• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PETINYFactorio - česká budovatelská hra
    Pokec o týhle hře. Zdroje, buildy/templaty, streameři, videotutoriály.
    rozbalit záhlaví
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    ORBIT: 1. Dubna...
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    WILL: Pěkné, to by měli dát normálně do hry :D
    WILL
    WILL --- ---
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    ORBIT: no ja zjistoval jak rychle plyne cas ve factoriu :) ale jak jsem byl v praci ...filuta jeden šikovný:)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    RAINBOF: Ale trolil vás moc hezky ;)

    Poločas rozpadu uranu 238 je srovnatelný se stářím Země, necelých 5 miliard let, zatímco poločas rozpadu uranu 235 je asi šestkrát menší, "pouhých" 0.7 miliardy let. To znamená, že uran 235 se rozpadá rychleji a jeho zastoupení v přírodním uranu neustále klesá.
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    ORBIT: kdyby jen jeho...
    SPM
    SPM --- ---
    ORBIT: Volove :-) a ja uz mel strach, ze se mi to pracne obohaceny U235 rozpadne :-D
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    SPM: On te troli ;)
    SPM
    SPM --- ---
    WILL: hmm, je to tam někde vidět? Jsem na to zkoušel koukat, ale minimálně když se na to najede myší, tak to neukazuje žádný timer (jako se jinak ukazuje u těch kazících se věcí na glebě). V bednách nějakej bordel z toho taky není... ale nevylučuju, že to v tý bedně prostě neubyde, tak to zmapovaný taky nemám :-) (koukal jsem na rudu, U238 i U235)
    WILL
    WILL --- ---
    SPM: Iran se kazí reálnou rychlostí poločasu rozpadu uranu.
    SPM
    SPM --- ---
    PEDROBEAR: uran tam v ničem není, ne? a když ho dovezeš, tak by měl vydržet pořád
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    SPM: kazi se i uranium dokonce :(
    SPM
    SPM --- ---
    Jsem si jinak myslel, ze to kazeni ryb byl vtip. Ale po par hodinach ma Glebe se mi o tom uz i zda :-)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    JOPS: Přímo ve hře jsou na vlaky tutoriály a imho dobré.
    A pak na YT najdeš hromadu videí jak na to co nejlépe. Ale jednoduché pravidlo je before merge klasické signál. Chain signály používáš tam, kde potřebuješ spojit víc segmentů a nevešel by se tam vlak mezi klasické signály.
    JOPS
    JOPS --- ---
    MICHIGAN: jj, masinky mam na obou stranach a co poslal woodmaker, tak funguje v pohode. Ja ty navestidla daval jeste na tu ruzovou cast koleji... a to delalo ten bordel
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    plus, je to doyt nelogicky, ale vlaky proste ve factoriu neumi couvat - je potreba mit lokomotivu na obou stranach, pokud chces jezdit tam a zpatky.

    nektery veci by si holt factorio mohlo vzit z mashinek a nektery naopak mashinky od nej (treba UI)
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    a kdyz prejedu s pravym vlakem, uvolni se cesta doprava

    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    vlak vzdycky vnima signal po sve prave strane
    signal ukazuje, jestli je za nim volno

    JOPS
    JOPS --- ---
    panove, jsem asi uplnej debil :D snazim se zkamaradit s vlakama

    obrazek dole

    mam dve trasy a tri nadrazi (tohle je zmensena podoba)

    prvni vlak jede z bodu AAA do BBB

    druhy jezdi z CCC do AAA

    jedinou podminku jsem tam dal cca 8 vterin cekani na zastavce.


    vubec netusim, jak dat znaceni. Mne prijde, ze to dela strasny picoviny a vlaky mam porad v sobe :D

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam