MADDOGCZ: Aktuálně není možné hráče kompenzovat za odstranění typu munice (celé zdůvodnění zde)
Hráč Noble_Hawk napsal návrh pro nelineární postup. Richard Taylor (vedoucí vývojář Armored Warfare) vysvětlil, jak na tento návrh vývojáři pohlíželi a proč se místo něj rozhodli použít současný lineární systém u dealerů.
Doba postupu je aktuálně delší než ve World of Tanks nebo War Thunder, ale čísla jsou dočasná a je možné, že se změní ("Nechceme hráče trápit náročným grindem")
Je možné, že se hráčům bude zobrazovat více znatelné upozornění před vstupem do bitvy
Přepnutí mezi vícero zbraňovými systémy nebude vyžadovat plné přebití (potvrzeno Richardem Taylorem)
Vývojáři plánují vylepšení toho, jak artilerie pracuje s minimapou pro rychlejší míření na mapě
Je možné, že obojživelná vozidla (jako PT-76) budou schopna plavat; jedná se o možnost, kterou by Richard Taylor viděl rád implementovanou někdy v budoucnu.
Zneškodnění celé posádky ve vozidle způsobí jeho zničení, což je schválně.
Vývojáři aktuálně pracují na možnostech vylepšení mechanismu spotování a viditelnosti.
Do budoucna je plánováno přidat možnost zakázání většiny grafických efektů.
Richard Taylor reaguje na to, jaká vozidla (včetně prototypů) jsou použitelná pro Armored Warfare v rámci daného časového úseku: "Jakékoli vozidlo, které bylo skutečně postaveno, je použitelným kandidátem pro hru"
Hráči mohou využít ruční brzdy (mezerník) pro smyk s kolovými vozidly.
Co se týká statistik hráče, je možné, že zde bude možnost je zobrazit buď všem a nebo pouze přátelům. Tohle by zahrnulo práci s API, která by zpřístupnila hráčovi data (až zde tato možnost bude).
Swingfire projde po skončení EA2 balanční změnou (bude snížen dohled)
Budoucí testy by měli obsahovat užší rozptyl matchmakingu.