Heroes of the Storm Global Championship: http://us.heroesofthestorm.com/esports/en/ - RIP
    Novinkama a hero guidy https://www.icy-veins.com/heroes//
    Statistiky z replayu: https://www.hotslogs.com/
    Informace o mapach a hrdinech: http://www.nexusmaster.com/
    rozbalit záhlaví
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    KORAL: díky za reakci :). Mým cílem nicméně nebylo "přeložit co říkal Grubby", ale poučit se z toho (doplnit svoje znalosti) a svoje závěry zveřejnit. Zároveň pokud tím udělám reklamu samotnému Grubbymu (kliky na youtube se počítají!), tak jen lépe.

    Takže ty hrdinové, to prostě vyplývá i z toho co píšu já. I Grubby říká, že radši nejdřív zmíní obecně dobré vlastnosti, protože hrdinové se mění s patchema a metou atd. Moje shrnutí tedy musí stačit, protože zkušenější hráč to pochopí a rozvine nad svými znalostmi.

    A kdy jít na bosse a jeho využití s kanonádou atd., to už je hodně konkrétní a to uplně zdůrazňovat nechci - bez teamu to stejně nevyužiješ (nelze zkoordinovat) a kdo už v teamu hraje, tak by měl kua sledovat Grubbyho a ne můj noob twitter :D
    KORAL
    KORAL --- ---
    STAROJDA: Možná bych zmínil, ty hrdiny, kteří jsou dobří na tutot mapu. Jedná se o většinu specialistů, tychuse s granátem, jainu s frozen, atd ... :)
    Přišlo mi, že v tom souhrnu si vynechal info kdy jít na bose a jak ho pak využít, pokud ho získáte ;-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: jo to mi nedoslo :) zase sem za debila, to je skandal
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: To máš nějaký podivný random. :D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: dyk tvuj team je prece vzdycky napravo..
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Na žádost jsem vytěžil návod od Grubbyho na Blackheart's Bay ;). Upozorňuji, že vzhledem k dostupnosti historie na twitteru neuvádím tipy, které už zazněly nebo jsou obecně známé ;)

    Heroes lama (@heroeslama) | Twitter
    https://twitter.com/heroeslama

    Tipy na Blackheart's Bay od Grubbyho
    - pokud chcete zefektivnit kanonádu z lodě duchů, tak pomožte s ničením slabých budov - studny, věže
    - zničení celého opevnění na jednu kanonádu se pojistí ručním zničením jedné věže nebo poškozením obou na 75% procent HP
    - zdržování nepřítele (pushování, campy) je klíčová taktika - získáte tak čas na svoje aktivity a hlavně na lovení mincí!
    - není nutné dokončit placení mincí - placením lze zdržovat (zatímco žoldáci pushují) a mást nepřátele či je vlákat do pasti!
    - není dobré bojovat (i když máte třeba výhodu) když nesete hodně mincí. Mapu lze vyhrát i bez jediného teamfightu :)
    - hodí se hrdinové, co dobře pushují, jsou mobilní a rychle berou žoldáky. Hodí se i schopnost přerušit turn-in mincí
    - pro silný rozjezd mapy jděte jen pro jednu truhlu, určete 1 či 2 hrdiny na campy, dávejte siege damage pro lepší kanonádu

    One-Stop Blackheart's Bay Guide
    https://www.youtube.com/watch?v=K6JUQG3XzDI
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    :D
    DIOM
    DIOM --- ---
    to už je nějaký moc komplikovaný, asi se nechám zase raději překvapit :]
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    taky zalezi na jaky strane mapy jses, kdyz nalevo, tak immortal chodi nalevo a vas napravo a kdyz napravo tak vas chodi nalevo a jejich napravo.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    DIOM: immortal si vybere min pushnutou lajnu. tak je to nastaveny
    DIOM
    DIOM --- ---
    btw...je nějak předem jasný jakou lajnu pak bude immortoval pushovat? včera mi přišlo, že šel vždycky stejnou, ale když jsem mapku zkoušel v custom hře, tak bych se vsadil, že šel jednou dolů a minimálně jednou nahoru
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    je to asi uvaha dobrym smerem, vcera proste sme byli v primy konfrontaci zabijeni immortala bez sance je predhonit a jenom sme se tim zdrzeli.. no tak zkusime, treba nam zase jednou ta mapa padne :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    DIOM: to je zajimava myslenka! teoreticky mit na jedny lajne tanka, na druhy lajne pushera a healera.

    a enemaky bude otravovat nova+zera. kdyby se podarily nejaky killy a zdrzovat je na immortalovi, tak se snad na tech linkach vygeneruje nejakej naskok.
    DIOM
    DIOM --- ---
    já jsem si tak říkal, jestli by nebylo skoro lepší nechat immortala soupeřům a potřebný čas využít k pushi..minimálně první 2 immortalové jsou docela čajíčkové a dají se lehce pobránit
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: já jsem zatim zažil, že strategie se hrozně liší podle co máte za pick. Což už tady zaznělo. Nám se stalo, že jsme se marně snažili v pěti likvidovat enemy immortala a dostali jsme ho sotva do půlky, zatim co nepřítel toho našeho sundal celýho. No a v tuhle chvíli se nám víc vyplatilo příště jít s nima fightovat, což taky fungovalo. Pokud máte nějakej dobrej pickup potential nebo nějakej dobrej init, tak většinou bývá nepřítel dost zranitelnej, když zabíjí vašeho immortala.
    Ale mám pocit, že tohle je snad nejvíc o týmový komunikaci než cokoli jinýho. Stejně jako havranovy tributy, bez týmový spolupráce nebude vůbec nic a celá hra je v háji.
    KORAL
    KORAL --- ---
    YASHAMARU: tak můžeme vyzkoušet při nějakém QM :) Složíme team a budeme doufat, že nám mapa opadne ;-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: SALUSA_SECUNDUS: vyborne tema. ja bych chtel vyzkouset nadraftovat kaelthas, nova, valla, johanna a jit po enemacich od zacatku. proti tomuhle nemuzou ignorovat a sudlat si neco svojeho.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: já to ještě s novým patchem nepustil (asi až o víkendu), tak ti moc neporadím :)

    Co jsem ale vypozoroval z diskuzí, tak je validní i extrémní možnost ignorovat immortala a potýkat se s ním až při samotném pushi. Tedy něco jako v Cursed Hollow, kde necháš nepřátele sbírat tributy (maximálně jeden z vás je harassuje) a mezitím soakujete expy a pushujete. Zásadní je zde zřejmě hlavně to se vůbec dohodnout.

    Obecně to opravdu vypadá na zajímavou mechaniku!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    mam tema k rozvinuti debaty.. jak nejlip postupovat na ty novy mape pri immortal fightu?

    sme ji teda vcera videli jenom jednou a byl to trosku chaos.. je tam spoustu rozhodovani, jako branit svyho immortala zabijenim protivnika nebo zabijet jejich immortala? pripadne kde je ten moment, kde je potreba strategii zmenit..

    i kdyz je to zatim zmatek, tak se mi tahle mechanika nejvic libi tim, jak je nekompromisni.. dublony, doly, tributy, pavouci krystaly, kytky.. tam se sbira nejakej resource a kdo ho nasbira prvni ma vyhodu, ale resource se tem druhejm neztraci.. u immortalu ale winner of the single fight takes all a ten kdo prohraje vsechno ztrati a musi se proste priste vic snazit.. u dragon knighta je to stejny, ale tam je fight rozptylenej na trech mistech, tady se vsechno deje uprostred a proto bych rek, ze damage burst je obrovska vyhoda u tyhle mapy.. jestli si to dobre pamatuju tu jedinou hru co sme vcera hrali sme proti sobe meli team bez tanku a bylo to hodne znat (nedali sme ani jednoho immortala prekvapive)

    vase nazory? :)
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    CUZMAN: to by me potesilo. je to muj jedinej healer a libi se mi ze je necim odlisny. byt ne zrovna do vyhody. hot proste neni insta a proti burstu je nevyhodou. a nekteri healeri podrzi linku i solo. malf to nezvladne ani s dmg buildem a pak je jako healer na nic. a jeste mu nerfnuli muj oblibeny talent. takze pokud je na tom ted vlastne i lepe. tak jsem rad. me malf bavi.
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Malfurion TIER 1 PICK Healer...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam