• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    SM3
    SM3 --- ---
    Po zákazu řízení povinná terapie, plánuje ministerstvo dopravy pro recidivisty | Domov | Lidovky.cz
    https://www.lidovky.cz/...vo-dopravy-chce-specialni-kurz-pro-recidivisty.A191015_174314_ln_domov_rsa
    SM3
    SM3 --- ---
    VIDEO: Drama na D1. Cisterna se převrátila přes oba pruhy, shořela čtyři auta, řidič srazil policistu | Domov | Lidovky.cz
    https://www.lidovky.cz/...a-miste-jsou-zraneni-minimalne-jedno-auto-hori.A191013_195148_ln_domov_ele
    SM3
    SM3 --- ---
    Zákaz jízd nad 7,5t v sobotu- Rakousko

    Zákaz jízdy v sobotu v zimě byl poprvé zaveden minulý rok z podnětu spolkové země Tyrolsko. Stát Tyrolsko nyní předložilo ministerstvu dopravy (BMVIT) návrh na sobotní zákaz na zimu 2020: od 4. ledna do 14. března 2020 od 7:00 do 15:00, na dálnici A 12 Inntalautobahn A 13 Brenner. Následně platí pravidelný víkendový zákaz jízdy.

    Pro prodloužený víkendový zákaz jízdy, který platí od 7:00 do 15:00, nesmějí po A12 a A13 cestovat nákladní vozidla nad 7,5 tuny - pokud je cíl v Německu nebo Itálii, nebo pokud má být cíle dosaženo přes Německo a Itálii . Poté začíná pravidelný víkendový zákaz jízdy.

    Jízdy kamionů s cílem v Tyrolsku jsou stejně jako v loňském roce ze zákazu řízení vyloučeny . Kalendář zimních zákazů jízdy bude zveřejněn ve Spolkovém zákonníku po schválení BMVIT.

    Prodloužený zákaz řízení se použije v sobotu v roce 2020 od 7:00 do 15:00:

    4. ledna 2020
    11. ledna 2020
    18. ledna 2020
    25. ledna 2020
    1. února 2020
    8. února 2020
    15. února 2020
    22. února 2020
    29. února 2020
    7. března 2020
    14. března 2020

    BLOKOVÉ KONTROLY

    Příští rok budou blokové kontroly pokračovat. Hodinovým limitem kamionů projíždějících hranicí bude stále 300 vozidel, ale od února bude pro tento účel používat Tyrolsko speciální systém. Bude se skládat z monitorování, semaforů, bariér a LED obrazovek. Umožní, i když stále na německém území, spočítat počet vozidel, která se blíží k hranici. Poté automatizované překážky nechají kamiony projet každých 12 sekund, aby udržely limit 300 vozidel za hodinu.

    Očekává se, že systém bude uveden do provozu v únoru 2020.
    Z dlouhodobého hlediska by plánovaný systém dávkování dopravy fungoval nejen ve stanovené dny blokových kontrol, “uvedl mluvčí tyrolské vlády.

    Termíny blokových kontrol v první polovině roku 2020

    7. ledna (úterý)
    17. února (pondělí)
    24. února (pondělí)
    2. března (pondělí)
    9. března (pondělí)
    16. března (pondělí)
    27. dubna (pondělí)
    18. května (pondělí)
    19. května (úterý)
    20. května (středa)
    22. května (pátek)
    29. května (pátek)
    30. května (sobota)
    3. června (středa)
    4. června (čtvrtek)
    5. června (pátek)
    8. června (pondělí)
    9. června (úterý)
    10. června (středa)
    12. června (pátek)

    Zdroj : Trans.INFO
    SM3
    SM3 --- ---
    PPNEKK: Vše naštěstí v klidu a náklad byl v pořádku doručen.
    DIVA: Vypadalo, že v tom sedí jeden člověk a složky v novém SUV většinou nejezdí, hlavně o mě od chvíle překročení hranic ví operační a fizlove, když si to natukaji, tak jim to tam vyskočí... Češi mě ještě s podobným nákladem ještě ani nezastavili, to bych musel udělat nějakou prasarnu a já jezdím slušně ;)
    Bojí se toho a nerozumí tomu :D
    DIVA
    DIVA --- ---
    SM3: na me se takhle jednou lepili nake nezjevne slozky vykonne moci v prihranici. Kdyz si najeli okno na okno a srovnali rychlost, nahodila jsem gesto banikpico! a oni vysmahli .) behem chvilky jsem je predjizdela s odstavenou nakladni dodavkou. Ale obecne, tyhle kontroly nakladu vzdycky zacinaji tim, ze se za tebe povesi a lustrujou auto za jizdy. Tsk holt s tvym nakladem se jim asi trochu zavzdusnily databaze ,)
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    SM3: dej vědět jak to dopadlo :))
    SM3
    SM3 --- ---
    Dnes poprvé za dobu co dělám přepravy ADR1 divný pocit, že mě sleduje nějaké auto. V Budejovicich, když jsem vyjel z benzinky se na mě pověsilo bílé velké Volvo co stálo na benzince a celou dobu na mě nalepený cca hodinu, když jsem předjel tak hned za mě, navíc dost pršelo, takže se takto držet za návěsem na dálnici, že jsem ho ani neviděl v zrcatkach, je minimálně nepříjemné/nelogické, několikrát jsem ubral a on taky, celou dobu mě mohl předjet. Takto se nedrží ani doprovod, pokud je nařízený.
    Už jsem měl připravený telefon s číslem, že budu volat na dohled, když jsem sjel na benzínku, tak auto stálo chvíli na rohu benzinky a odjelo bez tankovani/nákupu, napsal jsem si spz.
    Mno snad bude klidná noc a je to jen paranoia.
    SM3
    SM3 --- ---
    Potřebuji řidiče na zítra na převoz pouze tahačů: V Praze cca 10h přisednout do osobáku, který Tě odveze do Jarošova nad Nežárkou, tam skočit do tahače a dojet do Ostravy, kde přesedneš do jiného tahače a pojedeš s ním do Roudnice nad Labem. Kde bude čekat auto a hodí Tě kam budeš potřebovat.
    Kdyžtak mi nech číslo v poště a obratem zavolám.
    SM3
    SM3 --- ---
    Po delší době projížďka



    DYNK
    DYNK --- ---
    Sice to neni uplne k tematu, ale zeptam se. Hledam parkovani pro karavan (prives cca 7m na delku). Hledam kolem Jiloveho u Prahy, ale zajimaji me i obecne tipy koho se poptat. Zatim mam v merku vyrobni a skladovaci arealy, JZD.
    SM3
    SM3 --- ---
    Chcete někdo zítra Litoměřice-Hamburg a zpět? CE s kontejnerem, jen se přehodí kontejner a jede se zpět - žádné kurtovani/skládání bez ADR.
    Kdyžtak číslo do pošty.
    JAFMAN
    JAFMAN --- ---
    SM3: do 300k Master, Crafter, Sprinter.. v tomhle poradi bych to resil.. rozhodne bych se vyhnul Peugeot, Iveco a Fiat.. ;)
    SM3
    SM3 --- ---
    Když si po nočních 1000km chceš spravit chuť ;)

    SM3
    SM3 --- ---
    Koukám po co největší dodávce do 300k na kšeft - lítaní po Evropě s náklady, plechovka s co největší doložitelností a co nejmenším nájezdem km (klidně oželím o kus velikost). Pokud bude spaní tak plus, ale není podmínka.
    Co byste vzali z těch novějších, jestli máte někdo zkušenosti? Resp. je něco čemu se určitě vyhnout z pohledu poruchovosti? Musí mít tempomat.
    SM3
    SM3 --- ---
    Máte někdo zkušenosti s přístavem v Le Haveru nebo jinde ve FR? Vyzvednutí kontejneru.
    Jestli je potřeba registrace předem nebo stačí na místě?
    Pro D šlo vyřídit na místě, NL se muselo žádat 24h předem.
    SM3
    SM3 --- ---
    Kontrolujte důkladněji kamiony, žádá Babiš. Hamáček už instruoval policii - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...cek-babis-dopis-kamiony-kontroly-zakaz-jizdy.A190730_151837_eko-doprava_svob
    SM3
    SM3 --- ---
    V červnu vstoupily v platnost právní předpisy EU o zavedení čtvrté generace tachografů do nových vozidel. Nová zařízení umožňují evropským službám provádět vzdálené kontroly. Německá kancelář BAG připravuje vhodné vybavení.

    Od 15. června 2019 musí být každé nové vozidlo poskytující dopravní služby v rámci Evropské unie vybaveno tzv. Inteligentním tachografem . Toto zařízení má vestavěnou polohu GPS, která umožňuje zaznamenávat přesné umístění vozidla na začátku a konci cesty, stejně jako každé 3 hodiny. Jednou z klíčových funkcí nového tachografu je schopnost inspekčních služeb rychleji a vzdáleně číst některá data.

    V Německu provádí Federální úřad pro přepravu zboží ( BAG ) tyto kontroly na mobilní bázi - od policejních vozů - ale také připravuje vybavení pro stacionární kontroly. Připravuje se vhodná technologie, která bude instalována na sloupcích a portálech pro výběr mýtného. Mluvíme o čtečkách DSRC, které by získávaly data z tachografů vozidel, která procházejí pod portálovým portálem nebo vedle sloupu. Tyto údaje budou poté předány nedalekým inspektorům BAG a bude rozhodnuto, zda vozidlo zkontrolovat.

    Takový systém přináší výhody jak službám, tak řidičům. BAG budou schopny pracovat efektivněji a dopravci se vyhnou náhodným kontrolám az toho plynoucím časovým ztrátám.

    Která data BAG čte vzdáleně?
    Jak vysvětlil BAG, není technicky možné bezdrátově kontrolovat časy práce a odpočinku zaznamenané v tachografu. Podle čl. 9 odst. 4 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 165/2014 o tachografech v silniční dopravě mohou být pouze údaje nezbytné pro cílené silniční kontroly vozidel, u nichž byl tachograf manipulován nebo používán nesprávně. přenášeny na dálku.

    Musí se týkat konkrétních zaznamenaných událostí nebo údajů, jako jsou:

    - poslední pokus o narušení bezpečnosti,

    - nejdelší výpadek proudu,

    - porucha čidla,

    - chyba údajů o rychlosti nebo trase,

    - konflikt údajů spojený s pohybem vozidla,

    - řízení bez platné karty,

    - vložení karty za jízdy,

    - data nastavení času,

    - kalibrační údaje (včetně dat posledních dvou kalibrací), \ t

    - registrační číslo vozidla,

    - rychlost zaznamenaná tachografem.

    Tyto informace musí být dostatečné pro to, aby útvary zjistily manipulovaný tachograf. Jak upozorňuje BAG, dálkové ovládání se nebude rovnat uložení jízdenky nebo pokuty řidiči nebo dopravní společnosti při zjištění nesrovnalostí. Příslušný kontrolní subjekt však může na základě takto získaných údajů nařídit dotyčné vozidlo na stacionární kontrolu. Teprve po důkladném šetření bude BAG schopna zahájit postupy pro uložení příslušných finančních sankcí.
    SM3
    SM3 --- ---
    Mrtvému šoférovi kamionu běžela v mobilu hra, nepozorných řidičů přibývá - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...slezsky-kraj-nehodovost-mobil-ridici-kuzel.A190709_110521_ostrava-zpravy_jog
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    SM3: Koncei mam musel bych vyzvednout euro licececi, alevim jak to je legislativne
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam