• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ELDOUGOArmored Warfare
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Jinak na ofiku začal CS týden, jsou v tom i nějaké pozvánky za soutěže.
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Ups Caps
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    DZODZO: iNFO JE TAKOVÉ, ŽE PŘIPRAVENÁ INSTALACE MĚLA KRITICKOU CHYBU A USILOVNĚ PRACUJÍ NA NÁPRAVĚ.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    FRK_R23: no ja pokial budem uspavat decko standardne do pol 10. tak sa k tomu tiez nedostanem :)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    pardon, od sesti...
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    trochu me nebavej ty casy, pokud to bude od peti tak nevim. driv jak v sedm se domu poradne nedostanu
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    zajtra nazhavime ty internety, dufam ze to pojde aspon stahnut
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    es kommt der pták
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    D -1
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    DZODZO: Njn, jsem vytuhnul ... .-)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    D -2, aby sa nezabudlo
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    TREFA!!!!! :-)
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    D -3
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PRAASHEK: treba nastavit na firewalloch blokovanie trafficu z ruskych autonomnych systemov
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    DZODZO: premium se ti začne počítat až v betě, tohle je bloody EA :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Tak to dufam ze ten mesiac premioveho uctu sa mi bude pocitat podla hodin stravenych hranim
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    ELDOUGO: Mno ono 3 hodiny respektive 5 o vikendu denne neni nic moc. Ale jak rikaj, v dalsich kolech se to bude prodluzovat.
    ELDOUGO
    ELDOUGO --- ---
    MADDOGCZ: do pytle!! 27. jsem ještě v práci :( ale pak do konce týdne sbohem světe
    ELDOUGO
    ELDOUGO --- ---
    DZODZO: až to pujde,chtěl bych tto rozhodně zkusit
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Odpovědi vývojářů (22.5.2015)

    Nějaké ty informace z vývojářské kuchyně:

    - mody pro úpravu vzhledu zaměřovačů ve hře nebudou zatím povoleny ale vývojáři plánují různá nastavaní tak aby si je každý mohl upravit podle svého gusta

    - totéž platí pro úpravu vzhledu vozidel ("skiny") - soubory budou zakodovány a hráči vytvářené skiny tak nebude možné do hry přidat

    - Software Development Kit se pro AW zatím neplánuje

    - obchod se zlatem a vozidly mezi hráči se neplánuje z ekonomických důvodů (byl by to příliš komplikovaný systém a navíc by přitahoval podvodníky, "farmáře" (boty), prodavače zlata, spammery apod.)

    - formát 15 na 15 pro random je patrně konečný, nejlépe vyhovuje dynamice hry

    - čistě teoreticky je možné, že se ve hře objeví skutečně staré ale opravdu mocné stroje (např. IS-7)

    - systém expení velitele a posádky momentálně prochází změnami, to co uvidíte v první fázi EA není (ani zdaleka) finální produkt

    - vozidla ve hře se modelují v programu 3DS Max

    - je možné že se ve hře objeví celá serie vozidel na podvozku Armata, nejen tank T-14

    - je možné že se ve hře objeví i počítadlo zásahů (hit log) a poškození (damage counter)

    - některá vozidla v reálu mají rozdílnou rychlost palby za jízdy a když stojí. Ve hře to nebude zohledněno protože vyšší rychlost palby u stojícího vozidla by akorát podporovala kempení

    - ve hře bude PvE režim ale také hardcore PvE, ekvivalent World of Warcraft raidů (velké skupiny proti PvE nepřátelům)

    - ERA se ve hře dělí na dva typy: "lehká" ERA (starší typy) pouze zastavuje HEAT náboje zatímco "těžká" ERA obsahuje navíc přídavnou vrstvu pancéře a poskytuje doplňující ochranu i vůči kinetickým střelám

    - "národní" ozvučení (tedy např. francouzský velitel mluvící francouzsky) se neplánuje a ani by nemělo smysl - je jasné že ve světě kde je řidič Čech, střelec Polák a velitel Američan je nutně komunikačním jazykem angličtina

    - připravujeme systém měnícího se počasí kdy se například uprostřed bitvy spustí liják a viditelnost klesne na nižší úroveň. Tento element bude ale do hry přidán pouze až budeme mít jistotu, že existující mapy jsou i bez něj vybalancované

    - RNG ve hře (průraznost, poškození) je +/- 10 procent (pro HEAT střely je to +/- 15 procent aby se nasimulovala lépe "náladovost" tohoto druhu munice)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam