klukům včera chybělo 18 goblinů, tak jsme vymysleli strategii jak co nejrychlejc na globiny. Hráli jsem ve třech, abychom měli za á velkou kontrolu nad hrou a za bé aspoň dva cizí hráče, takže relativně velkou pravděpodobnost na goblina.
Dali jsme proti AI na nejlehčí obtížnost a jeli jsme full push.
Zkoušeli jsme braitwingm malfurion a tiarel na jedný lince, což bylo docela pěkný, protože to byl totální sustain na na levelu 7 ani forty ani věže nemohli tiarela zabít. Navíc furt oštítovával vlny, takže z toho byla docela slušná armáda. A když jsme zrušili keep, tak jsme šli na druhou linku. To ovšem fungovalo pokud ti dva další hráči byli každej na sví lajně. Což se tolik nedělo, tak jsme zvolili variantu specialistů (duuh, nečekaně že..)
Stg. Hammer, Sylvanas a Nazeboo.. No a rekord byl 5:35 :D
Ale bylo pěkný na tom zjistit a skutečně si ošahat mechaniky jednotlivejch map. Nejrychlejc se nám to podařilo na dragon shrine a terorech. Ale takový sun temply, ty byly vždycky na dlouho.
Bylo by to na dlouhý povídání a sposuty z toho by bylo zřejmýho, ale stejně je zajímavý soustředit se na mechaniku mapy a ne na spoluhráče. Protože v normálnim matchi, proti lidem člověk furt řeší kde jsou nepřátelští hrdinové, furt řeší teamfighty, init, kite, splipush, kontrolu mapy atd.. Což tady vubec nebylo