• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    SUMPTN
    SUMPTN --- ---
    COCOBRYCE: Nice :)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    takhle dopad španěl co kolegovi v noci na parkovišti někde u Karlsruhe najel v "30km/h do rohu návěsu, kolegu to vyhodilo z postele, 3* se snažil z toho vysouvat, mektal že musí jet, páč má frigo:) no a pak vypad z kamionu, vožralej jak poláci o víkendu:D

    JAFMAN
    JAFMAN --- ---
    PANPOSPA: no tvle ani za zlatý prase .. jezdit "C" za 110/hod. , to bez jezdit drockou, staci ti na to "B" a rozhodne vydelas vic.. jako nechapu jak kuryrni firma nema na takovyhle prevozy auto s čelem, vzdyt to je základ! :)
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    PANPOSPA: nevím, jestli sledujes truck forum, ale co tak čtu, tak u těchto kuryrnich firem je to naprosto normální. Až budeš hledat další práci, tak tam určitě mrkni. Občas se člověk diví, co je vůbec možný..
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    Tak mám za sebou první měsíc rozvozu pro Gebrüder Weiss a je to teda hodně tvrdej chleba. V pět ráno dostanete papíry a dvě hodiny hledáte na hale zásilky, který si pak sami taháte do auta. Skladníci (4 na asi 40 ramp :D) jsou zahlceni dotazy ostatních řidičů, takže když něco nemůžete najít, tak přichází boj o skladníka, kterej vám pomůže. Samozřejmě všechno taháte paleťákem do auta. Ze začátku sem odjížděl i v osm, teď když už vim jak na to, tak stíhám i před sedmou. Jezdim Černej most a okolní díry, takže spousta logistickejch center, kde čekáte někdy i dvě hodiny, než vás vezmou. Jednou sem jel Chomutov a Most, tam je to takový víc v pohodě, ale zasekat se tam můžete stejně. Nemám čelo, takže pokud nemaj někde rampu, nebo ještěrku, tak musim paletu rozbalit a složit po krabicích. Dělám i svoz, takže každej den zpátky na halu do Jenče, kde i parkuju a pak jedu autem domů. Když je dobrej den, tak sem doma kolem čtvrtý, jinak spíš později, někdy i v šest. Když sem si spočítal hodinovku, tak sem asi na 110kč, což mě teda dost vyděsilo vzhledem k tomu, že je to asi nejnáročnější a zároveň nejzodpovědnější práce, jakou sem kdy dělal. Na druhou stranu můj zaměstnavatel, dopravce, je celkem v pohodě, volno si můžu vzít kdy chci, na všem se dá domluvit. I přes to uvažuju, že ke konci roku skončim, najdu něco jinýho, nebo začnu zase spíš víc jezdit se svoji dodávkou.
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    COCOBRYCE: už chňápu, sólo+ návěs = 25m, to jsem měl i na mysli:)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: jinak ty dlouhý. road-train, už jezděj i u nás, min. pro Gefco, ho potkávám v Jažlovicích
    akorát ta délka mi nesedí, tahač+ návěs+ návěs= cca 30m, ne? souprava má 17m a návěs cca 13,5m
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: na nadměr, žádný extra školení není, ale je se co naučit, hlavně zajištění nákladu, označení, doprovody, zařízení výjimek.... bych taky chtěl zkusit, ale prej ve finále krapet nuda a vopruz
    SM3
    SM3 --- ---
    V Dansku jezdi bezne ty 25m, nakladak plus naves, nakladaku se posunou kola a je na tom tocna na naves. Chova se to jako standard kamion, neni to na oji.
    Je na to potreba nejake skoleni nebo staci CE? To same nadmery je potreba extra skoleni? Tusim, ze jen na majaky neco potrebuji... Jezdite to nekdo?
    SM3
    SM3 --- ---
    SM3: Kdyby ta firma nevydelaval, tak to treba pochopim, ale majitel dela podle myho odhadu (co obcas vidim faktury) kolem 200 000dkk denne a funguje to tady takhle, po strance dopravy!!!
    Ale bavi me jak z kaclu mi rikaji, ze jsou se mnou spokojeni a ze za 14dni jsem zpet, ale nikdo se nezepta jestli se chci vratit :D Fakt nevim co si mysli... Se budou divit, az budu mit prachy na uctu a prijde jim mail, ze jsem prisel o papiry :)
    SM3
    SM3 --- ---
    SM3: Pokracovani srandy v Dansku. Nakladak se totalne vysral - vzduch pryc, skoro to nebrzdilo a v kabine hodne smrdela elektrika, pry to bude do druheho dne opravene :D Je to 14dni a nikdo nevi kdy to bude. A co vemes z pujcovny, kdyz se ti vysral nakladak, ktery jezdi temer neustale prelozen? No prece 8pal dodavku s moznym nakladem 1020kg, proste banda debilu! :D Temer nova Dailina je za tech 14dni domrdana takovym zpusobem, ze sem to nevidel, v pujcovne se budou asi hodne divit :D Mi debil ve stredu rika ze tam mam jen 6palet tak to vemu naraz, dal jsem tam 4 a dodavka si sedla na kola :D Jen doufam ze ja to vratit do pujcovny nepovezu a budu uz pryc, jeste tyden se nezabit a nekoho tady ve firme neprizabit za to vsechno! Proc ja nejel pred mesicem do toho Nemecka, ale uz sem ji psal, tak snad to klapne od ledna/unora nebo neco na CE pripadne neco sezenu v Dansku jinde, protoze tohle uz nikdy! :)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    MARTENX: kolik daš? ale 300 asi nedám:(
    DRED
    DRED --- ---
    SM3: Ja taky jezdim tedka s ivecem a nemam na nej takovou averzi jako na tovarnu iveco v brescii a v torine no a na fiat samozrejme :)) tam je to desny ale jako dodavka to de...dam tam 10 palet plachtak vypadam jak polak ale neresim nutny zlo na zkusebku od ledna budu mit mana bud TGX 26 400 nebo TGL 12ku ....Peter je krasny ukaz slovaka proste na to si zvyknes misto toho aby ses posouval nekam dal :)) ja jezdil s tou Mohamedovou Dailynou do soro to byla jedina uklizena kara.
    MARTENX
    MARTENX --- ---
    Kluci sháním cca 300 EURo palet. Nemusej bejt ani zdaleka nový, ideál, když budou vypadat, že ještě chvilku vydrží pohromadě. Cena poměrně rozhoduje. Nevíte někdo o něčem? Krást je v kauflandu přes plot ale nebudu :) diky
    SM3
    SM3 --- ---
    DRED: Trobian je magor! Jako ty dva mesice jsou nejvyssi hranice, ja tu budu 2,5 na konci mesice a posledni dny uz rvu :D Peter pojede s cimkoli, ja ho nechapu je tu 7let a dela tady a furt mi rika ze az tu budu 1-2roky tak si zvyknu, magor, posledni tyden uz to do vyplaty a odjezdu pocitam v minutach :D Dailinu ma Mohamet jinak tu zadna neni, ale dnes nove auto z pujcovny, Ride mel volno a pohoda, az teda na to, ze to auto je Iveco. Mam averzi na Iveca, jezdil jsem s ruznyma rocnikama i nakladaky a vzdy mi neco vadilo. Nemam teda zkusenost s tahacem od nich, ale po zkusenostech s tou znackou po tom ani netouzim zlaty Man, Volvo a Scania.
    DRED
    DRED --- ---
    SM3: hehe taky sem tam vydrzel 2 mesice a radsi za min jezdim spokojene v italii....ale ja ti to rikal ze to je na palici s Trobianem...no koukam ze man doslouzil ale Peter s nim urco pojede i tak :)) dodavky po arabach neresim tam se dalo jen jedno auto a to ta dailyna ve skrini ale ma uplne tragicky celo
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Je tam treba Izrael
    (Ovda) za 2ku z Bratislavi, ale tam se mi moc nechce... Uvidim co tam bude dal, budu resit v cr.
    Mezi domkama muze byt zabava, aspon ti nebyla takova zima, kdyz ses zpotil ;)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: vo tom žádná:)
    držím palce a smekám před tebou, tohle by každej nedal:)
    ale kam do tepla, já klepu kosu v Portugalsku, slabejch13°
    jinak jsem si tu užil pěkný manévrování v městský zástavbě mezi domkama, v jednosměrkách, nahoru a dolů, naštěstí krom lehce pokreslenejch gum bez ztráty kytičky, ale pěkně jsem se u toho zapotil:)))
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Presne tak, cekal bych tohle nekde na Ukrajine apod. Ale ty dva tydny uz pockam na prachy, dobra skola na nervy tady, budu muset asi nekam do tepla na chvili se tady z toho probrat :D
    Zase pak bude kazdy dalsi kseft vicemene pohoda, vyzkouset se ma vse, ale tohle je uz vrchol!!! Ale zas na kontakty a to CPR pro pripadnou dalsi praci tady to je v pohode.
    Minuly tyden jsem se bavil s typkem z PostNordu, ze mam ce a adr a pry az budu chtit tak se mam ozvat, ze by vedel o praci, tak to v lednu/unoru asi zkusim, dostat se aspon na 30 cisteho na kamionu za normalni praci by bylo hodne v pohode.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam