• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GENTIANAAštar akbar!
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    HAROLD: 11 z deseti muzikantů oceňuje, že se jim to nesesype v polovině produkce. Funkční to je. To že je to pro běžnýho uživatele, co není zvukovej designer, drahej overkill, to je ten základní problém.
    GUYVER
    GUYVER --- ---
    LEON_KOWALSKI: Aby to nebylo jak s Jidášem!
    HAROLD
    HAROLD --- ---
    Jobs, to je ten konstruktér dementních nefunkčních jakože-počítačů? Nebo si ho pletu?
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    GUYVER: každý kdo se bude učit historii? Stejně jako budou vědět kdo to byl Nikola Tesla, Thomas Alva Edison, Alan Turing, Charles Babbage, nebo Trofim Denisovič Lysenko (ten je za slavné packaly)
    GUYVER
    GUYVER --- ---
    LEON_KOWALSKI: Dohledal jsem - Jidáš je mi asi sympatičtější. A kdo bude za dva tisíce let vědět že nějaký Steve Jobs vůbec byl?
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    GUYVER: Nevědět (dnes) kdo je to Steve Jobs, je stejné jako nevědět u maturity kdo je Jidáš.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    Ok, dobře, celkově vzato to není ideální marketingová kampaň, i když to má světlé momenty. Já hlavně nevím, co je vlastně Mikešuv produkt. Ohnivé jezero, Ježíš, nebo meditace?
    GUYVER
    GUYVER --- ---
    LEON_KOWALSKI: Nevím kdo je Steve Jobs a podle popisu jsem rád že to nevím. Ohnivé jezero mi připadá jako mnohem lepší varianta.
    GOBERS
    GOBERS --- ---
    LEON_KOWALSKI: Je fakt, že kdyby se Jobsův marketing omezoval na to, že se občas vynoří na fóru, zahlásí "iPad je věčné dobro" a zase zmizí, tak by to moc daleko nedotáhl...
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    A hlavně by to podal poutavě. Ne odtažitě a stereotypně jako Mikeš kocour.
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    GOBERS: No to možná taky :-) ale spíš by od Mikeše převzal koncept a přesvědčil lidi že bez toho nemohou být, že to je přesně to co chtějí a bez čeho se prostě neobejdou. :-)
    GOBERS
    GOBERS --- ---
    LEON_KOWALSKI: iPeklo?
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    SHEALA: No, marketingový génius Steve Jobs by to určitě pojal jinak. :-)
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    LEON_KOWALSKI: náhodou, to s tím ježíšem, co nás všechny naházi do ohnivěho jezera sám, to mělo geniální flow, jakej se průměrnej copywriter učí 5 let. Hotová reklama na ohnivé jezero.
    CHORCHEOS
    CHORCHEOS --- ---
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    Zavřete už někdo Mikeše do přepravky, nebo ať si pro něj přijede ten Schrodinger. Mňouká tady furt dokola to stejný, jak zaseklej gramofon. Nemá v tom žádnou inovaci.
    GUYVER
    GUYVER --- ---
    SAMUELARACHNID: Jsou to pravé ďáblice z pravého pekla.
    SAMUELARACHNID
    SAMUELARACHNID --- ---
    GUYVER: v poho, pro ne až tak teplé bude určitě kupa koksu... čím tam asi udržují teplotu nažhavených bab?
    Matro bude, s tím to nebude tak horké.
    GUYVER
    GUYVER --- ---
    KOCOURMIKES: Obávám se, že na LSD nebudu mít nárok: [ GUYVER @ Aštar akbar! ]
    AIM_FREEMAN
    AIM_FREEMAN --- ---
    .
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam