• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    YASHAMARU: nezásadnější teda bude range.. pokud by byl hodně velkej a stačil by ti vision jako třeba u Hauntu tak dobrý, ale jinak to bude sebevražda jak píšeš..
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    jo to bude chtit vyzkouset, ja bych si to idealne predstavoval ze na chvilku budes ovladat dva hero, takovej lost vikings very short demo :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    u MC bude počítám kratší range a při channelingu budeš nejspíš easy target jako Nazeebo se spiritem, nebo alespoň tak si to představuju.. a pravděpodobně ho bude counterovat i cleanse, takže to asi nebude žádná sláva
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    New Heroic (R): Mind Control
    After channeling for 1 second, gain control of an enemy Hero’s movement for 2.5 seconds

    jestli se sylvanas nemuze hybat po dobu co kontroluje enemy hrdinu, tak to v praxi znamena:

    3.5 self stun -> 2.5 pull (target smi pouzivat skilly, smi dat napriklad dash do bezpeci?) takhle napsany to zni jako sebevrazda pro sylvanas :)

    asi to vecer vyzkousim na ptr
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    takovej malej vylet do historie: SALUSA_SECUNDUS takhle byl nejakej fan-view predtim nez sylvannas vysla, co by mohla umet :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    JANDOS: wailing arrow, black arrow je trait :) (sorry, takova moje uchylka opravovat neco co zrovna nahodou vim)

    no ja to urcite zkusim!
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Kazda ultimatka kterou vymyslej je ve srovnani s black arrow na prd, protoze black arrow je imho v top 2 ultimatek ve hre spolecne s void prison.
    Mind Control zni zajimave, ale dost pochybuju ze by to kdokoliv bral misto AOE silencu
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jinak z MC ja nejsem nejak extra nadsenej, protoze na postavicku se nesaha. neco jinyho je kdyz mi ji mlatijou, stunujou, pullujou, pushujou a ja nevim co vsechno a neco jinyho je, kdyz ji ovlada a chodi s ni nejakej enemy sopel. :/
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    TURNPIKE: to si nemyslim, waveclear byl prinejlepsim OK. navic ten ti hrdinove jako KT nebo Xul davaji jen tak mimochodem.

    uprimne sylvanas je jen o ultimatce a o tom, ze ma(mela) par dobrejch map typu haunting mines, kde mela pasivka pridanou hodnotu.

    a ranged AOE silence, az extremne silna, je proste malo na to aby ten hrdina byl dobrej. navic i proti prumernym hracum tim vyhrajes jen par teamfightu. cokoliv od bronzu nahoru si pak da pozor a schova si nejakej movement skill.

    co sylvanas potrebovala bylo damage a idealne druhou pouzitelnou ultimatku a oboji dostala. navic imho MC bude silne, pokud ma mensi CD nez silence, tak to muze byt validni volba, protoze to bude easy kill na kazdej cooldown. silence by se pak brala cilene na counter neceho.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: arrow je aj tak stale primarna volba, uvidime ako odbry bude ten MC. a sylv jednoznacne potrebovala oslabit waveclear. v tom sa jeje nik nemohol rovnat
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    takhle na first look mi sylvannas prijde ze dostala velkej buff a single target damage a byl ji oslabenej brutalni clear

    a posession je ted pouhy aktivni skill, navic uz od levelu 7.. velmi uprimne az odzbrojujici priznani toho, ze ta ultimatka byla uplne na prd :)

    ze me teda prvni hero kteryho vyzkousim a moc se na to tesim!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    sylvannas ma mind control... oh my god oh my god!!
    MICROSHIT
    MICROSHIT --- ---
    T ojsem teda zvědav pánové, jdu študovat)
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    Na tohle sem upozornoval uz v bete...asi moc slozitej task, ze jim zabral tak dlouho...
    If Heroes of the Storm is minimized, it will now automatically become the focus window when loading is finished and a match is about to begin.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    A dark smudge has been removed from the background art on the main loading screen.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Death Recap notifications will now be displayed on the left side of the screen upon being killed.
    These notifications briefly summarize the cause of death, list the player’s killer, and the source of damage that scored the killing blow.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Ranked play now requires that players have access to at least 14 Heroes who have reached Level 5 or higher in order to participate.
    Weekly free-to-play rotation Heroes that have reached Level 5 or higher now count toward the minimum Hero requirement, and can also be selected for play in ranked games.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    a jinak teda tesim se na quick cast per hero/per ability
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    pro me zajimava zmena Garden terrora, mozna me ta mapa bude vic bavit (min srat) ... W uz nedava dmg (ale porad disabluje budovy) a terror bude davat vetsi rany do techto budov ... uz to nebude jako doted honicka za terrorem, ktery byl co nejvic v pohybu a hlavne hazel kytku
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    STAROJDA:
    a to bolo pocas jeho 2sec evade alebo az po? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam