mam trochu smiseny dojmy, vedel jsem, ze ten mvp screen bude o nicem, protoze jsem zazil zavedeni podobnyho honor systemu v lolku a lidi to bavilo cca tyden a pak uz nikdo nehlasoval
co jsem nevedel je, ze mi to bude vadit. ne jako nejak extremne, ale je to zbytecnej screen na kterej musim koukat i kdyz nechci. coz zni jako mala vec, ale predtim jsem nemusel. kdyby se to dalo skipnout. nevim, vic by se mi libilo, kdyby to byla volba 10 lidi a za kazdej vote dostal clovek 5 goldu a nesmel by hlasovat pro sebe a clovek s nejvic hlasama by byl MVP a mel zarez ve statistikach u jednotlivych postav kolikrat byl MVP a kolik vydelal goldu.
to jak je to objektivni nebo neobjektivni neresim. ocividne blizz zkousi jak moc dokazi strojove odhadnout kdo se jak cinil, aby mohli lepe ohodnotit jednotlivce v ramci hry. no, ceka nas jeste dlouha cesta.
naopak mam radost z toho, ze vsem nadelili free hrdinu a goldy. a hlavne ze neudelali hero league solo Q only.
alarak je bozi co se tyce vizualu a namluveni (Q ze startreku lol), ale prijde mi debilne nadesignovanej. to ze ma 100% ap damage je sice pekny, ze to je napsany, ale nejde to videt a v podstate se to da rict jinymi slovy i jako 50% dmg do minionu, coz uz tak cool passivka neni. imo kdyz je nastavenej, aby byl balanced se 100% ap dmg, tak se jim tezko veri, ze je to nejaka vyhoda.
skilly a talenty jsou tak nejak rozhazeny na skale meh az cool.
no jako dobry no, ale poprve mi velkej hots patch prijde jako krok stranou misto obrovskeho skoku vpred.