UPOZORNĚNÍ: Tyto změny byly, jsou a pravděpodobně budou měněny! Některé informace jsou nejspíše zastaralé!
Patch notes – Early Access 2
________________________________________
Změny, opravy a funkce
• Přidány tiery 7
• Optimalizace s cílem zlepšit výkon pro všechny hráče
• Nové možnosti pro změnu sensitivity ovládání v normálním, sniper a dělostřeleckém modu
• Dodatečné krytí runwaye na mapě Ghost Field
• Bugfixy pro všechny mapy
• Deaktivovány prachové částečky v garáži
Změny v grafickém rozhraní
• Vylepšení vzhledu garáže
• Vylepšení popisků na obrazovce
• Nový seznam přátel
• Minimalizování chatovacího okna
Balancování vozidel
• M2 Bradley
o Nyní může střílet salvy z 2 raketometů
o Čas přebití salv zvýšeno na 24 sekund
o Čas přebití samostatných výstřelů raket (bez salv) jsou 2 sekundy
o Poškození způsobené samostatnou raketou se snížil o 25%
• FV510 Warrior
o Zbraně byly nastaveny tak, že budou mít 6 raný bubnový zásobník
o Počet maximální vezené munice byl snížen
o Poškození jednoho výstřelu bylo zvýšeno o 50%
o Čas přebitý salv snížen z 9 na 6 sekund
• Expeditionary Tank
o Rychlost střelby zvýšena asi o 7,5%
o Vylepšena minimální velikost zaměřovače
o Vylepšena maximální velikost zaměřovače
• Begleitpanzer
o Poškození všech druhů munice sníženo
• FV101
o Snížen zpětný ráz po výstřelu
o Poškození sníženo asi o 10%
• M113
o Penetrace nábojů DM 43A1 API zvýšeno z 47 na 50
o Penetrace nábojů DM 63 APDS zvyšeno z 48 na 53
• M551
o Čas přebití zvýšen z 12.55 sekund na 13.94 sekund
o Minimální velikost zaměřovače zvětšena z 0.25 na 0.27
o Čas zaměření zvýšen z 4.3 sekund na 4.6 sekund
• M60A2
o Čas přebitý zvýšen z 12 sekund na 13.33 sekund
o poškození sníženo o 7.5%.
• MBT-70
o Čas přebitý zvýšen z 10.67 sekund na 12.7 sekund
• AMX-10P PAC90
o Poškození sníženo o 7.5%
• T-62
o Poškození zvýšeno o 10% pro AP a HE střely a asi o 15% pro SC
o Rychlost palby snížena asi o 5%
• AMX-10P
o Poškození zvýšeno o 7.5%
Hlavní změny herního balancu
• HE střely nyní mohou udělovat menší poškození těžce obrněným cílům. Jedná se o globální změnu.
• Penetrační hodnoty děl se 100mm+ byly globálně sníženy.
o tato změna se týká pouze standardních děl, nikoli dělostřelectva, autokanónů nebo ATGMek
o Tyto změny jsou výraznější u low-tierů než u tierů vysokých
• Úpravy dělostřelectva
o Rychlost střelby byla mírně snížena pro všechny vozidla
o Čas přebití byl mírně zvýšen pro vozidla Akasiya, Abbot, Palmaria a PzH2000
o Snížení poškození pro vozidla Akatsiya a Palmaria
o Mírně zvýšen čas zaměření pro dělostřelectvo
o Při míření zvýšena míra rozmazání při pohybu věží
• Pří míření snížena míra rozmazání při pohybu, otačení těla tanku a pohybu věže na všech vozidlech typu MBT
• Snížen čas přebití pro vozidla typu ATGM na vysokých tierech
Změny v postupu
Nová funkce – Kill streaks
• Když hráč zničí nepřátelský tank dostane určitý počet reputace, která se započítává do finálního skóre na konci zápasu
• Tento bonus je kumulativní, ale dostatečně malý na to, aby nenutil hráče dělat špatná rozhodnutí (např.: radši ukradne ,,kill'' než aby střílel po významnějším cíli)
Nová funkce - Spotting Streaks
• Když hráč „spotne‟ nepřítele, dostane kumulativní bonus k reputaci, který se započítává do finálního skóre na konci zápasu
• Toto je zde jako ocenění pro nejlepší scouty
Nová funkce - Base Capture Multipliers
• Reputace a kredity udělená za obsazení nepřátelské základny nyní závisí na počtu živých nepřátel v čase obsazování základny - čím více nepřátel na živu - tím větší bonus
• Toto je zde jako odměna pro hráče, kteří strategicky obsazují základny, raději než jako odměna pro hráče co obsazují základny, které brání jen 2 poslední nepřátelské tanky
Změny v ekonomice
• Stupnice reputace a kreditů byla uzpůsobena novým odměnám za zápasy
Změny v odměnách
• Lehce snížena odměna za hraní zápasů
• Lehce snížena odměna za spotting
• Lehce snížena odměna za asistence
Změny v cenách
• Snížena celková cena potřebná na zakoupení všech modulů vozidel Tieru 1 z 8000 na 6000
• Snížena celková cena potřebná na zakoupení všech modulů vozidel Tieru 2 z 64000 na 32000
• Snížena celková cena potřebná na zakoupení všech modulů vozidel Tieru 3 z 160000 na 128000
• Snížena celková cena potřebná na zakoupení všech modulů vozidel Tieru 4 z 360000 na 256000
• Snížena celková cena potřebná na zakoupení všech modulů vozidel Tieru 5 z 720000 na 512000
• Snížena celková cena potřebná na zakoupení všech modulů vozidel Tieru 6 z 1080000 na 1024000
• Snížena kupní cena vozidel Tieru 2 z 16000 na 12000
• Snížena kupní cena vozidel Tieru 3 z 160000 na 120000
• Snížena kupní cena vozidel Tieru 4 z 640000 na 480000
• Snížena kupní cena vozidel Tieru 5 z 2560000 na 1920000
• Snížena kupní cena vozidel Tieru 6 z 4000000 na 3840000
• Tier 1 Maximální cena opravy snížena z 3200 na 1600
• Tier 2 Maximální cena opravy snížena z 3200 na 1600
• Tier 3 Maximální cena opravy snížena z 9600 na 7200
• Tier 4 Maximální cena opravy snížena z 16000 na 12000
• Tier 5 Maximální cena opravy nezměněna
• Tier 6 Maximální cena oprav snížena z 28800 na 28000
• Tier 1 Cena vylepšené munice snížena z 2400 na 1600
• Tier 2 Cena základní munice snížena z 6400 na 3200
• Tier 3 Cena základní munice snížena z 10400 to 5200
• Tier 4 Cena základní munice snížena z 24000 to 18000
• Tier 5 Cena základní munice snížena z 41600 to 36000
• Tier 2-4 Cena vylepšené munice byla snížena jako výše uvedené základní munice