• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    To mě spíš zajímá ten Waterdragon u Lili. Někde jsem viděl zmínku, že je vypočteno, že když místo healovací ultiny spamuješ Q, tak healuješ víc než s tou ultinou! A navíc u toho můžeš autoattackova a castit ostatní ability. Možná to ale platí až pro lvl20 když máš Kung-fu Hustle. Čili by se možná vyplatilo brát Waterdragon jako solidní CC a dmg.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    TURNPIKE: těžko to nazývat buffem, když to musíš vyměnit za Avatara. Tím že si nalvl 10 vezmeš Haymaker tak defakto tu postavu hned nerfneš :)
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    UNCLE_JIMBO: jasne ze Avatar bude mat stale prednost, ale buffovat tier1 warriora nie je moc rozumne. aj ked je to ulti ktora sa moc nepouziva
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    S tím Muradinem to taky nebude tak žhavý ne? sice žádnej buff nepotřeboval, ale Haymaker má docela low dmg ( 331.76 +4% per level) a primární použití bylo odpálení mimo zbytek teamu a kill, takže tu sekundární dmg nikdo neřešil. Teď můžeš trefovat zbytek enemy teamu jako kuželky, ale tím přijdeš o ten efekt oddělení s velkou šancí na kill i o Avatara, takže si nemyslím že by to byl bůhví jakej nářez, spíš to jen dává další možnost.. otázka je pak s talentem na lvl20, to už je docela spam..
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    jo ten balance patch az na muradin buff vyzera celkom rozumne. mozno by som trosicku viac nerfol illidana
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tak dalsi balance patch :)
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    zabudol: ked spominas ze prehravali ste na tom ze stale dive&kill zagary / lunary

    jeto jednoznane chyba na ich strane, kedze ranged assasin z 30% speed ktory sa necha v 5v5 divnut stoji zle. rovnako zagara, 20% speed na creepe (zly position / nema creep?). moze to byt aj problem warriora, muradin zo slow a stunom nemoze nechat prejst okolo seba meele do zadnych radov. co sa tam dialo ale uz vies ty
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    YASHAMARU:
    STAROJDA:

    tam je vela veci co by mohlo fungovat. hlavne mi chyba ze si neuviedol mapu, to je tiez dost podstatna podmienka. uvazujem nad tym takto:

    zvazit ako counter nejake combo:
    - johana + lili (40% uptime blind + super cc)
    - aba + johana/artanis/leoric (superSymbiote + split push)
    - ETC + jaina / keal / butcher (one moshpit to win it all)

    - na nejakom takomto combe by sa dala postavit taktika, doplnil by som to niekym ako valla, lunara, raynor ktory su dost efektivny voci meele hrdinom, zeratul pre setup
    - doplnil healom: ak je dost peelu a cc tak urcite morales, inac rehgar alebo karazhim
    - za specialistu nazeeba ktory je tiez vysoko nebezpecny vs meele, alebo trufol aj nieco netradicne ako murkyho alebo vikingov

    to je vsak len 50%, druha polovica je to ako vie kto hrat daneho hrdinu a celkova strategia:
    - je to vysoko agresivny team (diablo, grey, thrall) s ktorym sa neda hrat vyrovnana partia bez vyhody na vasej strane (moment prekvapenia, terenna vyhoda, CD's rdy, perfektny setup), je potrebny velmi konzervativny postup, max map awareness, ziadne hunty a chase, vytvarat pasce (def, retreat do counterattacku)
    - maju hrozne vela stunov a CC takze talenty na skracovanie CC nutnost
    - pracovat okolo protivnikovych vyhod, najkritickejsi je asi thrall zo sunderingom, je to ich jednoznacny opener, trackovat CD a pozicia celeho teamu pri hrozbe sunderu by sa mala tocit vs. thrall. potom diablo ktory dokaze efektivne oddelit niekoho z teamu + force wall = kill
    MILEWORG
    MILEWORG --- ---
    http://us.battle.net/...celebrate-heroes-of-the-dorm-with-a-full-hero-roster-and-50-more-xp-4-4-2016 - every Hero available to play completely free - April 8, 10:00 a.m. PDT (All Regions) - April 11, 10:00 a.m. PDT (All Regions)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Build? :)

    1 - Slipstream: Reduces Recall’s cooldown by 4 seconds and increases the amount of time Recalled by 1 second.
    4 - Parting Gift: Recall leaves behind 3 bombs that deal 250 damage each to different targets.
    7 - Jumper: Increases Blink’s charges by 1.
    10 - Sticky Bomb: Increases Pulse Bomb’s radius by 50% and enemies hit are slowed by 60% for 3 seconds.
    13 - Ricochet: Your Basic Attacks have a 50% chance to hit another nearby enemy, prioritizing Heroes.
    16 - Sleight of Hand: Reduces Reload time by 50%. This equals 20% more damage per second.
    20 - Composition B: If you successfully stick a Pulse bomb to an enemy Hero, you also drop another one at their feet that deals 50% damage and explodes slightly earlier.

    vypada bozi. uz se tesim na ty epic faily sni :D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: Jojo, na tomto webu zveřejnili poslední tři hrdiny, takže je to asi nějaký oficiální PR kanál. Web je teda dost hroznej, ale info je legit.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tracer, vsechno, udajne legit&confirmed by blizz :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    @DustinBrowder Will we have any rewards for pre season?
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: Tak to prostě hráli líp no. Zagara je slabej článek se svojí nemobilitou. To se mi taky stalo, že po mě takto šli když jsem jí hrál a je to pak smutný. No a ta Lunara byla asi nejhorší pick - její dmg je přesnej opak burstu a to se lehko přehealuje... Zvlášť jestli ten jejich Tass jel shield build s healingem.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ja to nebyl :) (ty minuska)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: meli sme liming muradin zagara lili lunara. hmm dobry, to je docela shoda.

    prohrali sme pac vzdycky divli zagaru/lunaru kterou insta zabili a bylo z toho 4v5. po hre nasledovala vasniva diskuze proc jsme prohrali, tak sbiram nazory zvenci :)

    STAROJDA: jen vtipek, nekdo ti tu ominuskoval par prispevku :)

    UNCLE_JIMBO: no vsak sem si na tebe hned vzpomnel jak sem nasel ten reddit thread :D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: trochu to rozveď. V čem je ta kompozice problematická/specifická? Ono já se pohybuju na úrovni, kdy counter-draft nemá smysl. Hlavní je složit aspoň tu základní kompozici a aby každý hrál co umí :D.

    Co dokážu teď analyzovat dle svých chabých znalostí tak:
    - Je to dost mellee kompozice, takže warrior Muradin (CC, slow) nebo Johanna (Blind)
    - Jako healer by klidně fungovala Lili (s blindem) - ta je na Thralla uplně krásná :)
    - Chybí jim specialista, takže to bych klidně counteroval Sylvanas nebo Zagarou - obě jsou dobré do teamfightu, se slušnýma ultimátkama a možností split pushe
    - Kompozice je hodně sustain (Diablo toho dost vydrží, dva supporti), takže to chce buď solidní burst (Liming, Jaina) a nebo obdobný sustain, takže třeba taky dva supporty (Tyrande + main support).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam