• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    a ani to neni přehnaný, pořád bude super :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: tak to jsem rád, že to je tak fofrem. Aspoň to nebude taková depka hrát proti mindže
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ja myslel ze je to nejaka novinka.. tak nic :)
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    tak to jeste neni takovej nerf bych rek .. treba toho crazy siege se to nedotkne skoro
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: to je opravdu necekany :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Heroes of the Storm Balance Update Notes -- February 17, 2016
    http://us.battle.net/heroes/en/blog/20038832

    :)))
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: tohle prý chtějí brzo fixnout (aby nešlo teleportem uhnout). Takže nemáš moc času na učení :)
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    souhlasim, podle me na tom charu je nejsilnejsi/nejotravnejsi ten ujetej siege .. teda ne ze by ten reset skillu ve fightu byl slabej, ale tam clovek tak nejak ma svuj osud vic ve svych rukach, nez kdyz mingle ownuje z keriku fontanky :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    cemu porad nemuzu prijit na koub je jak teleport dodgenout pyroblast. ma to fungovat, zatim sem vzdycky shorel, moc brzo nebo moc pozde :) a to jsem na tem prvni pokus jeste schalne upoutavala pozornost na tsku, "divejte se na me divejte se na me" a pak sem efektivne telechcipnul.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ja jeste tak 400 her s ni, nez prestanu hrat uplnou tuzku a neco trefim. me ti magove nevyhovujou, kaelthase sem nikdy nehral, nazeebra, kdyz se bral jako ap mage taky ne. na me je to moc velka zodpovednost, ta postava ma tvorit core damage teamu a kdyz to tam neni, tak to tam proste neni a z toho se clovek nijak nevykeca. ale tak chci si ji uzit, nez ji nerfnou a uz nikdy nebude takovahle a okoli tim trpi :D pak se vratim ke svym melee assassinum.

    s tim siege damage mas pravdu a na to sem uplne zapomnel. jako je vtipny, ze si kezuelne zlikviduje vez jeste nez hra zacne. a to z naprosteho bezpeci. a to neni specialista. siege hammer je nepojizdny u toho a sylvanas ma o dost mensi range. vcera sem videl hru, kde enemy dokazal wajpnout pred strilenim z templu. li ming mohla napochodovat do jejich zakladny a behem te pulminuty zlikvidovat vsechny zbyly budovy tak, ze temply pak strilely rovnou do core.

    dneska je prej balance patch, takze se uvidi :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: Hry s tebou ve dvojici mi jí ukázali v podrobném světle. Souhlasím s tvým hodnocením, vytěžit jí na maximum vyžaduje skill a neustálou pozornost při hře. Hodněkrát si to ownil, ale hodněkrát ti obět utekla nebo si jentaktak prchnul ty. To se ti ale docela dařilo, měl si málo smrtí. Takže tobě k masterování chybí už jen krůček :)

    Jinak největší nesmysl mi teď u ní přijde to její siegování, že prostě vyčistí věže a pevnosti no problemo. To je fakt šilenost. Jako není to OP, ale musí se proti ní hrát jako proti specialistovi (tj. nenechat jí pushovat, gankovat). Navíc je ale assassin s mega dmg, takže je to fakt těžké.

    PS uther není rozhodně tak těžký. Resp pro uplně top hru to vyžaduje fakt rychlé prsty a positioning, ale i na mé úrovni se dá hrát dost silně. Dovolí dost chyb a týmu dost pomůže i když někdy netrefí uplně vše co má.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: ja o ni moc nevim, ale mam jedno takovy pravidlo, jak proti ni hrat.. jak se mi objevi v zornym poli, tak ji okamzite zabit

    :)
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    YASHAMARU: co jsem koukal na videa, tak mi přišlo, že i v tom podělanym lolku by byla mezi těmi težšími
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    imo li-ming patri do top5 nejtezsi hrdinu ve hre. (skill ceiling)

    jeji skilly jsou pomale a relativne snadno se jim uhne. to je ale furt problem li-ming hrace, protoze ocekavani je, ze clovek trefi 100% skill shotu.

    je naprosto zasadni udelat v teamfightu reset a spustit retezovou reakci. pokud hrac li-ming neco netrefi, nebo spatne vybere target a nezresetuje se, snizil sve dmg o 100%. (nikdo uz se nedovi, jak by teamfight dopadl, kdyby protocil 3 rotace skillu)

    teleport je kapitola sama o sobe. jako ranged carry s teleportem ma narok na 0 smrti. pouzivat ho dostatecne agresivne. daj se s nim proskocit uzky zdi. myslet o krok napred. protihrac vi kam protihrac bude skakat, protoze je to nejvyhodnejsi, ale lepsi je skocit tam, kde to neceka a nez se zorientuje, tak vzdalenost je vetsi, nez kdyby clovek uskocil na idealni misto.

    celkove to neni postava pro ospaly, vyzaduje rychly reakce, premysleni, povedomi o tom kde kdo stoji, kam az si muze dovolit zajit, kdo si pro ni muze dojit a cim. je silna zahrana prumerne, ale hard ma opravnene a imo moc tezsich postav neni. (napada me abathur a uther momentalne, ale je brzo rano:) ).
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    TURNPIKE: kdybych si mel tipnout, tak to sestavil proste podle toho jak to citi na zaklade 20+ her denne high mmr, ale jiste to nevim :) ja jsem to sem hodil hlavne proto, ze ta nova se tu probirala. myslim, ze jsme to celkem dobre trefili uz na zaklade patch notes. (v podstate vse co se resilo, ono to nebylo ani nak tezky odhadnout)

    a proto ze tier listy vzdycky vyprovokuji nejakou diskuzi.

    ale napadlo me jeste provokativnejsi tema.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    nepoznam ho, netusim podla coho ma ten rebricek.

    mna napadane taky raynor ktory od liming patchu istotne nieje rank1, kedze liming skvele countruje vsetky sustain ranged. navyse HP a bullseye nerf je dost citit. zvlastnych pozicii je tam viac...
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    taky bych ho dal jeste niz, je to takovej starej bezzubej unavenej dedek :D
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    nektery věci jsou tam zvláštní - treba stitches se hraje zleva z prava, hl i competitive, takze myslím ze to t3 fakt neni
    Lunara je ted imo hodne silna, ale chuovi to s ni nešlo, shodou okolnosti sem tenkrat videl jeho kanál kdyz ji releasli, dlouho ji mel v donkey tieru a asi ji ani po buffech na milost moc nevzal :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    asi ses sni proste dobrej :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam