• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PETINYFactorio - česká budovatelská hra
    Pokec o týhle hře. Zdroje, buildy/templaty, streameři, videotutoriály.
    rozbalit záhlaví
    BATMATES
    BATMATES --- ---
    WOODMAKER: Je pravda, že mám taky alt permanentně zapnutý a unbindnutý abych ho nevypínal.
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    BATMATES: Zrusil bych alt mod. Mam ho zapnuty neustale, ale budovy by mohly samy ukazovat, co vyrabi a co maji za moduly, bez alt modu.
    Transport pres vodu se da delat i ted a hodne se mi libi, ze ted to na vodu automaticky doplni i zem, kdyz tam budu chtit postavit dronama budovy.
    Oni ted prekopavaji celou hru na dalsi verzi. Ted je prave nejlepsi moznost na zmenu barevnych schemat.
    A k tomu, ze se to bude odemykat az pozdeji ve hre - moc doufam, ze se jim prubeh hry podari dobre nacasovat a bude to zabava. Drzim palce.
    BATMATES
    BATMATES --- ---
    WOODMAKER: K těm lepším inserterům a pásům: jak již bylo zmíněno v předposledním FFF, je technologie, která se odemkne až později ve hře, kde bude pravděpodobně za potřebí produkovat mnohem větší sumy materiálu, tudíž špagetizace může krásně prosperovat. Navíc pomůže optimalizovat megabáze, protože se sníží počet entiti ve světě.

    K těm vlakům bych dodal to, že i teď jde hra v pohodě dohrát bez nich a dokonce i bez použití modrých pásů, na delší přepravy se ale vyloženě hodí. K tomu vypadají pěkně. Mosty hlavně vyřeší transport přes vodu a "tramvajové" nádraží, kde bude moci tramvaj vjíždět a vyjíždět po různých kolejích bez jakéhokoliv křížení, a tím zrychlit celý systém.

    Naopak chápu, že rozdílný systém barevné identifikace úrovně předmětů pro různé druhy může být matoucí. Musíte ale zvážit to, že je to tak už od prvních verzí a většina hráčů si už na to zvykla. Kdyby to náhle změnili, nastal by dozajista zmatek.

    Dále nechápu, co Vám vadí na alt-módu, zdá se mi poměrně přehledný a zároveň nerušivý.
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    OLTSKUL: Par hezkych veci pridavaji.
    Ale doted fungovalo to, ze pokud jsem chtel vyrabet vic, potreboval jsem vyrobit tovarnu paralelne, nebo vyrobit nove typy tovaren na lepsi vyrobky, nebo poustet upgrady, na ktere byly potreba nove typy tovaren na lepsi lahvicky. Pokud nestacily pasy, slo to resit vlakama.

    A ted tam pribudou insertery na stacky a odstrani filter insertery s tim, ze kazdej inserter bude mit filtr. Tim budeme mit vic typu inserteru, ktere nikdy nebudeme pouzivat. A tim se snizi nutnost chytre vymyslet pasy, protoze prestanou byt takovym bottleneckem. Jo a pribude novej, rychlejsi typ pasu. K tomu pribude kvalita assembleru a kvalita inserteru, takze vlastne uz bude stacit furt stejne velka tovarna, ktere jenom budu vsechno upgradovat. Sbohem vlaky?

    Nevyhodu jsem videl v tom, ze tam byl osklivej alt mod (kterej chcu mit zapnutej furt a ted jeste vic, protoze chci videt i kvalitu), neprehledne prepinani mezi mapou a chodici postavickou, nikdy jsem nevedel, jak daleko od postavicky muzu klikat, tezka ovladatelnost auticek a obecne UX hodne vzdalena od intuitivity.

    Dalsi vec, co bych vytknul Factoriu je jak kazdej typ veci ma jinou paletu barev v zavislosti na jejich pokrocilosti. S tim se taky nic nedela.
    Pribudou mosty na vlaky, ktere zjednodusi planovani vlakove site. Moje tovarna s 200 vlakama nikdy nemela neresitelny problem, ktery by tohle vyzadoval. Kolik z vas mivate tak velke tovarny? Naopak treba chvalim, ze budou existovat skupiny vlaku. Snad pochopim, jak s tim pracovat.

    Proste jsem rad, ze to vylepsuji, ale mohli by spis sjednocovat a zjednodusovat hru. Ted mi prijde, ze roste komplexita, coz mi nevadi, ale nemusela by u toho rust komplikovanost.
    OLTSKUL
    OLTSKUL --- ---
    jak pripravuji tedko tu verrzi 2.0 Space Age a vidim ty updates... Tak si furt rikam, jak jsem mohl hrat odpad jmenem Factorio 1.0 :D
    TRILOBYTE
    TRILOBYTE --- ---
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    pry pujdou davat veci na sebe

    BATMATES
    BATMATES --- ---
    RUDOLF: To jsem viděl a připadal jsem si, jak kdybych koukal na první přistání na měsíci. Ten člověk je blázen :D.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Can You Get to the END OF THE WORLD in Factorio?
    https://youtu.be/HzpUQZIr15g?si=jYgP0Wcud_ZnBh9g
    GREGI
    GREGI --- ---
    _KRYSTOF_: cerstve novej WR:)
    Factorio Default Settings Speedrun WR 2:19:12
    https://youtu.be/RI4ocNajf_w?si=sugGUszQjdUExc25
    _KRYSTOF_
    _KRYSTOF_ --- ---
    BATMATES: tech grifu tam ma spoustu
    BATMATES
    BATMATES --- ---
    _KRYSTOF_: jes u něj jsem se nedávno na streamu naučil dávat překladače po dvou vedle sebe.
    _KRYSTOF_
    _KRYSTOF_ --- ---
    https://www.youtube.com/watch?v=HBJpZxjKMpg typek co stremuje na twitchi speedruny mi ponekud pripomina pana premiera Fialu v nejaky stresovy narodohospodarsky situaci, is it just me?)) ..jinak dost vali teda
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    FURAN: tak, když dělo nemá náboje, nestřílí:)
    Jinak, dělá mají remote control uděláte, kterým definuje cíle, ale to není automatizace. Víc je v AAI módu tuším.
    FURAN
    FURAN --- ---
    MAIMONIDES: To pak vypíná celé dělo, nebo ne? Můžu naťukat cíle a pak jen děla aktivovat? Ok, zkusím.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    FURAN: Od čeho máš zelený kabel a kombinátory?
    FURAN
    FURAN --- ---
    Už jsem nějak skousnul, že se elektromotory vyrábí z benzínových. Na co ale tvůrci mysleli, když neumožnili deaktivovat automatickou střelbu z děl? Jakýkoliv průnik do hloubky musí být proveden v šíři průměru automatického dostřelu.
    BATMATES
    BATMATES --- ---
    RAINBOF: Teoreticky to interně může být řešené úplně stejně. U toho kdo hostuje se pravděpodobně vytvoří server, který bude fungovat prakticky stejně jako normální server.
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    BATMATES: no online hra je trosku neco jineho nez lokalni LAN :) napisu na podporu a bude.
    BATMATES
    BATMATES --- ---
    RAINBOF: Vzhledem k tomu, že můžeš připojit obojí k jednomu serveru tak bych o tom nepochyboval.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam