úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Aštar akbar!
SHEALA
---
---
15:30:07 12.5.2015
1 odpověď
+1
HAROLD
: 11 z deseti muzikantů oceňuje, že se jim to nesesype v polovině produkce. Funkční to je. To že je to pro běžnýho uživatele, co není zvukovej designer, drahej overkill, to je ten základní problém.
GUYVER
---
---
14:14:15 12.5.2015
LEON_KOWALSKI
: Aby to nebylo jak s Jidášem!
HAROLD
---
---
14:10:01 12.5.2015
2 odpovědi
+1
Jobs, to je ten konstruktér dementních nefunkčních jakože-počítačů? Nebo si ho pletu?
LEON_KOWALSKI
---
---
13:59:55 12.5.2015
1 odpověď
GUYVER
: každý kdo se bude učit historii? Stejně jako budou vědět kdo to byl Nikola Tesla, Thomas Alva Edison, Alan Turing, Charles Babbage, nebo Trofim Denisovič Lysenko (ten je za slavné packaly)
GUYVER
---
---
13:54:01 12.5.2015
1 odpověď
+2
LEON_KOWALSKI
: Dohledal jsem - Jidáš je mi asi sympatičtější. A kdo bude za dva tisíce let vědět že nějaký Steve Jobs vůbec byl?
LEON_KOWALSKI
---
---
13:51:46 12.5.2015
1 odpověď
+2
GUYVER
: Nevědět (dnes) kdo je to Steve Jobs, je stejné jako nevědět u maturity kdo je Jidáš.
SHEALA
---
---
11:56:31 12.5.2015
+1
Ok, dobře, celkově vzato to není ideální marketingová kampaň, i když to má světlé momenty. Já hlavně nevím, co je vlastně Mikešuv produkt. Ohnivé jezero, Ježíš, nebo meditace?
GUYVER
---
---
8:25:45 12.5.2015
1 odpověď
+1
LEON_KOWALSKI
: Nevím kdo je Steve Jobs a podle popisu jsem rád že to nevím. Ohnivé jezero mi připadá jako mnohem lepší varianta.
GOBERS
---
---
7:47:15 12.5.2015
+1
LEON_KOWALSKI
: Je fakt, že kdyby se Jobsův marketing omezoval na to, že se občas vynoří na fóru, zahlásí "iPad je věčné dobro" a zase zmizí, tak by to moc daleko nedotáhl...
LEON_KOWALSKI
---
---
23:42:54 11.5.2015
+1
A hlavně by to podal poutavě. Ne odtažitě a stereotypně jako Mikeš kocour.
LEON_KOWALSKI
---
---
23:41:56 11.5.2015
1 odpověď
+1
GOBERS
: No to možná taky :-) ale spíš by od Mikeše převzal koncept a přesvědčil lidi že bez toho nemohou být, že to je přesně to co chtějí a bez čeho se prostě neobejdou. :-)
GOBERS
---
---
23:28:27 11.5.2015
1 odpověď
LEON_KOWALSKI
: iPeklo?
LEON_KOWALSKI
---
---
22:24:11 10.5.2015
2 odpovědi
SHEALA
: No, marketingový génius Steve Jobs by to určitě pojal jinak. :-)
SHEALA
---
---
21:36:14 10.5.2015
1 odpověď
LEON_KOWALSKI
: náhodou, to s tím ježíšem, co nás všechny naházi do ohnivěho jezera sám, to mělo geniální flow, jakej se průměrnej copywriter učí 5 let. Hotová reklama na ohnivé jezero.
CHORCHEOS
---
---
20:47:03 10.5.2015
+4
KOCOURMIKES
:
LEON_KOWALSKI
---
---
20:37:36 10.5.2015
1 odpověď
+2
Zavřete už někdo Mikeše do přepravky, nebo ať si pro něj přijede ten Schrodinger. Mňouká tady furt dokola to stejný, jak zaseklej gramofon. Nemá v tom žádnou inovaci.
GUYVER
---
---
19:10:27 10.5.2015
+1
SAMUELARACHNID
: Jsou to pravé ďáblice z pravého pekla.
SAMUELARACHNID
---
---
19:04:51 10.5.2015
1 odpověď
GUYVER
: v poho, pro ne až tak teplé bude určitě kupa koksu... čím tam asi udržují teplotu nažhavených bab?
Matro bude, s tím to nebude tak horké.
GUYVER
---
---
15:55:03 10.5.2015
1 odpověď
KOCOURMIKES
: Obávám se, že na LSD nebudu mít nárok:
[ GUYVER @ Aštar akbar! ]
AIM_FREEMAN
---
---
15:30:37 10.5.2015
.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam