• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    Heroes of the Storm Global Championship: http://us.heroesofthestorm.com/esports/en/ - RIP
    Novinkama a hero guidy https://www.icy-veins.com/heroes//
    Statistiky z replayu: https://www.hotslogs.com/
    Informace o mapach a hrdinech: http://www.nexusmaster.com/
    rozbalit záhlaví
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    MPEGYNA: heroic za kill je v pohode v podstate celou hru

    dat 3 heroicy na jeden kill a potom prohrat 5v4 protoze team ma 2 ultimatky a protihraci 4 je blby
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    KORAL:
    ad 1. kdyz spoluhraci nesmyslne vsichni tlaci 4vs5 na jednu fortu pri levlu mensim jak 10, opravdu si je nehlidam a po zakonitem wipu pak ignoruju vsechny ffs xul apod.
    ad 2. to se obcas stava snad kazdemu, ne? imho je horsi hrat podle "stats" tabulky. xul = you have no kills, you have so low hero dmg...
    ad 3. je dobre pouzit heroic, ktery zajisti jeden kill, nebo vzdycky cekat na team fight?
    ad 4. jako obecne nebo s presnosti na sekundy? presne to vi snad jen pro hraci. imho neni nutne vyhrat vsechny objectives. nekdy je primo vyhodnejsi je ignorovat.

    umru vetsinou, kdyz jsem agresivnejsi nez nas tank, proto mi moc nejdou melee heroes s vyjimkou xula. navic nekdy muze byt i sebeobetovani vyhodou.
    ENDER
    ENDER --- ---
    KORAL: tak to je klasika, ja kdysi hral s kamosem a kdyz jsem s nim hral, vzdycky mi hrozne nadaval, ze jsem uplne napicu, ze kdyz hraje s nekym jinym, ze vyhrava uplne v pohode...
    az po nejake dobe jsem zjistil, ze vlivem meho mmr se dostal na uroven, kterou vubec nedaval :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Super zapasy na Dreamhacku
    KORAL
    KORAL --- ---
    Dal jsem si ted pár QM s klukama co jsou Silver a pár malejch postřehů:
    1. nehlídají si spoluhráče
    2. ženou se za killem
    3. špatný odhad kdy házet/použít ultimátní skill
    4. neví kdy se spouštějí mise/úkoly

    Když umřou strašně se diví, kde byl jejich team, případně, kde byl sakra ten medic co je MĚL udržet naživu :-) Rádi používají ultimátní výrazy.
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    ja mam asi smartcast a urcite on release. u neceho by se hodil quickcast, ale k tomu jsem jeste nedospel.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    REFLEX: mas smartcast on press a on release .. pri on release mas normalne cas si zamerit dokud nepustis tlacitko, za cenu trosku nizsi rychlosti .. ale porad rychlejsi nez kdyz musis klikat jeste target
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Ja vcera failpick Novu, jeste jsem si vzal spatnej talent jak jsem byl rozhozenej, enemy team hral strasne sehrane, kryly se navzajem a ja slysel jen jak "Nova noob, no damage and kills" :D

    Tak jsem nereagoval dal si mute chatu a dohral to nejak v klidu :D

    Proste nekdy si team nesedne
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    ja to nepouzivam a jde to bez toho v pohode. je pravda, ze se smartcastem ses o hodne rychlejsi ale. pouzival jsem to v lolku taky
    ENDER
    ENDER --- ---
    REFLEX: jj, hral jsem lolko v platine (asi 5% hracu) a dostal jsem se tam az kdyz jsem zacal hrat se smartcastem, par her trvalo si zvyknout, ale pak uz jsem nechtel jinak... naklikavani je pomaly (navic ja jsem uz taky pomalej, takze to bylo dokonaly fail kombo)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    ENDER: ja mam teda nekdy problem sledovat kde mam mys :DDD
    ENDER
    ENDER --- ---
    REFLEX: za me nelze moba hry hrat bez smartcastu, pripadne jeho kombinace (u nekterych skillu to neni tak super)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Pouzivate SmartCast? (prime sesilani skillu, bez nutnosti kliknuti na tlacitko mysi - jen namirite a prdnete treba Q)
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    nejsem si uplne jistej co ji counteruje. papirove mi prijde, ze sylvanas s mind controlem pro ni musi byt smrt, ale vyzkouseny to nemam.
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    KORAL: mozna jsem sam, ale me neprijde az tak silna jako hrdina, ale je hlavne hrozne trapna.

    kdyz ten hrac udela nejakou botu a udela E pryc, tak to by bylo jeste ok, to ma vic hrdinu. ale ze potom ma jeste dalsi 2 blinky, aby to nahodou neslo nejak potrestat je tak strasne trapny a unfun. to me vadi nejvic. clovek co nema tuseni a clovek co odhadne, kam se vrati a nadbehne ji, tak vysledek pro oba je uplne stejnej. to mi neprijde jako dobra herni mechanika.

    nastesti ten hype uz opadl a nehraje ji uplne kazdej. tech skutecne nebezpecnejch hracu specialistu na tracer zas tolik neni, ale zas kdyz je clovek potka, tak je to drsny co zvladnou predvest.

    ale ja na ni mam averzi od zacatku.
    KORAL
    KORAL --- ---
    ELEMENT_LEAD: Jsem zvědav zdali s Tracer něco budou dělat. Aktuálně je to stále drtič na papíráky a je proti ní slabá obrama.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    EPIDEMIK: vyzera super, skoda ze mi par dni dozadu vyhorelo PC. ako WOW warlock main som sa nanho hodne tesil, zahram si ho asi az po nerfe :/
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    EPIDEMIK: me se libi a nesere me ze je ve hre :D to mi od jiste doby staci (*cough* *cough* fuck you tracer)
    EPIDEMIK
    EPIDEMIK --- ---
    tak co říkáte na guldana ?
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    REFLEX: ano, bohuzel nekteri nerozlisuji mezi QM a HL nebo dokonce AI a HL.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Nekdy se ty hry tak vydari, ze si clovek musi ulozit replay nekam bokem :D

    Me skoro pride, ze se nema cen rozcilovat hrani QM, kde to je dost o haluzi a precejenom v HL se casto sejdou super lidi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam