• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    - Rady a zkušenosti řidičů z povolání
    - Práce v ČR a zahraničí
    - Platy a chování zaměstnavatelů
    - Vychytávky na cestu, jak si krátíte pauzy, ...
    - Tipy na parkování kde ve městech a na cestách zastavit
    - Pracujete na stálo nebo vás uživí nárazové kšefty?
    - Zkušenosti s využitím vytěžovacích programů
    - Nabídky práce
    - Zkušenosti s celní a policejní kontrolou
    - Aktuální dopravní situace, čemu se kde vyhnout, kudy to objet
    - Kdo čím jezdíte?
    - ...
    rozbalit záhlaví
    SM3
    SM3 --- ---
    KARAMARA: Já na tohle moc nejsem, ikdyz ty nove Scanie jsou fajn a kluci u jine firmy to maji v plné výbavě a vyšperkované, jede se s tím krasně. Furt je to pro me "lopata" na praci. Mam v planu brzy poridit sve + dodavku (az opadne tahle situace...), tak uvidim jak to bude nakonec vypadat :D
    Těch aut jsem už vystřídal poměrně dost a co jsou nekteří schopný dát za picoviny do auta jsem čuměl, párkrát jsem měl výhled jak z tanku - záclonky, třásně, kostky, lapač snů, policka do půlky okna a z venku kšilt :D
    Vždy se snažím v těch autech na záskoku co nejmíň něco upravovat - ale trasne, kostky a lapac snu co se houpal přes půl okna šel ještě první den. Ty smradlavy chemicky sragory co kazdych 15-30min vystriknou vypínám hned. Vždy vše teda dám do původního stavu, ale občas se nestačím divit co někteří vymyslí...
    Třeba týpek dostal novou Scanii z fabriky a první co udelal, tak si konvici připevnil šroubama skrz ten plast v autě a vysekal díru u spolujezdce, aby si tam mohl dát zásuvku z měniče, když jsem to viděl, tak jsem se musel smát, bylo to hodne prasacky udelany (schvalne priste vyfotim). Byt to moje auto, tak ho asi zastřelím.
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    SM3: já jsem na tohle ujetej, u nás si tohle nepřejou, kdyby bylo po mým měl bych světýlka i na spoilerech za kabinou a na masce do tvaru V..samozřejmě né kýčovitě. Miluju Scanii a tohle je good
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    SM3: no něco jsem okoukal jak s tím kroutit aby to jelo tam kam člověk chce, ale dávat to někam na centimetry...:D docela bych si to jen tak z hecu někde na place vyzkoušel. Jasný, kdyby někde sháněli dám vědět, přijde mi ale, že tyhle místa jsou opravdu vyježděný a zabraný starejma kádrovákama co u tý firmy jezdí 30let...co vždycky za důchodce z toho leze :D
    SM3
    SM3 --- ---
    KARAMARA: V NL/DK je to dost běžné, vidam to i v CR poslední dobou nejen potraviny, čím dál tím více.
    Tak náklaďák s návěsem na točně je taková "klasická" souprava o trošku delší :)
    Svého času jsem byl s točnou schopný zacouvat pod wekslebrucke na centimetry, ale stálo to na učení spousty nervů a chvil kdybych to nejraději zapálil - nikdo mě s tím před tím neučil a nic k tomu neřekl a trefit se s tim ze zacatku pod weksl bylo velmi úmorné.
    Tak kdyby potřebovali holanďani někoho na tocku, práce mám tak akorát, ale zkus se ozvat ,)
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    SM3: u nás holanďani pořídili čubu za návěs, nechali svézt pár soferu a teď na to na place prší. Prý to je spíš u stabilních tras, kde mají jistotu, že nenastanou komplikace. Také mě lákalo tahat 2 návěsy. Náklaďáky s čubou na návěs vídám vcelku často u rodinejch firem v NL, určitě se s tím i líp couvá než s dvěma návěsy :)
    SM3
    SM3 --- ---
    Jezdíte někdo s těma 25,5m? Naves+vlek/nakladak+tahač? Docela bych se s tim projel ,)
    Zatím jsem nenarazil na záskok na tomhle :/
    SM3
    SM3 --- ---
    Příště prý dostanu auto s více svetylkama a povezu kolotoče na matějskou :D

    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    SELECTOR_IX: včera čekání 5 hodin než jsem se dostal k prvním závorám (tam co očuchávájí psi). šíří se zvěsti, že se bude zavírat Londýn, tak nevím, jestli se to týká i Dartfordu. osobně si myslím, že je otázka max 2 týdnů, kdy bude v UK karanténa a pustěj sem jen potraviny a léčiva
    SM3
    SM3 --- ---
    Toto mě dnes nakládalo, docela vychytaný návěs...





    SM3
    SM3 --- ---
    SELECTOR_IX: Tohle bylo lehké, tuším že 15t - nemam u sebe cmr, nácvik spíš s prací kolem plata - kurtování, vždy vše uklidit, pěkně zadělat kurty, aby se nerozmotaly apod.
    Dnes jsem vezl zpět nějaké rámy na panely, to už trochu čumělo přes kraje, takže rozblikaný a přemýšlení u kurtování, musí to vypadat pěkně a být funkční, zvláště v D. Při kurtování lezení ve 4m po rámech je něco pro mě, který píčuje už u 3 žbrdlinky žebříku :D
    Na pondělí tam mam nějaký sloup co už bude čumět za auto, jsem rád, že mi to na záskoku začíná pomaloučku polehoučku, ono hned dostat podval a nějakou 160t mostní konstrukci a jeď, tak bych asi čuměl, mam k tomuhle dost respekt a to už jsem odtahal z pohledu ADR o hodně nebezpečnější věci, ale tohle je něco úplně jiného, člověk si stále na něco zvyká a učí ,)
    Mam nakontaktovanou firmu co tahá podval a obří věci, tak uvidím jestli mě někdy využijí a jestli si to lajznu, svým způsobem mě to ale láká, si to zkusit :)

    KARAMARA: Dva jsme byli, ale bílé tahače a jeli jsme do Berlína, přes Petrovice.

    Jinak hranice do D přes Petrovice pohoda bez kolony. V neděli v 6 ráno jsem jel od Drážďan až po sjezd na Ústí úplně sám, na té Molce mi říkal, že jsem od půlnoci druhý člověk co přišel dovnitř.
    Dnes Rozvadov, do D pohoda, jen to tahají přes parkoviště bez kontroly, zpět do cz kolona 10km, ale odcukáno za hodinu, vždy jsme stáli cca 5-10min a pak jsme ujeli kolem kilometru poměrně rychle, také to tahají přes parkoviště a evidentně si vybírají, mají tam konstrukci, že můžou vlézt na střechu - takové to co je vidět v severských zemích na shrnování sněhu, jsou u toho fízlové i vojáci, měl jsem nasazenou roušku a jen mávli, ať jedu.
    No uvidíme co nás ještě čeká...
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    Jj, pouštějí poloviční objem vlaků, aby jezdilo méně lidí na ráz co jsem tak pochytil.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    jinak kolem la-manche to houstne. dnes byla fronta až do centra Calais. jelikož to jezdím denně, docela mě to děsí...
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    SM3: kudy jste jeli, nebyli jste 2 za sebou? :D včera jsem něco takovýho potkal na 6ce u Heilbronnu...červený tahače
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    SM3: kolik?
    SM3
    SM3 --- ---
    Takový první nácvik na nadměry :))

    SM3
    SM3 --- ---
    Kvůli koronaviru zavírají benzinky záchody. Problém jsou kamioňáci - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...toaleta-zachod-zakaz-uzavreni-eurooil-koronavirus.A200316_145608_domaci_rapc
    SM3
    SM3 --- ---
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    SM3: nějak nechápu, jak můžu mít 4 dny (max) starý lékařský potvrzení, když karanténa je řádově týdny...
    SM3
    SM3 --- ---
    Mám roušku na týden, říká řidič kamionu, který brázdí rizikové oblasti - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...mionova-doprava-ridici-cesko-rousky-vybava-ochrana.A200313_104502_domaci_lre
    SM3
    SM3 --- ---
    Koronavirus ztěžuje situaci i nám, lidem z dopravy. Připravili jsme krátké shrnutí, abyste v tom měli jasno.
    - Za hranice můžou osobní automobily. Nemůžou autobusy, vlaky a zastavuje se i lodní doprava. Umožněn je jen návrat Čechů zpět do země a cizincům opustit Česko. Dopravcům v mezinárodní silniční dopravě je umožněno převážet prázdné autobusy bez cestujících.
    - Co se týče nákladní dopravy, mohou hranice překračovat řidiči nákladních vozidel i autobusů. Na tyto osoby se nevztahuje ani zákaz vstupu do rizikových oblastí.
    - Povinnost mít u sebe respirátor FFP2 (FFP3 můžou od 4. 3. kupovat jen zdravotnická a sociální zařízení) platí zatím pro vykládku v Itálii, ale pořiďte si jej spolu s dezinfekcí. Je pravděpodobné, že se povinnost rozšíří i na další státy.
    - To samé se týká i Slovenska . Zakázána je tedy autobusová doprava, nákladní doprava není aktuálně omezená. Ale budou probíhat hraniční kontroly, takže se připravte na zdržení. Hraniční kontroly ostatně budou probíhat téměř všude v Evropě, na to se připravte.
    - Co se týče zemí v západní Evropě, tam se situace může velmi rychle měnit. Před odjezdem doporučujeme telefonicky kontaktovat zastupitelský úřad v dané zemi.
    Německo: +49 170 2479 956
    Španělsko: +34 69 998 2307
    Francie: +33 607 764 394
    Do a z Německa můžete přes tyto přechody:
    Strážný - Phillippsreut
    Pomezí nad Ohří - Schirnding
    Rozvadov-dálnice - Waidhaus
    Folmava – Furth im Wald/Schafberg
    Železná Ruda – Bayerisch Eisenstein
    Krásný Les - Breitenau
    H. Sv. Šebestiána – Reitzenhain
    - V Polsku jsou zatím jen namátkové hraniční kontroly. Řidič by měl mít s sebou tzv. kartu řidiče, kterou si můžete stáhnout odtud: https://www.scribd.com/document/451526214/Karta-Polsko. Je třeba vyplnit, odkud a kam jedete a informace o společnosti.
    - Tranzit přes Rakousko není omezen, na území ale nesmíte udělat ani přestávku. Zatím není pro řidiče nákladních vozidel požadován formulář od lékaře, že dotyčný není nakažený, ale to se v čase může změnit, doporučujeme jej tak mít při sobě. Stáhnete si jej zde: https://www.scribd.com/document/451526798/Formula%C5%99-Rakousko. Pozor, potvrzení od lékaře může být maximálně 4 dny staré.
    Místa pro přejezdy hranic:
    Dolní Dvořiště – Wullowitz
    České Velenice – Gmünd
    Hatě – Kleinhaugsdorf
    Mikulov – Drasenhofen
    - Co se týče Itálie , vjezd nákladní dopravy je povolen, za účelem přepravy, nakládky a vykládky zboží. Před vjezdem do karantény je ovšem třeba mít s sebou formulář. Ten si stáhnete zde: https://www.scribd.com/document/451527023/Italie. Pokud Italsky nerozumíte, překlad nabízíme ke stažení zde: https://www.scribd.com/document/451527172/P%C5%99eklad-IT.
    Také myslete na to, že u vykládky je třeba mít s sebou respirátor a dezinfekční prostředky.
    RYBE
    RYBE --- ---
    Rozumím, jdu do toho, škoda to nechat propadnout, díky
    ')
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam