Odpovědi vývojářů (22.5.2015)
Nějaké ty informace z vývojářské kuchyně:
- mody pro úpravu vzhledu zaměřovačů ve hře nebudou zatím povoleny ale vývojáři plánují různá nastavaní tak aby si je každý mohl upravit podle svého gusta
- totéž platí pro úpravu vzhledu vozidel ("skiny") - soubory budou zakodovány a hráči vytvářené skiny tak nebude možné do hry přidat
- Software Development Kit se pro AW zatím neplánuje
- obchod se zlatem a vozidly mezi hráči se neplánuje z ekonomických důvodů (byl by to příliš komplikovaný systém a navíc by přitahoval podvodníky, "farmáře" (boty), prodavače zlata, spammery apod.)
- formát 15 na 15 pro random je patrně konečný, nejlépe vyhovuje dynamice hry
- čistě teoreticky je možné, že se ve hře objeví skutečně staré ale opravdu mocné stroje (např. IS-7)
- systém expení velitele a posádky momentálně prochází změnami, to co uvidíte v první fázi EA není (ani zdaleka) finální produkt
- vozidla ve hře se modelují v programu 3DS Max
- je možné že se ve hře objeví celá serie vozidel na podvozku Armata, nejen tank T-14
- je možné že se ve hře objeví i počítadlo zásahů (hit log) a poškození (damage counter)
- některá vozidla v reálu mají rozdílnou rychlost palby za jízdy a když stojí. Ve hře to nebude zohledněno protože vyšší rychlost palby u stojícího vozidla by akorát podporovala kempení
- ve hře bude PvE režim ale také hardcore PvE, ekvivalent World of Warcraft raidů (velké skupiny proti PvE nepřátelům)
- ERA se ve hře dělí na dva typy: "lehká" ERA (starší typy) pouze zastavuje HEAT náboje zatímco "těžká" ERA obsahuje navíc přídavnou vrstvu pancéře a poskytuje doplňující ochranu i vůči kinetickým střelám
- "národní" ozvučení (tedy např. francouzský velitel mluvící francouzsky) se neplánuje a ani by nemělo smysl - je jasné že ve světě kde je řidič Čech, střelec Polák a velitel Američan je nutně komunikačním jazykem angličtina
- připravujeme systém měnícího se počasí kdy se například uprostřed bitvy spustí liják a viditelnost klesne na nižší úroveň. Tento element bude ale do hry přidán pouze až budeme mít jistotu, že existující mapy jsou i bez něj vybalancované
- RNG ve hře (průraznost, poškození) je +/- 10 procent (pro HEAT střely je to +/- 15 procent aby se nasimulovala lépe "náladovost" tohoto druhu munice)