• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TSOHZbytečné produkty...
    setkali jste se s výrobky, které Vám připadají zcela zbytečné ?
    rozbalit záhlaví
    TSOH
    TSOH --- ---
    KOC256: vkládáš sem tedy Facebook ?
    (muj osobni nazor k tvemu dotazu - mira zbytečnosti Fb je na zpusobu jeho uživani danym uživatelem - muže byt přinosem a může byt zbytečný..)
    KOC256: jsem taky zažitkovy fotograf a po pravě řečeno mě nikdy nenapadlo sam sebe fotit na nějakém kopci (udělám si panorama, a když už bych toužil po své fotce tak si fotak položim na samospoušť a nebudu sebou do kopcu nosti nejake blbosti navic...
    a nebo klasika ale pokud lezes po skalach se selfie tyčkou tak si to klidně dávej...
    ADAMIRA: a můžeš klidně dál vkládat příspěvky produktů. které ti připadaji zbytečné....
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TSOH:
    FaceBook?

Je to zbytečné. Dle studií je člověk bez něho šťastnější. Je to žrout času, ... a stejně juako selfie tyčku ho spousty lidí chce... :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    TSOH: "každej to má v hlavě hozený jinak... " - a třikrát hurá nakonec :-)))

A jsme u toho - fotí se jenom narcisové, s holkou na dovolený tě může vyfotit žirafa a proč by na něco dělali pomůcky, když už jsem viděl dost ženskejch, který umět kojit šikovně :-)

Jak jsem psal, pokud to bereš takhle tak ok - hlavně odborně :)

Jako zbytečnost mi příjdou navigace, mapu má dneska každej a viděl jsem i řídit lidi tak šikovně, že sledovali cestu a u toho koukali na mapu. :)
    TSOH
    TSOH --- ---
    ADAMIRA: každej to má v hlavě hozený jinak... ale pořád si myslim, že to dost lidí vidí podobně. Selfie tyčka, aby někdo fotil sám sebe z určitý dálky jak píšeš je z mého poheldu vhodná tak leda pro nějaké narcisy... viděl jsem spoustu ženskejch kojit na veřejnosti tak šikovně, že žádnou zástěru skutečně nepotřebovali ... atd atd...