• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ZURGVzpoura! Konec časů jistoty
    ZURG
    ZURG --- ---
    PŘIHLAŠOVÁNÍ

    Dnes končí první interval registrací.

    Přihlašování – Vzpoura
    https://vzpoura.wordpress.com/prihlasovani/

    Každý, kdo se přihlásí do půlnoci 24.3., si bude moci přednostně vybrat a napsat postavu, kterou chce hrát.
    Registrace budou dále pokračovat až do 31.3. Počet hráčů je omezen 15 místy, hlaste se tedy bez váhání!

    Immediate Music - Destiny of the Chosen ( Trailerhead Triumph )
    https://www.youtube.com/watch?v=zybz27lCdkg

    ZURG
    ZURG --- ---
    NOVÝ WEB

    Byly spuštěny nové stránky larpu.
    Vaší pozornosti je doporučujeme zde:

    Vzpoura – Konec časů jistoty
    https://vzpoura.wordpress.com/
    ZURG
    ZURG --- ---
    PŘIHLAŠOVÁNÍ

    POZOR! Právě byla spuštěna registrace!
    Příslušný dotazník naleznete zde:

    Vzpoura LARP - přihlášení
    https://docs.google.com/forms/d/1l0vo_X-dF3rHbe_R5JuMUSw5TvsG_4-BK-ePHzvJ2fQ/viewform

    Veškeré dotazy směřujte na mail
    vzpoura.larp@gmail.com

    Budeme se na vás těšit.
    ZURG
    ZURG --- ---
    Svět Vzpoury
    Část čtvrtá: ŽIVLY

    Jak tvrdili již moudří učenci dávnověku, vše, co existuje, sestává z některého z Živlů, jež společně tvoří náš Svět.
    Zejména v živých bytostech se Živly snoubí prazvláštním způsobem, jehož zkoumání zasvětil kdejeden mág své bytí.
    Tak velmož i žebrák, voják Království i partyzán Odboje, každý v sobě nese malý kousek Světa, jehož je součástí.

    Představme si nyní postupně čtveřici prvků, ze kterých se skládáme i my.

    Každý z nich může být buď aktivní či pasivní, dle svého působení z nitra duše člověka či do něj.
    Obdobně pak každému živlu náleží mysl či tělo, skrze něž ovlivňuje svět nebo je jím ovlivňován.

    OHEŇ (aktivní, tělesný)
    - prudký až zbrklý, leč sálající
    - síla, ráznost, rozhodnost
    - rozdává rány v boj i jinde
    - blízký bojovníkům, vůdcům a těm, kteří jdou za svým

    VODA (pasivní, myslná)
    - klidná až chladná, leč proměnlivá
    - tichost, mírnost, vcítění
    - umí zhojit to, co bylo rozbito
    - pro léčitele, ranhojiče a ty, kteří dovedou naslouchat

    ZEMĚ (pasivní, tělesná)
    - rozvážná až těžkopádná, leč odhodlaná
    - pevnost, odolnost, stálost
    - dokáže přestát těžké chvíle
    - vlastní ochráncům, vytrvalým a těm, kteří drží směr

    VZDUCH (aktivní, myslný)
    - přemýšlející až vypočítavý, leč břitký
    - rychlost, chytrost, průzračnost
    - najde a hledá odpovědi, rychle a přesně
    - ovívá stratégy, myslitele a ty, kteří mají plán

    Tyto naplňují principy starší, než si dokážeme představit.
    Možná zde kdysi býval ještě jeden živel, skrytý a tajemný.
    Stopy po něm však již dávno zával čas - téměř beze zbytku...

    Two Steps From Hell - Forces of Destiny (Choir)
    https://www.youtube.com/watch?v=mba-vROhSpg

    ZURG
    ZURG --- ---
    Svět Vzpoury
    Část třetí: POVSTÁNÍ

    Stalo se to v den, kdy měly být České země na věčné časy přidruženy ke Světové Říši. Po zdlouhavých a náročných jednáních, které se táhly řadu měsíců, mohla být konečně ohlášena ta slavná novina: Nejvyšší osobně přicestuje do Prahy, aby byl na Hradě korunován! Stane se tak po právu i mocí ochráncem Čech, Moravy i Slezska, zemí Českomoravské marky.

    Davy lidí zamířily do centra Prahy, aby mohly na vlastní oči spatřit svého nového vládce, až pojedde v čele slavnostního průvodu městem. Prapory vlály, rozhlas provolával slávu, zbroje rytířů Řádu se leskly. Když širokou ulicí před Starým divadlem zazní výstřely, jako by čas na chvíli strnul v úžasu nad odvahou pošetilých bláznů.

    Neboť i jiní, než služebníci Nejvyššího, se dlouho chystali na tento okamžik.

    Co může stát člověku za to, aby položil život? Prostá lepenková krabice se záhadným logem "Baťa" jde z ruky do ruky, coby drahocenný štafetový kolík. Jako zázrakem opouští město, sevřené kordonem vojáků Královských ozbrojených sil. V nejčernější hodině, kdy se již zdá být vše ztraceno, uniká pryč. Putuje na jih a s ní i její obsah, tam, kde se k nebi zdvihá posvátná hora Blaník.

    Těsně pod vrcholem, u paty veřejové skály, úprk končí. Štvanci je obklíčeni, obklopeni pronásledovateli bez šance na záchranu... když lesem zazní zařvání lva. Kmeny stromů prozáří jasné světlo, vycházející z pomačkané schrány. Skála se otevírá a ven vyjíždí to nejslavnější vojsko, jaké viděl tento kraj za poslední staletí.

    Kníže poklekne a mladá dívka mu vloží - jeho vlastní - Korunu na hlavu.

    Tak začalo v Českých zemích Povstání. Šíleným podnikem, kdy se skupině příslušníků Odboje podařilo odnést Svatováclavskou korunu přímo ze sídla českých knížat těsně před tím, než měla být svěřena Nejvyššímu. Navzdory mnohému ohrožení ji pak jiní doručili jejímu právoplatnému majiteli, ve chvíli, kdy kníže Václav přišel své zemi na pomoc. Válka ze osvobození, jež přinesla českému lidu mnohé utrpení, měla trvat další dva roky.

    audiomachine - Uprising
    https://www.youtube.com/watch?v=r7NAgcgxzTo

    ZURG
    ZURG --- ---
    Často kladené dotazy (FAQ)

    O jaký typ hry / larpu se jedná? Akční, konverzační, survival...?

    Jedná se o pátravě-detektivní, byť zároveň akční hru (měkčené zbraně, šipkové NERFky). Účelem je přijít na to, co se vlastně děje, odhalit skryté souvislosti, rozkrýt záhadu.
    Důraz je kladen na atmosféru, příběh, svět. Je zde velký prostor pro vžití se do postav a hraní jejich rolí, řešení filosofických sporů i vyjednávání... A ano, zároveň boj o přežití.

    Počítá se spíše s konflikty mezi hráči, nebo mezi hráči a prostředím?

    Obojí. Potenciál pro různé třenice rozhodně existuje. Konkrétní podoba pak už záleží na okolnostech a konečném složení skupiny. Co se konfliktů s prostředím týče... dost možná.

    Jak bude probíhat tvorba postav?

    Prostřednictvím dotazníku, do něhož vyplníte toužený obsah hry ("co byste rádi") a zodpovíte několik otázek ohledně vaší role (uzavřených i otevřených).
    Následně vás zkontaktujeme, abychom postavu společně dotvořili. Frakce, jejichž členy či přívržence bude možné hrát, zveřejníme v nejbližších dnech.

    Jak dlouhá bude cesta, kterou budeme muset reálně ujít?

    Akce je naplánována na celý den, během nějž urazíte přibližně 15 až 20 km. Hra počítá se skutečnými vzdálenostmi, které budete moci ujít jak vy, tak vaše postavy.

    Jakým způsobem se vrací hráči zpět do Prahy? Pěšky, nebo bude nějaký svoz?

    Po skončení hry (patrně ve večerních / nočních hodinách) bude zajištěn odvoz zpět na Základnu (Na Pěšinách 23/50). Tam bude následovat večeře a zpětná vazba.

    Další, již zodpovězené otázky a odpovědi, naleznete na nástěnce tohoto klubu.
    ZURG
    ZURG --- ---
    Svět Vzpoury
    Část druhá: PROSTÝ LID

    Svět 20. roku Království (rK) se našemu současnému v mnohém podobá, přestože se od něj velmi zásadním způsobem liší.
    Předně, jsou to spíše roky, než desetiletí (nikdo neví přesně), co skončila strašlivá Válka, jež zničila většinu světa.
    Armády, technologie i strany, příčiny a důvody, to vše bylo zapomenuto. Lidé, kteří přežili, paběrkují na zbytcích.
    Přesto se však podařilo zachovat tolik, aby lidstvo přežilo. Jde to ostatně snadněji, když je vás nyní sotva desetina.
    Tak můžeme ve stotisícové Praze potkat jedoucí automobil - ač koňský povoz bude stále častější. Elektřina... to má být co?

    A pak jsou zde ještě ke všemu ony tajemné a záhadné síly... Ehm, počkat - cože?

    Tedy, někteří lidé říkají - zvláště ti, kteří bojovali ve Válce a viděli kus světa - že za naší skutečností... nebo uvnitř ní...?
    Kdo má těm blábolům rozumět! Zkrátka, že je zde cosi víc. Prazvláštní Moc, dostupná tomu, kdo dokáže najít správnou cestu.
    Mnozí zoufalci se tak uchylují - v očích poctivých lidí - k šíleným pokusům a zoufalým snahám o nalezní... čeho vlastně?
    Jako by však měl prostý člověk čas se něčím takovým zabývat! Stejně jsou to všechno jen řeči, a navíc určitě protistátní!
    Divíte se? A čemu? Zrovna včera říkal kněz z Řádu, že Nejvyšší je jedinou Pravdou, dostupnou všem. Tak abyste se nedivili...

    Takto se po Válce žilo i v Českých zemích, a to ještě před velmi krátkou dobou.

    Immediate Music - Rex Imperium ( Trailerhead Triumph )
    https://www.youtube.com/watch?v=TCJ_UV3XCuQ

    ZURG
    ZURG --- ---
    Svět Vzpoury
    Část první: KRÁLOVSTVÍ

    Na počátku všeho... byla Válka. Strašlivá, ničivá a krutá; vražedný konflikt, který ve svém šílenství zachvátil celý svět. Jako by si už ani nikdo nedokázal pořádně vybavit, jaké to vlastně bylo předtím. Tak silně Válka zasáhla - vás všechny, kteří jste dokázali přežít.

    Úrodná pole se změnila v pustinu, zelené lesy v holé pláně, široká jezera v poušť. Dopad byl obrovský. A pak, když se již zdálo, že bude veškerá civilizace ztracena a zatracena navždy, se jako blesk z čistého nebe zjevila záchrana. Království Jednoty, slibující mír.

    Jak by bylo vůbec možné něco takového odmítnout? Světová Říše, záruka bezpečí pro všechny! Po všem tom utrpení vypadala vyhlídka zářné budoucnosti jako dar z nebes. A tak na troskách starého věku začalo velké budování a výstavba, dle pokynů samotného zakladatele Království, Nejvyššího.

    Neboť to byl právě Nejvyšší, kdo sestoupil na Zem, aby ukončil Válku a přinesl lidstvu blahobyt. Coby dokonalá bytost dalece mimo naše chápání, přišel, aby obnovil, co jen bude možné, a zastavil úpadek. Světová Říše Království Jednoty, jak zní plný název této Jeho velkolepé myšlenky, má přetrvat staletí.

    Někteří však, zřejmě, zvolili jinak...

    Rise and Fall of an Empire - Position Music / GRV Music
    https://www.youtube.com/watch?v=aRf6Rd5gYJ0

    ZURG
    ZURG --- ---
    ORGANIZAČNÍ INFORMACE

    Takže ještě jednou, kdy a kde?
    - Víkend 22. až 24. dubna, vyráží se z Prahy.
    - V pátek mezi 17. a 19. hodinou je třeba dorazit na adresu Na Pěšinách 23/50.
    - Akce začíná páteční večeří, končí v sobotu večer / neděli ráno na témže místě.

    Kolik to bude celé stát?
    - Přibližně 300 až 500 Kč na osobu.
    - V této částce je obsaženo:
    → jídlo (herní večeře, snídaně a zásoby na cestu; poherní večeře a snídaně)
    → herní střelivo (náboje NERF)
    → ubytování na herní základně
    → náklady na dopravu
    → herní rekvizity a další...

    Co bude náplní jednotlivých dnů?
    - Pátek:
    → Sraz na místě, převlečení do kostýmů, uschování mimoherních věcí.
    → Vysvětlení pravidel, nastínění děje, zodpovězení otázek hráčů.
    → Představení postav, vstupuje se do rolí a hra pomalu začíná...
    → Spí se na základně, což je součástí hry. Prosím, počítejte s tím.
    - Sobota:
    → Hlavní herní den. Postavy brzy ráno vyráží za svým úkolem...
    → Své věci necháváte na základně, kde zůstanou zamčené až do večera.
    → Večer návrat zpět. Debriefing, povídání o hře a další až do noci.
    - Neděle:
    → Balení, úklid, odjezd.

    Jak to bude s jídlem?
    - Jídlo je součástí hry, především v pátek večer a během soboty.
    - Prosíme, vyčkejte s jídlem až na místo, dostanete najíst od nás!
    - Sobotní večeře a nedělní snídaně bude přichystána dle potřeby.
    - Prosíme, ohlaste nám včas všechny speciální diety, které máte.

    Co si vzít s sebou?
    - Kapesní nůž; vlastní lžíci, ešus a další dle uvážení.
    - Kostým odpovídající vaší postavě (bude popsáno zvlášť).
    - !Spacák a karimatku! pro přespání pá/so a následně so/ne.
    - Přezůvky na základnu, chcete-li (na základně jsou nutné).
    - Obuv vhodnou do přírody, vybavení pro případ deště.

    Co naopak vynechat?
    - Vlastní jídlo, protože dostanete speciální jídlo od nás.
    - Alkohol a další návykové látky. Nechte si je až po hře.
    - Silné baterky a světlomety; elektronika obecně...

    Co postavy, kostýmy, zbraně...?
    - Informace o světě, stejně jako pravidla a další, budou zveřejněny zvlášť.
    - Postavy vznikají spoluprácí organizátorů a hráčů na základě dotazníku.
    - Kostýmy, stejně jako herní zbraně a doplňky, si hráči obstarávají sami.
    - Ve hře se budou používat měkčené zbraně na blízko a šipkové "NERFky".
    - Munici (šipky) do střelných zbraní obstarává a vpuští do hry organizátor.

    Důležité připomínky:
    - Hra se koná za každého počasí!
    - Odhadovaný čas závěru se může měnit, proto se počítá s opětovným přespáním na základně.
    - Po (již mimoherní) večeři je v plánu zpětná vazba. Budeme rádi, když s námi poté ještě chvíli posedíte.
    - Jinými slovy, rádi bychom si s vámi něco řekli a také využili šance poznat se i mimo herní role.
    ZURG
    ZURG --- ---
    KONEC ČASŮ JISTOTY je outdoorový, mysticko-konspirační, post/apokalyptický fantasy LARP pro 10-15 hráčů, dějově zasazený do blízké alternativní budoucnosti. Důraz je kladen především na atmosféru, příběh a cestu, již musí postavy projít...

    Uskuteční se o víkendu 22. až 24. dubna 2016 v Praze a okolí. Samotné hře, která proběhne v sobotu 23. 4., bude v pátek večer předcházet krátká předherní příprava. Děj následně začíná společnou večeří (již v rolích), než postavy vyrazí ráno na cestu.

    V příběhu bude možné ztvárnit postavy členů Odboje, kteří odpověděli na výzvu knížete Václava a přihlásili se coby dobrovolníci na průzkumnou výpravu na sever, k nyní tíživě mlčícímu hradu Okoř. Můžete očekávat tajemno, pochybnosti i akci... Jdete do toho?

    Laeg Mortemir: Báje v nás

    ZURG
    ZURG --- ---
    "Vítr přináší tichý hlas, šeptající ve větvích. Snad přízrak věcí příštích, žalující o utrpení, smrti a zkáze... Náš svět dnes vrávorá nad propastí. Kdo tuší, jaké činy jej mohou zachránit – a které nás uvrhnou do zapomnění? Ten hlas mluví i o tobě, poutníče. Poslouchej... a uslyšíš."

    Vzpoura!
    uvádí

    Již po dvacet let drží Světová Říše ochrannou ruku nad zeměmi, jež byly kdysi zvány Starým světem. Nejvyšší, její původce a vládce, sestoupil na zem, aby ukončil strašlivou Válku a přinesl lidem mír a blahobyt. Již žádné vády mezi národy! Království Jednoty je zde pro každého.

    Tedy, téměř...

    Již po dva roky vedou České země svůj osamělý boj proti Říši. Slavné dny Povstání jsou minulostí. Ač obstáli v mnohém, náčelníci Odboje tuší, že jejich dny se krátí. Když začnou na podzim 20 rK do Prahy ze severu přicházet podivné zprávy, leckoho napadne... že ta chvíle právě nadešla.

    KONEC ČASŮ JISTOTY

    Strážní hrad Okoř se přestal hlásit. Severní výspa obrany hlavního města, bráněná posádkou nejlepších Bruncvíkových rytířů, se odmlčela. Je třeba vypátrat, co za tím stojí – a to co nejdříve! Narychlo svolaná knížecí rada vysílá průzkumnou skupinu.

    Jedním z nich jsi možná i Ty.

    Vzpoura! je příběh o prostých lidech v obtížné době. Vypráví o hrdinství z nutnosti, zradě ze zoufalství... a naději. Vydáš-li se s námi, kdo zaručí, že se vrátíš zpět? Pokud však překonáš svůj strach, můžeš rozhodnout o mnohém. Naše cesta právě začíná.

    Child of Light Soundtrack - Pilgrims on a Long Journey
    https://www.youtube.com/watch?v=0O71KAIF0GQ

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam