ELEMENT_LEAD: ja teda zasadne splitpushuju, kdyz mame navrch (tj. kdyz je napr. imortal, kytka, dragon knight, nebo nasi tlaci jednu bazi, tak tlacim na te nejvzdalenejsi lajne od toho, kde zrovna brani. hravam nejvic xula, zagaru nebo lunaru.
ovsem radu lidi vubec netoci mechnika hry - soak, map objectives, braneni budov apod. tj. hrajou to stylem: zacatek hry - bud pushovani nebo team fight nez je prvni objectives. hned po prvnim objectives - skupinky, aniz by byl zajistenej soak lajn. vetsinou na to chcou vsechn nebo vetsinu hracu, pricemz na levlu 7 si kdejaka classa celkem rozumne ogre camp solne a netrva ji to vecnost jako tankovi, kterej si solne i velkej camp, ale od toho tam imho neni. dalsi hruza je prorazeni jedne lajny az ke coru a tam bitva, dokud utocnici nevychcipaji na nedostatek many. a teamfighty jsou kapitola sama pro sebe.
vicemene u kazde prohry je jeden exemplarni priklad naprostyho zkratovyho jednani - tank zacne honit dpsko na par procentech hp (tank je na full) a diky tomu, ze opusti ostatni, tak grupa vychcipa. nebo typicky - je pouzita naka silna abilita - mosh pit, mrazici kruh, devouring maw, mind control... ale nenasleduje dalsi akce. zazil jsem jainu, ktera na zacatek teamfightu hodila kruh, ostatni bojuji a ona se stahne...