• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!

    OLDGEN HERE!
    NEXTGEN HERE!
    Snažte se vypichovat hry po roce 1995, pokud si nejste jisti, dobrým vodítkem je vyžadovaný operační systém - věci pro MS-DOS patří spíše do Oldgenu, věci pro Win95-WinXP (5-6 generace konzolí) patří spíše sem a věci pro Windows 7 (7+ generace konzolí) patří do Nextgenu.
    rozbalit záhlaví
    GEE
    GEE --- ---
    The Past, Present & Future of Soul Reaver - Noclip Documentary
    https://www.youtube.com/watch?v=ZN16KVrEP8Q


    Husty, obsahuje i dost rozhovoru s devcetem ze Slovenska, ktera se na remasteru podilelo
    ANCHATON
    ANCHATON --- ---
    1. Transport tycoon
    2. Ultima online
    3. Ultima online
    SLEDGE
    SLEDGE --- ---
    VOZKA: Mně až při čtení Romerova životopisu došlo, proč je vlastně Quake barevně tak monotónní (zeleno-hnědé levely, modré levely ...) Považoval jsem to za nějaký specifický umělecký záměr, ale jako obvykle šlo o brutální omezení technologií, protože jednou ze zásadních "fíčur" byla hra světla a stínu, jenže tu pořád bylo omezení na 256 barev. No a když z každé barvy dalších 30 míst v paletě sežerou jiné odstíny kvůli různým intenzitám nasvícení, už toho v paletě základní moc nezbývá :) Popisuji zjevné a vlastně se přiznávám k tomu, že jsem natvrdlý, ale fakt mi to došlo až takhle nedávno :))
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    PLOMBDENTIST: Boti byli v q3a fakt marný. Mě q1 moc nebavil jako dítě, ale když jsem se k tomu konečně dostal znova s odstupem před pár lety, tak mi to přijde jako skoro stejná pecka jako Doom. Uvědomil jsem si, jak ten systém pohybu a fyzika jsou do dneška skoro dokonalý, a jak na redditu pravidelně vídaný "doom má skvělej grafickej design, zatímco quake je hnědej" je píčovina, přijde mi že to prostředí je často blíž nějakýmu lovecraftovskýmu hororu než spousta her co lovecrafta přímo cituje.


    BIMBAS: Ten standalone udělali dokonce Valve, jeden čas (před Greenlightem atp., když na Steamu bylo oproti dnešku málo her) to bylo docela populární: https://store.steampowered.com/app/630/Alien_Swarm/
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEEFHA: amen!
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    a tak to jo. Doutniky me bavi. Pamatuju si jak jsme hravali na lance nejaky mod na UT, myslim ze Alien Swarm, kde kazdy ovladal svou specializovanou figurku v kooperacni hre prodi emzakum (takovi alieni) a inventar byl dost omezeny. Sarge mel jeden slot inventare moznost zacpat doutnikem.
    Myslim ze to pak vyslo i jako standalone hra.

    Best UT2004 mod ever made: Alien Swarm (gameplay video)
    https://www.youtube.com/watch?v=LquHeJcmIxs
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    BIMBAS: teleportoval se do intra ke Star Craft 2
    StarCraft II - Intro Cinematic Trailer (HD)
    https://www.youtube.com/watch?v=jaXss09JDjQ&ab_channel=IulianG
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    TOOMIX: ja dodnes nevim, jestli to melo znamenat ze se teleportoval pryc nebo podnikl sebevrazedny utok :D
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PLOMBDENTIST: Já jsem si protě Q1 na první pohled zamiloval a už mi to zůstalo. Doom samozřejmě miluju taky, ale jinak :-) A kvůli prvnímu Unrealu jsem si pořídil první 3Dfx. Všechno mělo něco do sebe :-)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    DEEFHA: osobne mi gameplay prvniho quake prisla o nekolik radu horsi nez doom, q3a jsem hral singleplayer proti botum a taky to bylo horsi nez unreal1
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEEFHA: AMEN!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: To už na mě bylo tehdy moc rychlý :-) Zůstal jsem u Q1 a NIN :-)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Před 25 lety

    Quake 3 Arena: Trailer (a video game)
    https://www.youtube.com/watch?v=NsL32y--h00
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    Sleva 75 %, takže titul za 60 korun.
    -75% Heroes of Might and Magic® on GOG.com
    https://www.gog.com/en/game/heroes_of_might_and_magic
    -75% Heroes of Might and Magic® 2: Gold on GOG.com
    https://www.gog.com/en/game/heroes_of_might_and_magic_2_gold_edition
    -75% Heroes of Might and Magic® 3: Complete on GOG.com
    https://www.gog.com/en/game/heroes_of_might_and_magic_3_complete_edition
    -75% Heroes of Might and Magic® 4: Complete on GOG.com
    https://www.gog.com/en/game/heroes_of_might_and_magic_4_complete

    A k tomu případně
    GitHub - ihhub/fheroes2: fheroes2 is a recreation of Heroes of Might and Magic II game engine.
    https://github.com/ihhub/fheroes2
    GitHub - vcmi/vcmi: Open-source engine for Heroes of Might and Magic III
    https://github.com/vcmi/vcmi
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    GEE: jo takhle, ok, pochopil sem tě jinak :)
    GEE
    GEE --- ---
    DRAGON: ale jo, fér,však já byl taky i na pražským koncertu videogames live x let zpět
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    "umi jen vyborne mluvit" - hele, to zas ne, videl sem jeho záznam z nějakyho VGM koncertu a docela válel, nejen na kytaru. Hrát nepochybně umí skvěle.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    GEE: aha, aha, ok, diký za shrnutí ;)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    jako pokud je tohle pravda, tak mi to nepříjde nic zvláštního, pokud děláš a tvoříš score ve skupině, většinou se pod to podepisuje producer. Ale pokud to není jen toto, co vyplivla ai, tak ok.

    GEE
    GEE --- ---
    DRAGON: Tommy se v podstatě podepsal a tvrdí, ale ve skutecnosti v naprostý většině dělal hudbu i efekty jeho kolega Joey Kuras

    Úplně stejná lež jsou jeho guiness recordy, účast v nějaký MTV reality show nebo cokoli co se týká Intelivision amico, což byla konzole,která byla celá fake

    Tommy je prostě jen chronickej lhar, kterej umí výborně mluvit
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam