MATHES: hele, kdybych to mel shrnout, tak doporucuju titana. Ten je takovej dobrej na vsechno, zvlast Striker. OP granaty, ty steny maji vyuziti bud v PvE (instant reload) nebo PvP (nejde pres to strilet, kdyz tim nepritel projde, dostane dmg, daji se tim dobre branit chokepointy.), ultimatky vsech elementu jsou celkem ok, jak uz jsem psal, u light je to AoE damage, ktere neni potreba cilit a nejde tomu moc uhnout, void je dobrej tim ze muze blokovat damage + ma shield throw, coz je ranged a daji se tim zabit lidi "za rohem". Fire element je asi nejslabsi, ale ty kladiva docela davaj. Pohybove skilly jsou ok, je to nejrychlejsi classa diky tomu na presuny na stredni/delsi vzdalenost.
Warlock je v PvE hrozne OP classa, shadow devour build je obrovskej rozdil oproti ostatnim classam, diky pristupu ke trem heealing abilitam (class, melee, granat) ktere jdou jeste drzet up temer neustale. Hrani kampane/eventu/strikes je fakt velkej rozdil, taky ty kruhy jsou dobra podpurna vec do jakekoliv skupinove aktivity. Ultina dava velkej damaz, ale je to na jedno pouziti a oproti ostatnim ultinam je to pocitove dost zklamani, vpodstate je to takovej raketomet, nic specifickeho. Light build tez neni spatnej, ultina je takova lowskill solidni damaz na blizko, arc souly na class abilitach jsou nekdy OP.
Co na warlockovi totalne saje, je movement. Ten lowgraw glide je groznej, zvlast v raidu, kterej je z 75% postavenej na pohybu je to shit. Jako da se to zvladat, ale je to mnohem nachylnejsi k chybam. V PvP je to tez totalni shit, tam se da pouzivat pouze void blink, coz je na jednu stranu jedinej teleportacni skill, na druhou stranu to na chvili vypne radar a neni to uplne predvidatelne, takze ja s tim nekdy mam strasne problemy s orientaci, obcas pri preskakovani diry umru a tak...
Hunter, celej light strom je dost nahovno, ta ulti tyc je melee, ale nema nic zajimavyho. Fire je docela fajn, pac to muze zvedat dmg zbrani, coz snad nikdo jinej nedokaze a s tim jak jsou na vsechno dlouhy cooldowny tak je combat z 75+% o strileni. GG je fajn, pokud mas skill, tak je to jedina instantni ultina, takze to nejde moc dobre vycountrovat (pred skoro vsim ostatnim se da schovat/utect). Tripple jump je naprosto univerzalni pohybovej skill. Dodge je na druhou stranu dost napicu, hlavne pocitove je to nic nedelajici skill. Void class je tez dost high skill specka, diky mega silnym, ale zvlastne pozicovanym granatum to neni takovej easy zdroj killu pro kazdeho nooba jako pulse granaty, plus neviditelnost je dobra predevsim tim, ze nejsi videt na radaru, tak muzes swordem masit i trosku zkusenejsi lidi. A ultina sama o sobe nikoho nezabije, ale umi to vypnout nepratelske ultimatky, lidi to spomaluje a rusi jim to vision, takze s koordinovanym teamem proti vyrovnanemu nepratelskemu teamu je to docela klicova strategicka abilita, jelikoz se vam nabijou ability zhruba stejne. A jak uz jsem zminil, orpheus rig je do PvE group rezanic super.
Takze muj nazor je, ze primarne do PvE je (void)warlock super, da se s nim slusne hrat i PvP(void/light), ale celou dobu te sere ten movement. Hunter je high skill classa do PvP(sun,void) a do PvE(void) te budou mit lidi s orpheusem radi, ale pokud nejsi vylozene narcisticky zalozenej, tak te bude srat ze jsi vpodstate jen orb bot. Vsude kolem budou lidi praskat jejich OP ultimatky a ty hovno. A titan je dobrej na vsechno, pocitove dobre vybalancovana classa s trochu prestrelenejma (light) granatama.
Coz kdyz se nad tim ted zamyslim, pokud hrajes primarne kvuli PvP, tak tam je ted mozna 90% hunteru, protoze casual hraci dost odpadli a nikdo jinej nez skilled try hardi asi PvP moc nehrajou.